Poprzedni temat :: Następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukmar26 *


Dołączył: May 12, 2014 Posty: 3
|
Wysłany: Pon Maj 12, 2014 20:13 Temat postu: Skrzynia town&country 2008 lekko szarpie |
|
|
Proszę o poradę kupiłem chryslera z 2008 roku i na 2 biegu jak przerzuca na 3 to delikatnie szarpie ale dosłownie tak pyka.
Czy to normalne czy nie . Może macie jakiegoś uczciwego gościa od skrzyń z okolic warszawy .
Będe bardzo wdzięczny za pomoc bo nie znam się za bardzo na samochodach i wolę dmuchać na zimne jeśłi to coś poważnego. |
|
Powrót do góry |
|
 |
dood *


Dołączył: May 22, 2013 Posty: 220 Skąd: Kraków, Skała, okolice
|
Wysłany: Pon Maj 12, 2014 20:57 Temat postu: |
|
|
Ciezko wyczuc, czy normalne, ale podobne problemy na forach z USA opisuje sporo ludzi i wyglada na to, ze czesto nie jest to problem z sama skrzynia, tylko ze sterowaniem. M.in. zrodlem problemow moze byc walniety sensor polozenia przepustnicy. _________________ T&C 3.8 AWD 2001 |
|
Powrót do góry |
|
 |
pioteer *

![]()
Dołączył: Feb 14, 2011 Posty: 169 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto Maj 13, 2014 10:04 Temat postu: |
|
|
daj sobie z tym spokój... jakby były walnięcia, przeciągnięcia, spalony olej w skrzyni... ok... można się nad tym zastanowić...
ale prosty test dla laika...sprawdź obecny olej w skrzyni....
weź zobacz czy bardzo się pieni na bagnecie. (ogólnie ma sie za bardzo nie bąbelkować, pienić). (jeżeli tak zmień olej)
sprawdź zapach... (ma niemieć zapachu "zgniłego mięsa")
sprawdź kolor... (chusteczka do nosa i wytrzyj bagnet w nią) kolor ma być różowy, różowy wpadający w czerwień.
sprawdż jego poziom w skrzyni. na zapalonym silniku po przejechaniu kilkunastu kilometrów (25 km) zatrzymaj auto prze-wachluj wszystkie biegi i sprawdź poziom.
aha... miałem WIndstara skrzynia tez potrafiła wariować... okazało się że instalacja gazowa była przyczyną... trzeba było ją na nowo kalibrować i ustawiać. (instalacje gazową oczywiście)
Jeżeli coś Ciebie niepokoi zacznij od podstaw...
wymień olej,filtr w skrzyni na świeży (o ile tego nie robił poprzednik) i zapomnij o temacie... _________________ Pontiac Trans Sport 3.8 94r .był...
Windstar 3.0 98r był...
chrysler Voyager 2.0L 98r był...<br>WIELKI
PTS 3.8 95r jest... |
|
Powrót do góry |
|
 |
merkava *


Dołączył: Jan 04, 2007 Posty: 248 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto Maj 13, 2014 22:53 Temat postu: |
|
|
najczęstszą przyczyną szarpania i to właśnie z 2 na 3 są elektrozawory.
Jesli szarpanie jest delkatne to można z tym jeździć. Ale jesli się pogłębi to wymień je.
Podjedź do kogoś kto ma skaner DRB III i niech Ci wgra quick learn - jeśli pomoże (szarpanie ustanie) na jakiś czas a potem się pojawi to elektrozawory do wymiany lub regeneracji. _________________ chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406 |
|
Powrót do góry |
|
 |
|