www.asu.pl :: Zobacz temat - pytanie do uzytkownikow pontiac ts 2.3
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pytanie do uzytkownikow pontiac ts 2.3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
pontiacts
*
*


Dołączył: Mar 19, 2013
Posty: 41

PostWysłany: Sob Paź 05, 2013 21:15    Temat postu: pytanie do uzytkownikow pontiac ts 2.3 Odpowiedz z cytatem

Witam mój problem polega na tym, ze zrobilem kapitalny remont silnik i ciśnienie oleju nadal spada po rozgrzaniu lekko nad czerwone pole.a teraz pytanie czy na napinaczu łańcucha powinien znajdowac sie jakis oring? Dodam ze na zimnym silniku cisnienie jest prawie na full.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sob Paź 05, 2013 21:48    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Z ciśnieniem ten typ tak ma,jest tak w moim i tych co znam oczywiście tylko na wolnych obrotach.A co do oringu nie pamiętam ale niedługo zmiana rozrządu więc sobie przypomnę Wink
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pontiacts
*
*


Dołączył: Mar 19, 2013
Posty: 41

PostWysłany: Sob Paź 05, 2013 22:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobrze wiedziec bo przeraza mnie ten widok przy 2000 tys ledwo wchodzi na pierwsza kreske czyli chyba cos nie tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pontiacts
*
*


Dołączył: Mar 19, 2013
Posty: 41

PostWysłany: Sob Paź 05, 2013 22:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aha skad rozrzad bierzesz i jaka cena bo ja juz sie napatoczylem na dziadostwo a teraz juz go slychac
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Nie Paź 06, 2013 11:23    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Rozrząd morsa,kupe kasy dałem bo 1200,-za kpl.Zamawiałem u gościa na giełdzie bo nie mogłem znaleść na polskich aukcjach.A nie chciałem czekać na wysyłke.
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Paź 06, 2013 14:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ludzie co was podkusiło na wersje 2.3 PTsa ?
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Nie Paź 06, 2013 14:57    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Nie widzę związku z tematem
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pontiacts
*
*


Dołączył: Mar 19, 2013
Posty: 41

PostWysłany: Sro Paź 09, 2013 15:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a powiedzcie mi Ci jest możliwe żeby rozrząd z dnia na dzień padł bo jak odpale to go slychać kawałek przejade i nie slychać.Dziwne to jest bo po złożeniu silnika tego nie było.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sro Paź 09, 2013 17:48    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

W tym aucie nigdy nie znasz dnia ani godziny,jak masz fart i pakujesz orginalne części to może nie zerwie.A może słyszysz po odpaleniu pompę oleju a nie łańcuch?
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pontiacts
*
*


Dołączył: Mar 19, 2013
Posty: 41

PostWysłany: Czw Paź 10, 2013 23:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pompa jest nowa podejzewam ze to wszystko przez brak oringu wtedy olej nie ma cisnienia bo ucieka bokiem napinacza i wtedy nie moze go rozprezyc dlatego tez spada cisnienie na zegarze.tylko teraz pytanie jaki rozmiar ma ten oring?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lambada
*
*


Dołączył: Dec 07, 2007
Posty: 59

PostWysłany: Wto Lis 05, 2013 17:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w tym aucie nie chodzi o oring --tm nic nie ma -- o ile gładź nie jest uszkodzona , w tym aucie chodzi o silnik --GM przyznał się oficjalnie że mają problem z tym silnikiem . przeczytałem że zrobiłeś remont kapitalny tak ? czy aby na pewno ? czy sprawdzone były panewki wałków rozrządu ? czyli ich obudowy ? czy sprawdzone były zaworki ciśnienia przy filtrze oleju oraz w podstawie chłodzenia oleju ? o ile wymieniłeś pompę oleju to nie wszystko , na pewno trzeba pamiętać o podtsawowej czynności - poprawie fabryki , na pewno musisz wymienić srubę mocującą obudowę rozrządu znajdująca się pod ślizgiem napinacza na taka bez podkłądki - lub zpiłować jej łeb , ślizg napinacza o nią haczy blokując go , czy wymieniłes pompę wody ? czy sprawdziłeś przeniesienie napędu z pompy wody ? czy sprawdziłeś stan pompy wspomagania kierownicy oraz elementów zawieszenia i układu kierowniczego ? czy sprawdziłeś lub wymieniłeś hydraulikę zaworową ? układ zapłonowy ? czujnik ciś oleju ? wałki rozrządu -czy nie są krzywe lub zużyte ? czy użyty został odpowiedni olej oraz filtr ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Krzysiek91
*
*


Dołączył: Nov 11, 2013
Posty: 1

PostWysłany: Pon Lis 11, 2013 20:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pod napinaczem łańcucha znajduje się zaworek zwrotny kulka i spręzynka przy demontażu mogą wpaść do miski olejowej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pontiacts
*
*


Dołączył: Mar 19, 2013
Posty: 41

PostWysłany: Pon Sty 06, 2014 13:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a no witam nie było mnie dlatego nie odpisywałem a więc tak z tym cisnieniem było tak samo przed remontem i teraz po jest tak samo opisze co dokładnie zrobione a wiec szlif wału, nowe panewki, nowa pompa olejowa, nowe pierścienie, kompletny remont głowicy, nowe wszystkie uszczelki, rozrzad wymieniony przed remontem zrobione jakieś 800km.Teraz mam kolejny problem po odpaleniu z pontiaca leje się olej ciurkiem gdzieś w okolicach głowicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pontiacts
*
*


Dołączył: Mar 19, 2013
Posty: 41

PostWysłany: Pon Sty 06, 2014 15:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mógł by mi ktoś to przetłumaczyć? Fuel injector driver current did not reach 4 amps. Injectors commanded "ON" longer than the calibrated pulse width and battery voltage was more than 9 volts for 10 seconds.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Pon Sty 06, 2014 15:37    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Sprawdź simeringi na wałkach,może źle założone i któryś póścił.
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Pon Sty 06, 2014 15:45    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Prąd sterownika wtryskiwacza paliwa nie osiągnoł 4A.Wtryskiwacze otwarte dłużej niż kalibrowana szerokość impulsu,a napięcie akumulatora jest większe niż 9v w ciągu 10sek.

Coś w ten deseń
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pontiacts
*
*


Dołączył: Mar 19, 2013
Posty: 41

PostWysłany: Pon Sty 06, 2014 16:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to o co chodzi z tym sterownikiem?bo check raz sie pojawia a raz gasnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pontiacts
*
*


Dołączył: Mar 19, 2013
Posty: 41

PostWysłany: Pon Lut 10, 2014 23:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

odpowie mi ktos na te pytanie?
to znaczy, ze listwa wtryskowa jest uszkodzona?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group