www.asu.pl :: Zobacz temat - jak spuścić "szlam" z reduktora/parownika
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jak spuścić "szlam" z reduktora/parownika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sro Paź 18, 2006 21:15    Temat postu: jak spuścić "szlam" z reduktora/parownika Odpowiedz z cytatem

jak w temacie? podobno powinno sie do 15 tys. spuszczac syf pozostaly przy rozprezaniu cieklego gazu.. czy ltos moglby mi powiedziec jak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lesioo
*
*


Dołączył: Sep 11, 2006
Posty: 131
Skąd: Kętrzyn

PostWysłany: Czw Paź 19, 2006 6:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Już było...odkręcasz śrubkę przy parowniku tu masz link jak to zrobić: http://arbiter.pl/galeria/lovato-regeneracja
tam jest taka plastikowa śrubka

_________________
Ford Taurus Wagon '90 3.0 V6

Better Reign in Hell Than to Serve in Heaven!!

http://www.fordtaurus.yoyo.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lelek
*
*


Dołączył: Jun 11, 2005
Posty: 215
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Paź 19, 2006 6:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co 10 tys. należy spuścić szlam i wymienić filterek, każdy porządny gazownik ci powinien o tym powiedzieć
_________________
Chrysler 300M, 99r, 3,5 L<br>Jeep Grand Cherokee WJ, 00r, 4,0L  <br>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Czw Paź 19, 2006 12:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no dobra .. pczeczytalem.. przegladnelem .. i nie mam pojecia ktora srubke mam u siebie wykrecic zeby syf wyplynal .. Neutral
wiem jedynie ze zalecene jest to no dobrze rozgrzanym silniku...

filterek jak rozumiem na elektrozaworze?

hmm .. w moim miescie gazownicy za mowienie biora tyle co za robienie .. a przy robieniu partacza wszystko co sie da.

podpowiedzi jakies? musze wyciagac reduktor z samochodu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lelek
*
*


Dołączył: Jun 11, 2005
Posty: 215
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sob Paź 21, 2006 6:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to taka śrubka na dole reduktora, albo palstikowa albo metalowa, mniej więcej nr 13, umieszczona w najniższym miejscu z wiadomych powodów
_________________
Chrysler 300M, 99r, 3,5 L<br>Jeep Grand Cherokee WJ, 00r, 4,0L  <br>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sro Lis 01, 2006 19:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

srubke znalazlem .. u mnie to imbusik metalowy .. chowal sie pod wezem od wody.

jak sie zmienia filterek w pierwszym elektrozaworze? zakrecam gaz na butli. odkrecam rurke z zaworu i pozniej odkrecam dol zaworu.. czy jak to jest?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Sro Lis 01, 2006 22:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wg mojego doswiadczenia filterek wymienia sie przy pustym zbiorniku gazu - ze wzgledow bezpieczenstwa.

to samo potwierdza moj gazownik - mam instalacje Landi Lenzo - nie sadze zeby gdzie indziej byly odstepstwa od tej reguly.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Czw Lis 02, 2006 0:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no wiesz .. wyjezdzic wyjezdzilem wsio. ale wolalbym zakrecic to co tam jeszcze mieszka Wink

jak ten filterek sie wyciaga?


chyba bedzie mnie czekac zmiana reduktora .. Neutral co polecicie do 200kucykow ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Lis 02, 2006 9:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

filterek jest przy parowniku a przecież zawór jest jeszcze na butli więc nie powinno nic się stać Confused
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Czw Lis 02, 2006 10:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie jest tak:

butla+zawor (2 dziwne sruby- jenda od strony dochodzenia rurki tankowania, 2ga od rurki w strone silnika), elektrozawor1 z filterkiem, reduktor (bez filterka)....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
T0MEK
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 30
Skąd: Jastrzębie ZdrĂłj

PostWysłany: Pon Lis 06, 2006 11:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wystarczy zakręcić jedną z tych "dziwnych" śrubek tzn tę prowadzącą do filtra i reduktora. Jeśli zakręcisz tę co trzeba to autko na gazie nie będzie szło wcale. Potem najlepiej odkręcić rurki od filterka (przez krótką chwilęmoże syczeć - resztka ciśnienia w przewadach) i wybudować filterek. Lepiej je (rurki) poodkręcać, niż zmasakrować przy rozkręcaniu reszty. Potem od całego filtra odkręcamy małą nakrętkę a następnie kopułkę, pod którą jest filtr. Do tej kopułki to już trzeba większego klucza. Z wybudowanym filterkiem dopiero do sklepu po nowy, bo jest wiele typów. I jeszcze magnesik oczyścić z opiłków. Skręca się to przeważnie na silikonie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pon Lis 06, 2006 13:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

operacje wykonalem juz przy montazu blosa Wink

tak jak mowisz .. ale najsensowniej jest wziasc wyjezdzic do 0 gaz.

moj filterek byl w stanie wskazujacym, na magnesiku nie bylo zadnego opilku.

szlam z reduktora spuszcza sie banalnie - imbus 6mm wykrecic.. pocieknie troszke i zakrecic.

bulka z maslem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
darioso
*
*


Dołączył: Mar 17, 2005
Posty: 208
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Lis 06, 2006 22:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie jest parownik firmy OMVL. Która śruba jest do spuszczania syfu, ta z lewej, czy z prawej strony? A może zupełnie inna?


_________________
WINDSTAR 96 3.8 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 15:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To mi nie wyglada na sruby spustowe tylko mocujace
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

on ma 2 komorowy .. to moga byc te 2 sruby...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 22:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niektore nowe parowniki nie posiadaja takich srub spustowych ze wzgledow ekologicznych Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group