www.asu.pl :: Zobacz temat - CERAMIZER i FLASHLUBE
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

CERAMIZER i FLASHLUBE
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Pon Paź 16, 2006 17:34    Temat postu: CERAMIZER i FLASHLUBE Odpowiedz z cytatem

Czy ktokolwiek stosował (albo zna kogoś kto zastosował) coś takiego jak ceramizery albo/i flashlube?Pierwsze kosztuje 50pln, a drugie już trochę więcej - koło 350pln. Szczególnie interesuje mnie to drugie, ze względu że szczególnie zalecają go do Fordów w przypadku gazu.
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Paź 16, 2006 18:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zastosowalem do swojego ceramizer do silnika(sa jeszcze do skrzyni) ze stronki www.ceramizery.pl i moge stwierdzic,dziala i nie jest to bajer.Pomiar sprezania przed wynosil od 13,2 do 14,8.Po przejechaniu zalecanych 1500km ponowny pomiar wykazal praktycznie rowne sprezanie na wszystkich czterech cylindrach i wynosi ono 15,3.Po za tym silnik pracuje o wiele ciszej i rowniej.
Wiadomo,ze przed takim zabiegiem silnik musi byc sprawny pod wzgledem spalania itp.,jesli bedzie mial przedmuchy jak halny i palil jak smok spowodu niesprawnych czujnikow to zaden srodek mu nie pomoze
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Pon Paź 16, 2006 19:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czyli gdy mam 8.25, 7.75, 8.5 tył i na przodzie 9.0, 9.5 i 9.25 to jest szansa na wyrównianie tego? No to lecę zamawiać. Jedi - miałeś różnice 10%, ja 20%, ale może choć trochę to wyrówna.
A słyszał ktoś o flashlube? Myślę, przede wszytkim co może pomóc w chłodzeniu zaworów, a to ma szanse pomóc.
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Pon Paź 16, 2006 20:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

taki flashlube też mi by nie zaszkodził, znaczy sie mojemu taurusowi...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pon Paź 16, 2006 21:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to wiec co kto stosuje i testuje na swoim silniku ? Razz

tez jestem ciekaw ... moze bym mojego winniego troszke odmlodzil ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Wto Paź 17, 2006 6:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI, a jak spalanie? cos spadlo? auto dynamiczniejsze?
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Lesioo
*
*


Dołączył: Sep 11, 2006
Posty: 131
Skąd: Kętrzyn

PostWysłany: Wto Paź 17, 2006 7:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ciekawa sprawa... a ja myślałem że to kolejny bajer z cyklu: kup pan 2 magnesy będziesz taniej jeździć" ciekawe...
_________________
Ford Taurus Wagon '90 3.0 V6

Better Reign in Hell Than to Serve in Heaven!!

http://www.fordtaurus.yoyo.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Paź 17, 2006 9:11    Temat postu: sprezanie Odpowiedz z cytatem

Do poprawy sprezania wystarczy nafta itp. Odkrecasz swiece i zalewasz cylindry na noc. Rano zlewasz olej i zalewasz nowy, krecisz pare razy silnikiem aby wydmuchac to co poostalo, zakaldasz swiece i efekt bedzie napewno widoczy. Od nafty lepsze sa specjalne preparaty do zalewania cylindrow ktore rozpuszczaja nagar na pierscieniach, ale nie pamietam nazwy....

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Paź 17, 2006 9:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W escorcie mam silnik 1.9 z jednopunktowym wtryskiem,w miescie pali max.do 9 l,natomiast na trasie udalo sie zejsc do 7.2,nie mam gazu bo szkoda dobrego silnika zeby go gazem zakatowac no i przy tym spalaniu ekonomika sama mowi za siebie
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Wto Paź 17, 2006 10:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a wczesniej palil wiecej?
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Paź 17, 2006 11:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak napisalem wczesniej silnik musi byc sprawny,bo w przeciwnym razie zaden ceramizer mu nie pomoze.Co do spalania palil nieznacznie mniej(sr.ok.0,5l),ale jak napisalem w powyzszych postach cisnienie sprezania bylo stosunkowo wysokie jak na 17 letni silnik i przebieg,wiec u mnie ceramizer wyrownal roznice na poszczegolnych cylindrach,w bardziej zuzytych silnikach powinna poprawa byc bardziej znaczaca
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
NIKI
*
*


Dołączył: Jul 27, 2005
Posty: 164

PostWysłany: Wto Paź 17, 2006 11:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja używam ceramizerów już od dłuższego czasu we wszystkich moich samochodach i jak dotąd widzę same plusy Smile
Używam dokładnie Xeramica ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Wto Paź 17, 2006 12:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

droga jest zabawa ze sprawdzeniem cisnienia sprzezania na garach? w kazdym warsztacie porzadniejszym to zrobia czy do autoryzowanego trzeba sie bujac ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Wto Paź 17, 2006 12:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o ile warsztat ma taki prosty przyżąd do mierzenia...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Paź 17, 2006 17:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W zaleznosci jaki dostep do swiec to roznie moze to potrwac,u mnie trwalo 15 min.
Jakbys robil pomiar zwroc uwage czy aby mechanik odlaczyl cewke(i),modul(y) zaplonowy(e).Bezwzglednie zwroc na to uwage
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Wto Paź 17, 2006 19:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie za wymianę przedniego łożyska i pomiar ciśnienia wziął 150pln - co myślę że przesadził. ASU - ile wziąłbys za powyższe? Co ile kosztowało nie wiem. Natomiast w innym zakładzie (planującym głowice) nie chcieli się tego podjąć mówiąc że nikt nie chce sobie parzyć rąk przy pomiarze tylnej głowicy. Mam tylko żal, że mój mechanik nie zrobił próby olejowej. Mówił że pomiar powinno robić się tylko na sucho, gdyż tak silnik pracuje.
Co do ceramizer, doczytałem że zrobili próbę jazdy bez oleju. Ciekawe jak odbywało się chłodzenie? Przecież olej nie tylko smaruje, ale odprowadza też ciepło. Może mnie ktoś wyprostuje w moim rozumowaniu. Czy możliwe, aby taki Fiat 125 miał na tyle sprawną chłodnicę i jechali tak ostrożnie, że nie przegrzali go?
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Paź 17, 2006 20:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No chyba ze zrobili fotomontaz Laughing ,ale watpie
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
almado
*
*


Dołączył: Jul 14, 2005
Posty: 597
Skąd: Oława

PostWysłany: Nie Sty 28, 2007 17:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zapodałem parę tysięcy temu jeden ceramizer do visiona, tysiac temu tuż po wymianie oleju wlałem drugi Smile Specjalnie różnicy nie odczułem, chociaż jakby praca równiejsza. Zobaczymy, jak sie bedzie zachowywał silnik za 50 tysięcy Smile
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8, 1993
- sprzedam, 602436559
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Wto Sty 30, 2007 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

trochę czasu mam to napiszę. Zastosowałem ceramizer i po przejechaniu około 1600km pomierzyłem ciśnienie.
było: 9.25 - 9.50 - 9.25 - 8.25 - 7.75 - 8.5
jest: 9.50 - 9.25 - 8.75 - 9.00 - 9.75 - 9.0
zastanawia mnie dlaczego na 5 cylindrze spadło o 0.5, a tak to wyrażna poprawa. Praktycznie nie ma różnice większej niż 10% między cylindrami. Zobaczymy co będzie po 50tyś km, czy silnik nie dostanie po D---E przez dolwanie śmiesznych dodatków. Poza tym silnik chodzi troszkę równiej, ale może być również pomogła zmiana świec na nówki - Autolite platinum. Poprzednio miałem 4x autolite zwykłe (dwie pękły wzdłuż ceramiki) oraz 2 x motorcraft double platinum. Czy miało to wpływ na zużycie paliwa - nie wiem. Za dużo zmian - ceramizer, BLOS, świece, pora roku itp.
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 30, 2007 22:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ile taka zabawa kosztuje i co najlepiej wlac?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Sty 31, 2007 6:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zobacz tu www.ceramizery.pl
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Sty 31, 2007 16:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

napisalem do www.ceramizery.pl z propozycja przeprowadzenia testu na moim aucie-zobaczymy co z tego wyniknie. jak chwyci to zrobiimy tu relacje na zywo i powazny artykul na gl. stronie oraz moze jakas wspolpraca...
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Lut 01, 2007 10:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a to dobry pomysł Smile
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
TNT
*
*


Dołączył: Nov 01, 2007
Posty: 132
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto Gru 04, 2007 23:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie i jak sie potoczyła sprawa z tym ceramizerem? Question
_________________
Plymouth Voyager 2,4 aut '97
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Gru 04, 2007 23:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

raczej polegla...nie dostalem odpowiedzi a w miedzyczasie zmienilem auto-teraz tez bym zrobil test ale juz sie nie bede prosil...
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
TNT
*
*


Dołączył: Nov 01, 2007
Posty: 132
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sro Gru 05, 2007 8:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czytając to co napisał JEDI V zaryzykuję i kupię to ustrojstwo na allegro, o efektach napiszę
_________________
Plymouth Voyager 2,4 aut '97
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Gru 05, 2007 14:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest nowy filmik monitorowany chyba przez tvn http://www.ceramizer.pl/content/view/122/76/
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Gru 05, 2007 17:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

TNT nie na allegro tylko u producenta
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
TNT
*
*


Dołączył: Nov 01, 2007
Posty: 132
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sro Gru 05, 2007 22:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak jest - od producenta. Już zamówiłem!!!!!
_________________
Plymouth Voyager 2,4 aut '97
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Gru 05, 2007 23:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie mam jeszcze zadnych problemow z silnikiem ale mam juz nieco ponad 100tys.km. moze to walsnie czas na ceramizera?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
TNT
*
*


Dołączył: Nov 01, 2007
Posty: 132
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw Gru 06, 2007 8:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Esdarek, wstrzymaj się jak mi przyślą to cudo i wypróbuje to efekty opiszę i wtedy zdecydujesz, no chyba że któryś z kolegów ma już wyrobione zdanie Question
_________________
Plymouth Voyager 2,4 aut '97
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mysiauek
*
*


Dołączył: May 02, 2007
Posty: 630
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw Gru 06, 2007 10:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja wlałem swego czasu do Neona.
Odczucia czysto subiektywne: spokjniejsza, równiejsza, cichsza praca przez jakiś czas. Niestety nie miałem możliwości pomiarów czegokolwiek poza zużyciem paliwa. Ale nie będę pisał o bzdurach, bo tylko ale to tylko mi się wydawało, że wychodziło mi 1litr na 100km mniej. Bo zawsze palił 10l/100km po mieście a tu zaczęło się dziać 9l/100km.

Opisałem odczucia nie mechanika, mającego dość blade pojęcie o samochodzie Smile
_________________
entuzjasta... bo nie mam już amerykańca ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Gru 06, 2007 11:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na mnie wrazenie zrobily ta pomiary sprezania-silnik jak nowy!!! nie wiem ile kosztuje taki pomiar w v6 ale napewno bym zrobil przed i po. ja jestem podatny na autosugestie(przyklad: magnetyzery) wiec jak juz wywale kase to bym chcial wiedziec czy cos dala poza poprawa samopoczucia. zwlaszcza,ze silnik mi pracuje miekko,jedwabiscie i rowno:) jakby jednak mial palic o litr mniej to by mnie bardzo ucieszylo!!!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
jabol2
*
*


Dołączył: Nov 25, 2007
Posty: 137
Skąd: Sandomierz

PostWysłany: Czw Gru 06, 2007 14:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak a jak wlejesz 2 magnetyzery to spali 2 litry mniej...



to żart nie brać tego na poważnie
_________________
Chrysler Vision 3.5
Spełnione marzenie, śliczny...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
TNT
*
*


Dołączył: Nov 01, 2007
Posty: 132
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw Gru 06, 2007 14:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jabol2 napisał:
tak a jak wlejesz 2 magnetyzery to spali 2 litry mniej...



to żart nie brać tego na poważnie


Nie doczytałem do końca i pół dnia spędziłem kombinując jak by tu rozpuścić magnetyzer Shocked
_________________
Plymouth Voyager 2,4 aut '97
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Gru 06, 2007 14:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niektorych z was to trzeba by kijem potraktowac,przeciez pisze juz nie raz jak byk,ze to dziala,robilem pomiary przed i po i rzeczywiscie podnosi i wyrownuje cisnienie.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
TNT
*
*


Dołączył: Nov 01, 2007
Posty: 132
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw Gru 06, 2007 18:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Schowaj miecz JEDI V przecież prób nigdy za wiele a i wiara w człowieku słaba Very Happy
_________________
Plymouth Voyager 2,4 aut '97
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Pią Gru 07, 2007 1:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V ale jest jeszcze jeden aspekt sprawy, który za chwilkę.
Nie jestem zwolennikiem dolewania czegoś tam do silnika ale wiem też że nieznacznie potrafi to naprawić czy poprawić pracę. Kolega kilka lat temu pokusił sie na zakup dwóch pojemniczków ceramizera do wspomagania. Zalał to do wymęczonego passata z pompą, która wyła i ledwo zipała. Po zachowaniu procesu obróbki pompa nieznacznie się wyciszyła. Ostatecznie po niewielkiej ale jednak, odczuwalnej poprawie, musiał pompe wymienić.
U mnie przy 80km/h wyje tyly dyfer, nie jest to jeszcze ryk słonia. Zastanawiam się czy będzie poprawa jak wleje i raczej w to wierzę. Silnik też mnie kusi zwłaszcza, że na 12kkm dolewam do litra oleju w zależności od stylu jazdy. Warto więc do silnika dolać. Kolejna rzecz to smar do przegubu na wale, żeby przedłużyć jego pracę. Jak nowy wał kosztuje 1500 zł to też warto.
Wszyscy jednak piszą o zaletach a co z wadami? Nigdzie nie ma nawet wzmianki na ten temat, same zachwyty.
W każdym cywilnym silniku przeprowadza się w procesie produkcji honowanie cylindrów. Ma to duże znaczenie podczas pracy tłoka i jego smarowania. Moja R19 po 170kkm miała na wszystkich cylindrach pełną jodełkę, więc trwałość takiego honowania jest spora.
Teraz pytanie, na które nie ma nigdzie odpowiedzi poza domysłami, niekoniecznie rozgarniętych, użytkoników, a przede wszystkich, przeciwników dodatków do olejów. Co się dzieje z gładzią cylindra po dodaniu ceramizera do oleju? Czy przypadkiem nie zaczyna on wypełniać jodełki po honowaniu w ten sposób zwiększając kompresję, ale też zmniejszając trwałość silnika. Przecież po takim uszczelnieniu środkiem wygładzjącym i pewnie zwiększajacym uślig i zmniejszającym przeczepność, olej spływa z cylindrów błyskawicznie.
Powiedz teraz jak dodanie ceramizera wpłynęło na Twój silnik i jak na zużycie oleju.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
mysiauek
*
*


Dołączył: May 02, 2007
Posty: 630
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią Gru 07, 2007 9:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chciałbym tylko tak po cichutku zapytac: Darek, a mierzyłeś sprężanie po jakimś dłuzszym czasie od uzycia ceramizera?

Czemu pytam.
W tym Neonie silnik jakiś czas chodził subiektywnie lepiej i mniej palił, a później wszystko wróciło do normy.
_________________
entuzjasta... bo nie mam już amerykańca ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Pią Gru 07, 2007 13:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zapytałem ceramizerów czy można dodawać ich środek do przegubu homokinetycznego na wale. Odpisali, że znają przypadki takiego stosowania, oczywiście przed po calkowitym usunięciu starego smaru i zaaplikowania nowego. Przynosi to ponoć efekty wyciszające.
To już mi sie uzbierało ceramizerów na 170zł. W stosunku do całego auta to drobiazg, jeśli ma działać choćby rok, w którym robie 40kkm to warto. Potem trzeba bedzie dodać nową porcję ceramizerów.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Gru 07, 2007 15:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zeby sie od tej ceramiki z auta nie zrobil talerz:)....latajacy w dodatku!!!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Gru 07, 2007 16:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tomaj nigdy nie dolewam oleju,jezdze od wymiany do wymiany.Zalewam prawie pod gorny stan i do konca wystarcza.Jak juz wczesniej napisalem ma to sens jak silnik jest sprawny pod wzgledem mechanicznym,wszystkie czujniki dzialaja,procesy spalania sa prawidlowe.Nie zrobi to nam nowego silnika ale moze cofnac uplyw czasu i skutki zuzycia zwiazane z przebiegiem.Na swoim przykladzie moge tylko polecic,moj juz pelnoletni bo 18letni escort pracuje nieslyszalnie w srodku a jak mial jeszcze katalizator to stojac kilka metrow od auta nie bylo slychac pracy silnika.Po zakupie pontona zrobie to ponownie z pelna swiadomoscia,ze tylko mi pomoze.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Sty 24, 2008 12:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

coś więcej na temat dodatków http://www.centrum.audi80.pl/content/view/185/2/ Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Sty 24, 2008 12:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wlasnie zamowilem ceramizer i dzisiaj zaaplikuje go do silnika w pontonie,same plusy Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Sty 24, 2008 12:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jaka jest pojemność butelki i jaka cena. Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Sty 24, 2008 12:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pojemnosc butelki nie powinna cie interesowac,to taka mala strzykawka i napewno wystarcza.Cena za srodek tylko do silnika to 60zl+koszta wyslania za pobraniem,mozesz tez dokonac przelewu bedzie taniej. Poczytaj na www.ceramizer.pl
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Czw Sty 24, 2008 12:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W poniedziałek szybko kupiłem olej Orlen Super półsyntetyk API SJ 10W40 (ma norme chryslera), bo jakimś cucdem wlewałem z API SG... przyzwyczaiłem się do niego przez megi i tak mi zostało Very Happy Wymieniłem filtr i olej i dolałem ceramizera. Nie zrobiłem jedank pełnych 200km na nim przez piszczykółko, nie wiem czy się już coś wyciszyło też przez piszczykółko Very Happy Dołączyłem jednak do grona ceramizerowiczów Very Happy
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Sty 24, 2008 12:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a czy to nie jest przypadkiem ziomal oleju castrolu magnatek on tęż ma cząsteczki o przyciąganiu molekularnym ( jako nie spływający film oleju z powierzchni ) Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Sty 24, 2008 14:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sato ceramizer nie jest olejem,to mala tubka z pasta w srodku.Postaram sie zrobic pomiar cisnienia sprezania przed i po.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Czw Sty 24, 2008 14:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sato pewnie ma rację.... ten dodatek to coś podobnego do tego co jest w magnatecu. Na stronie ceramizera jest wypowiedź właściciela warsztatu który robił test. W tvn turbo potwierdził, że to co nazywamy ceramizerem jest w bardzo dobrych olejach. Tylko że pewnie nikt z nas nie kupuje oleju za 100zł od litra i taniej dodać ceramizer.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group