www.asu.pl :: Zobacz temat - Pts 3.8-wtryski i reg.cisn.paliwa
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pts 3.8-wtryski i reg.cisn.paliwa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Pią Lut 01, 2013 14:24    Temat postu: Pts 3.8-wtryski i reg.cisn.paliwa Odpowiedz z cytatem

Witam panowie.
Zdemontowałem w końcu listwę wtryskowa.
Wtryski czyściutkie-a teraz pytania Smile
1. Chcę wymienić regulator ciśnienia paliwa bo sączy się benzyna z króćca
który idzie do podciśnienia ssania /podciśnienia?dobrze napisałem?
Ale ten regulator jest na stałe zespolony z listwą-zgrzany.
I jak to zrobić????Skoro nowe maja wejścia do montażu na zaciski czy
podobne patenty?
2. Jak metodą domową sprawdzić czy wtryski pracują -klikają
jakie napięcie i jak podłączyc?
3. I gdzie kupić i jakie? -uszczeli do wtrysków -moje przy wyjmowaniu
wtrysków się rozleciały-te takie uszczelniające
Proszę o pomoc Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Pią Lut 01, 2013 22:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie panowie,Otórz odnośnie demontażu reg.paliwa-sprawa rozwiązana.Po oczyszczeniu wszystkiego z sufu-znalazłem zawleczkę ,po zdjęciu której regulator wyjąłem z gniazda.Regulator jest made in germany-
identyczny z tymi jakie montuje sie w oplach ,audi,vwejach-i na moim regulatorze jak i na tych regulatorach z allegro jest podane cisnienie 3 bary i numer-chyba fabryczny Bosha? 0 280 160 xxx-te numery widnieja na wszystkich tych regulatorach-równiez na moim.3 ostatnie cyfry sie różnią.Czy mogę zamontować taki regulator z allegro:] ????czy ten do PTS-a różni się jakos parametrami?Choć nie sądzę-to pewnie standart.
Proszę o odpowiedź jesli ktoś się orientuje.


Ostatnio zmieniony przez pawelxp dnia Pią Lut 01, 2013 22:55, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Pią Lut 01, 2013 22:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Znalazłem nawet taki sam do SMARTA 0.6 l Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Lut 02, 2013 14:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Paweł ochlon troche,bo non stop zakladasz nowe tematy dotyczace tego samego starego problemu.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Sob Lut 02, 2013 15:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok.W sumie racja.Do zamknięcia.Jakoś ogarnę temat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group