www.asu.pl :: Zobacz temat - Obrotomierz
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Obrotomierz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Tonny
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 54
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie Mar 12, 2006 23:11    Temat postu: Obrotomierz Odpowiedz z cytatem

Tak tak escort 88 1.9 gt

Poprzedni wlasciciel mi powiedzial ze obrotomierz nie dziala bo sie linka do niego ukrecila. mhm... ostatnio rozkrecilem cale deske lacznie z zegarami zeby zarowki wymienic i patrze... obrotomierz jest elektroniczny bo dochodza do niego jakies bardzo prymitywne 'tasmy' polaczeniowe miedziane.

No to fajnie mowie bo nie mam pojecia co moze byc przyczyna?
Wszystko do czego prowadza owe polaczenia dziala oprocz obrotomierza.

Gdzie moze byc wina? Czujniki, bezpieczniki? ; /
_________________
1988+1/2 Ford Escort GT 1.9 EFI HO "Renegat"
powered by LPG :/
Ksywka celowo komiczna na cześć wszechmogącego, udającego twardziela - bohatera tegoż serialu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
baton
*
*


Dołączył: Mar 07, 2006
Posty: 69
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie Mar 12, 2006 23:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ten sygnał najprawdopodobniej pochodzi od alternatora sprawdz może przy nim jest jakaś wtyczka.
_________________
Chrysler Stratus 2.0/96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pon Mar 13, 2006 10:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wydaje mi sie aby obrotomierz był strrowany sygnałem z alternatora.
Nie jestem biegły w sprawach elektroniki, ale prawdopodobnie dostaje sygnał z komputera, lub bezpośrednio z czujnika położenia wału albo ze sterowania cewką zapłonową. W każdym razie pracuje jako licznik impulsów.
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
baton
*
*


Dołączył: Mar 07, 2006
Posty: 69
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon Mar 13, 2006 10:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wk napisał:
Nie wydaje mi sie aby obrotomierz był strrowany sygnałem z alternatora.
Nie jestem biegły w sprawach elektroniki, ale prawdopodobnie dostaje sygnał z komputera, lub bezpośrednio z czujnika położenia wału albo ze sterowania cewką zapłonową. W każdym razie pracuje jako licznik impulsów.

masz racje w benzynie sygnał pochodzi z cewki to w dieslu jest z alternatora
pozdrawiam
_________________
Chrysler Stratus 2.0/96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon Mar 13, 2006 22:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pod maska po stronie kierowcy sa koski połaczeniowe i czasami pośniedzieje tak w środku że obrotomież nie dostaje impulsów sygnał podawany jest z EDIS'a lub ECU,CEWKI ale nigdy z czujnika położenia wału a co do diesli to też są przypadki że ma czujnik położenia wału szczególnie wszystkie nowe a nie z alternatora tak maja auta z mechaniczna pompa wtrysowa bez wspomagania regulacji mieszanki elektronika Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Mar 14, 2006 1:14    Temat postu: Escort Odpowiedz z cytatem

W Escorcie na lewym kielichu jest maly modul ( z tamtad jest wyjscie na obrotomierz ).

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tonny
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 54
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Mar 14, 2006 18:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O i to juz mi daje jakas pomoc dzieki asu! korzystajac z haynesa rzeczywiscie tachometer leci od cewki zaplonowej i fajnie. doszedlem tam tylko swiatlem latarki bo wsadzenie reki czy chociazby palca tam gleboko to murowane fiasko Wink od dolu nie duzo lepiej i nie probuje bo nie mam kanalu w garazu.

ale rzeczywiscie na kielichu jest to to zaraz pojde sprawdzic przeczyscic co sie da
_________________
1988+1/2 Ford Escort GT 1.9 EFI HO "Renegat"
powered by LPG :/
Ksywka celowo komiczna na cześć wszechmogącego, udającego twardziela - bohatera tegoż serialu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Tonny
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 54
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 22:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pan 'moduł' na prawym kielichu sprawdzony. wlasciwie to przeczyscilem wszystkie wtyczki do ktorych mialem dostep wez lamania rak.

Do cewki nie mam dojscia bym musial rozbierac to i tamto wiec odpada. Moze byc jakas inna przyczyna oprocz tego ze ktos mogl zapomniec podlaczyc obrotomierz?

AAA! i czy wyjscie na obrotomierz to taki otwór o srednicy powiedzmy 0,2-0,4cm OBOK wejscia na wtyczke?
_________________
1988+1/2 Ford Escort GT 1.9 EFI HO "Renegat"
powered by LPG :/
Ksywka celowo komiczna na cześć wszechmogącego, udającego twardziela - bohatera tegoż serialu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Mar 18, 2006 7:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze byc walniety sam obrotomierz,jak wyciagniesz deske to z tylu za obrotomierzem sa jakies elektroniczne ustrojstwa,jakis ukladzik itp.,ja w poprzednim mialem walniety sam obrotomierz,sygnal przychodzil ale obrotomierz na niego nie reagowal
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
SZCZooR
*
*


Dołączył: Jun 24, 2010
Posty: 2

PostWysłany: Pon Mar 28, 2011 20:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koledzy mam podobny problem.
Kupiłem niedawno chryslera stratusa z 96r.
Świeciła się kontrolka ABSu nie działał obrotomierz i wyświetlacz przebiegów..
Myślałem ze czujnik ABSu przy kole ale nie..
Przejrzałem bezpieczniki i po wymianie jednego zgasła kontrolka ABS.
Obrotomierz i wyświetlacz przebiegów nie działają nadal.
I jeszcze do tego prędkościomierz przekłamuje o ok 6-10 km/h.
Czy ktoś wie co z tym zrobić? Przede wszystkim z tym obrotomierzem i wyświetlaczem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group