www.asu.pl :: Zobacz temat - ...az wstyd pisac....
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

...az wstyd pisac....
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 17:01    Temat postu: ...az wstyd pisac.... Odpowiedz z cytatem

witam!
moze ktos sie zetknal z takim przypadkiem: akumulator na garancji,aut od dziesiecioleci pali na dotyk. w sobote wrocilem z imprezy(no dobra,przywieziona mnie) moim autkie a w niedziele nie odpalil. moja kobieta "wykrecila" caly aku do zera... podlaczylem kablami inne autko-nic nie daje. wyjalem aku,ladowalem cala noc prostownikiem,zamontowalem ...wykrecilem do zera i koniec:( naladowany aku na moim mierniku z hipermarketu;)pokazuje 14,4v wyladowany ok 12v. dodam,ze autko stalo (jak nigdy) na nieznacznej pochylosci a w baku znajdowaly sie minimalne ilosci paliwa. dolalem paliwa, auto przetoczylem na plaski teren. swiece sa prawie nowe ,z zaplonek i kablami nigdy nie bylo klopotu. z wesolych rzeczy olej na bagnecie przypomina smar staly a ten w zbiorniku wspomaganie troche dzemik zurawinowy...na powierzchni plyny w zbiorniczku wyrownawczym jest kra:|
qzwa totalnie nie domyslam sie co padlo??? pare razy probowal zatrybic ale finalnie nic sie nie stalo. moja kobieta przyznala sie ,ze go ....gazowala(deptala pedal gazu w aucie z w.wtryskiem tak jak w maluchu...)
podrejrzewam zamarzniecie czegos w pompie lub przewodach,wode z sola w jakims zlaczu(przed mrozami bylo u nas ekstremalnie mokro) albo jakies przebicie w wysokim napieciu.
pomozcie bo jestem uwalony(przymusowy urlop i wakacje dla dziecka...)
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 19:29    Temat postu: akumulator Odpowiedz z cytatem

1. Rozrusznik kreci normalnie ?? ( moze on sie konczy i ma strasznie duzy pobor pradu ktorego akumulator nie wytrzymuje ).

2. Podlacz jakas stara swiece do przewodow i zobacz czy jest iskara

3. Sprawdz czy kopulka nie jest peknieta i nie zaszla wilgocia.

4. Na listwie paliwowej jest zawor ( cos w stylu wentyla powietrza w kole ). Nacisnij srubokretem ( jak bys chcial spuscic powietrze ) i zobacz czy "siknie" Very Happy paliwo.

Napisz czy chociasz cos zaskakuje czy calkowicie nic.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rozrusznik (do czasu kiedy jest cos jeszcze w akumulatrze)kreci jak szalony, moze i sie konczy ale nic wczesniej nie mowil;)
sprawdze swiece i kopulke(w lato to wszystko czyscilem i bylo w idealnym stanie. napisz gdzie dokladnie ten zawor. proboalem tez odpalac na gazie-bez skutku. probowalem podpinac kablami do drugiego ,dzialajacego auta-mimo,ze bylo na obrotach(wysokich) niczego to nie dalo. nawet podpinalem same kable-bez mojego aku(mysle,ze komus nie skopcilem elektroniki) i nic-rece i nogi sie uginaja a jak znam zycie to jakas glupota. niemniej jestem uwalony na calej linii o czym swiadczy znany z postow innych styl pisowni(widac tez im przypililo...Wink
pozdrawiam!
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 20:35    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

Na gazie przy -15 nie odpalisz. Ten zawor poszukaj na listwie. Do listwy przyczepione sa wtryski. Na 100 % nie pamietam ale powinien byc tam taki zawor do sprawdzania cisnienia paliwa. Jak bedzie to napewno znajdziesz. Sprawdz koniecznie iskre. Jak bedziemy wiedzieli czego brakuje to bedziemy mogli sie na tym skupic.
Ide robic sklep wiec teraz ty troche poodpisuj bo nie rece juz bola Very Happy Bede okolo 23.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 21:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedyś miałem w Poldku taką historię> rano nie odpalil. Kombinowalem i nic. W końcu nie wiem dla czego wymontowałem modół zapłonu. Z trudem go rozebrałem bo był szczelnie zaklejony i Question Question w środku była WODA. Mnustwo krlopli, do tego stopnia że aż troche wyciekło ni na ręce. SKAD TAM SIE WZIĘŁA nie wiem do dziś. Wypłukałem go w denaturacie i cała noc a moze dłuzej suszył się na GORĄCYM kaloryferze. Zalałem go silikonem i złożyłem. ODPALIŁ. Niestety czasami prerywał w czasie jazdy aż któregoś dnia znów STOP. Znów go rozbebeszyłm -sucho. Raz jeszcze wysuszyłem, na silikon, pali. I znów problemy. Nowy modół rozwiązał sprawe. Nie dajać za wygraną celowo wkładałem ten niby dobry i jeżdziłem. Jak czułem ze szwankuje,albo rano nie odpala wkładałem w 2 min nowy i jazda. Przez dłuuugi czas woziłem w aucie oba i przekładałem. Pewnie coś chciałem udowodnić Laughing
Dzisiaj dolewajac wody do spryskiwacza zauważyłem że cała komora silnika jest biała od soli. Pewnie i u ciebie jej tam nie brakuje.
Tak wiec myśle ze przyczyna może być w jakimś zwarciu w elektryce zpowodowanym solą i wilgocią albo jakimś absurdalnym przypadkiem w stylu jak wyzej.

P.S szkoda ze nie sprawdziłeś iskry, od tego bym zaczął.

Wojtek
Windstar LX 3,8/95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ciech
*
*


Dołączył: Apr 17, 2005
Posty: 331
Skąd: Ciechocinek

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 21:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam takie pytanie dlaczego ty co napiszesz posta dublujesz go wysylasz dwa razy to samo ?
pozdr
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 01r lpg , wersja europejska , startech
Chrysler Grand Voyager 3.3 LE 96r lpg , wersja eu , webasto - sprzedany 7.07.11r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 21:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bo chcę być pewny ze go przeczytacie Laughing
Ale juz go wysłałem do kosza-lina

Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 21:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wk sam sie sobie dziwie,ze nie sprawdzilem iskry Embarassed ... no coz przy -25 nie tylko auta zamarzaja.wlasnie po raz kolejny laduje aku i jutro powalcze zgodnie z tym co proponowaliscie.pierw sprawdze swiece i zobacze czy mi ich kobita nie zalala na maksa. potem sprawdze iskre idla spokoju rozbiore kopulka(chociaz ona naprawde w tym aucie jest szczlnie wykonana i ma jeszcze gumowy kapturek) sprawdze tez cisnienie na wtryskach jak radzi rafal-na gazie nie bede pobowal bo tu jest nie -15 lecz -25 wiec..po co sie meczyc. jakos tak wewnetrznie stawiam na jakies zwarcie bo dziwnie szybko sie wykreca akumulator. zwykle auto ekspoatuje w taki sposob: 2 x dziennie po ok 30 km w czym 15 trasa(ok 80-90 km/h) plus jakies drobne wyjazdy po zakupy(ok 3 km).nie jest to wiec typowo miejskie meczenie aku 5 mk do pracy i juz...
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 23:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam podobny problem z winim...pisalem w ,,SILNIK ZGASŁ,,skorzystam z waszych porad ...do ASU czy w windsarze ..tez jest taki zawór do sprawdzania cisnienia paliwa...jesli tak to gdzie..DZIEKI
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 23:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ZAWOR MASZ NA LISTWIE WTRYSKOW
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 23:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czesc darek,wlasnie dzisiaj przerabialem cos podobnego w corsie od kumpla,przyczyna byla woda,w zimie nie jezdzi sie na rezerwie bo woda sie skrapla w baku,jak zaciagnie do przewodow to kaplica,radze jak masz mozliwosc wstawic auto do cieplego,dotankowac paliwa i w zimie dolewac denaturatu do paliwa,tymbardziej jak stoisz pod chmurka,kumplowi moj sposob pomogl,aha sprawdz poziom elektrolitu w aku,bo jak masz odsloniete plytki to aku na takim mrozie po kilku kreceniach pada,zycze udanego odpalenia Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 23:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

DZIEKI.....TEZ MYSLE ZE TYLKO CIEPŁY GARAZ....ALE OCZYWISCIE PRZETESTUJE WSZYSTKIE RADY..
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 10:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no chlopaki widze,ze mamy tu jednomyslnosc-jako stary kierowca posypuje glowe popiolem. bylem tankowac gaz a nie dolalem paliwa mimo,ze wajzer lezal juz w poziomie-mam wode w przewodach i zero cieplego garazu.aku ma dopelniony do max poziom(oczywiscie woda est.) i jest na maxa naladowany prostownikiem(to jest zreszta nowy amumulator)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 16:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolejne 4 godziny na mrozie i...nic. wiem napewno,ze mam cisnienie na listwie(przy okazji przeczyszczony filtr paliwa). wiem napwno,ze mam iskre(przy okazji przeczyszczone swiece i przewody). wiem napewno,ze wtryski dzialaja(bo swiece byly mokre).auto mialo nawet kilka razy ochote zakrecic ale nic z tego. odpalanie z kablami znow nie pomoglo-malo tego zalozylem inny akumulator i nic:( znajomy ktory deczko pomagal zeznal,ze cos sie dymilo spod akumulatora.leca tam 2 grube przewody.jeden masowy z akumulatora(tak se luzno wisi i leci gdzies po skrzyni na tyl silnika(chyba do rozrusznika?) drugi plusowy leci se z tzw gwiazdy(miejsca gdzie rozchodzi sie wszytko co potrzebuje plus) pomiedzy silnikiem a chlodnica i znika z oczu gdzies w okolicach pompy klimtyzacji tyle,ze nizej... wysledzielm,ze ten plusowy przechodzi przez przelotke metalowa z gumowa wkladka oraz przesz peszel. peszel w okolicy przelotki byl spalony(rozkruszyl sie w rekach) a sam kabel siedzial w niej ciasno. jak sie domyslam reszte zalatwila woda z sola i mroz. musze teraz sie dowiedziec gdzie tak naprawde ida te kable i jak je najszybciej wymienic,jako,ze one moga byc tu przyczyna...powiedzcie mi czy uszkodzony rozrusznik by mogl krecic ale pobierac duzo wiecej pradu???
uff sie rozpisalem...
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky


Ostatnio zmieniony przez esdarek dnia Wto Sty 24, 2006 17:00, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 16:59    Temat postu: rozrusznik Odpowiedz z cytatem

Mogłby ale powinien odpalic jak kreci. Jak na moj gust to padl modul lub problem jest z instalacja przy module.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 17:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przetlumacz to na zrozumialy dla mnie:P masz takiego modula na probe? co w tym aucie robi modul i gdzie go szukac? mam iskre i to nawet w miare rytmicznie:) czy przecietny elektryk samochodowy sie na tym polapie?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 17:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tfi ignition module? to cos kolo kopulki czy cos kolo cewki zaplonowej z prawej strony silnika pod wezem od wody?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 18:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobra,wiem,ze przy rozdzielaczu zaplonu,przestudiowalem schemat... powiedz z jakiej furki mi podejda kable(te o ktorych pisalem czyli masowy z klema idacy gdzis pod silnik i plusowy tez gdzies tam idacy{qzwa ale gdzie....?})jutro mam jedyna mozliwosc zeby to naprawic inaczej..dupa blada:|
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 22:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skoro masz iskre paliwo dostaje to jezeli masz sprobuj zdjac wtyczke z przeplywomierza powietrza nastepnie sprubuj odpalic go bez podlaczania i bez dodawania gazu jezeli nie zapali podloz jakies inne swiece i nie patrz ze sa nowe pamietaj ze w gazie jest od groma wody a jezeli ona sie dostanie na swiece nagrzane to iskre maja ale tylko po wyjeciu w komorze cylindra zostaje przebita w srodku swiecy doslownie zdmuchnieta jezeli wsio sprawdziles i masz ok to stawiam na swiece Smile Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Sty 25, 2006 8:41    Temat postu: modul Odpowiedz z cytatem

Odpisuje dopiero teraz ale mam problem z komputerem.
Modulu nie mam ( wszytkie zlozylem w swoim Very Happy )

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Sty 25, 2006 8:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zaraz siade i bede plakal...
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Sty 25, 2006 8:47    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

Nie sadze na 100 % ze to jest przyczyna aleu siebie z 3 razy w ciagu paru lat wymienialem ten modul Confused Ale przed wymiana najlepiej posprawdzac wszystko inne. Chociasz czekaj.... Może jak poszperam to gdzieś znajde. Na probebym ci wtedy wyslal. Dzisiaj poszukam bo pamietam ze jeden zamawialem ze stanow do swojego i wlasnie nie pamietam czy go zakladalem czy czekajac kupilem drugi uzywany. Dam znac dzisiaj. A ty w tym czasie posprawdzaj wszystko inne.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Sty 25, 2006 15:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiec tak:
-wymienilem swiece na stare ktore napewno chodzily dobrze
-rozebralem i wyczyscilem kopulke i palec
-przedmuchalem z odlaczonym wtryskiem,bez swiec
-odpalalem na gazie i benzynie
-poprawilem polaczenia klem i "automatu"
-odpalalem z wylaczona wtyczka od przeplywomierza
-sprawdzalem cisnienie na listwie
-sprawdzalem polaczenie(wtyk) modulu zaplonu
i..nic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
caly silnik w soli, rozrusznik kreci jak szalony, jest iskra,czasem nawet cos "tyrpnie"ale nie pali:(
wiecie kiedy facet placze:)???-kiedy jest bezradny,ani smutek ani zlosc ani strach nie jest dla mnie tak ciezkie jak bezradnosc.
skoro tutaj-na elitarnej stronie fachowcow od aut usa- nie mozemy dojsc z tym gracikiem do ladu to jaka ja mam szanse,ze pomoze elektryk pan jozek.....Neutral
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Sty 25, 2006 20:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oki...kupilem kable(pasuja od renault megane/19/scenic) dalem cale 80 za bosch (komplet 4 do swiec i 1 do cewki)
laduje po raz trzeci aku.
jak wymiana kabli nie pomoze jutro popelnie zbiorowe samobojstwo.
jesli przezyje to oddam auto w rece "elektryka samochodowego".
moze ostatkiem sil ktos podpowie co bidulek ma sprawdzic nim zatargam tempo na zlomowisko....
pozdrawiam!
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sro Sty 25, 2006 21:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Darek nie łam się jestem z tobą tez walczylem z fordem 3 dni kiedys i kabelek od czujnika polozenia walu w wiazce byl przytarty do sterowania jedna cewka i czasami sam gasl i potem nie palil a nieraz bylo ok to jest dopiero walka wyprulem wszystkie flaki z niego i znalazlem ale ciezko bylo u ciebie jest prostszy silnik wiec skoro jest iskra,paliwo podaje to musi zapalic trzymam kciuki Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Sty 25, 2006 22:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak mi w poprzednim escorciaku padl modul to znajomy elektryk zalozyl mi polonezowski,i chulal jeszcze przez lata,co prawda nie jest to estetyczne ale polonezowski kosztowal 100zl i napewno byl na japonskich czesciach a orginalny 400zl i mial napis made in china
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Sty 26, 2006 9:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

powiedzcie mi w koncu czym jest ten modul i jak sie sprawdza czy on nie dziala?wiem juz gdzie jest,wiem,ze podobno odpowiada za iskre(?).tyle,ze ja mam iskre....
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Czw Sty 26, 2006 13:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek...znam twój ból i meke ....tez to przezylem ...(czytaj ..silnik zgasł)..wychechłałem kilka razy akum. ..i nic przejrzałem chyba całego winiego ..od spodu od góry ..i wewnatrz...miałem takie same odczucia jak i ty ...bezradnosc.......mech-elektryk tez nad nim pocierpiał kilka godz i nic......,,to jakies ku.....wskie czary,,...to jego słowa....az w koncu zaproponował mi ...,,na noc grata do garazu,,(ma ogrzewany) winiek postał przez noc w ciepełku...rano zapalił jak zawsze ..leciutko i natychmiast...i co ty na to ...nikt nie wie co było...oby nigdy wiecej ...teraz sa tez mrozy(mniejsze)...pali ok....spróbuj moze pomoze...ktos juz na tym forum o ciepłym garazu mówił.pozdro..
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szwaga
*
*


Dołączył: Nov 07, 2004
Posty: 164
Skąd: Ząbkowice

PostWysłany: Czw Sty 26, 2006 13:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zbir46 napisał:
ktos juz na tym forum o ciepłym garazu mówił


no faktycznie tigra chwalił się ciepłym garażem
tigra napisał:
wstawilem samochodzik do ogrzewanego garazu jest w nim ok18sc
- może by tak do niego Very Happy

no ale na poważnie - mrozy trochę zelżały - więc chyba to raczej nie niska temperatura jest powodem problemu Darka Question - też obstawiałbym moduł

pozdr.
_________________
CHRYSLER GRAND VOYAGER 3,3 '96 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Sty 26, 2006 14:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cieply garaz to jest to...
dzisiaj jarecek(moj guru od elektroniki/elektryki) poradzil mi wylaczyc pompe paliwa(robi sie to mlotkiem uderzajac w okolice czujnika zderzeniowego) gdzy ,jak sie okazlo, nawet przy pozycji LPG wymuszone pompa dostarcza na poczatku paliwo o wtryskow i paskudnie zalewa swiece. teraz juz z grubsza wydmuchalem paliwo z cylindrow i nastepuje wietrzenie. iskra jest ale powiem,ze na swiecy z oryginalnym odstepem jest duza a na dogietej do 0,7 jak polecaliscie jest jakas taka...nijaka:) do tego (moze mi sie zdawalo) po glownej iskrze jest druga taka malenka(chyba,ze to jakies tam male wyladowanie...) za chwile jak podladuje aku(4 raz w 3 dni-ciekawe jak to na niego wplynie) pojde odpalic na samym gazie polewajac parownik wrzatkiem. boje sie jednak,ze jsli na wymuszonym LPG podaje na wtryski benzyne to moze nie podawac gzu na parownik...
ufff poplakalby se czlowiek ale nie wypada:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Sty 26, 2006 16:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wlasnie se ide komisyjnie strzelic w leb...
zrobilem wszystko j/w czyli pompa paliwa odlaczona,aku podladowany,cylindry w miare odparowane i przedmuchane,swiece wysuszone,szczelina ksiazkowa,iskra jak w ksenonach i kompletnie zadnego efektu...
potem wlaczylem pompe ,pokrecilem troche ,swieczki cale w paliwie(a raczej ich gwint bo elektroda jakby sucha)...
jutro laweta i kilka stow nie moje-oby z dobrym skutkiem.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Czw Sty 26, 2006 16:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to tragedia.....a sprawdziłes filtr powietrza....czy cos sie nie dostało...i to banalne ale czy nie masz zapchanego wydechu...
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw Sty 26, 2006 17:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Darek zapomnialem z tego wszystkiego o emulatorze wtrysków !!!! Moze byc przywarty lub jest w nim woda,wilgoc i masz wtryski otwarte nonstop i leje sie zupa dlatego tego tyle bylo ostatnia szansa jak nie to zawos do warsztatu musisz zdjac z wtryskow kostki lub wylacz pompe spowrotem i osusz swiece i cylindy jak wczesniej i probowac odpalac na gazie jednoczesnie sprawdzic czy na elektrozawory od gazu podane jest napiecie ale najpierw podgrzej parownik duza iloscia goracej wody i gaz w deske !!!!
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Sty 26, 2006 19:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i tu mnie masz...wmulator wtryskow od razu po otwarciu maski rzucil mi sie w oczy gdyz zamontowali go kolo takiego otworu technologicznego w kopule mocowania zwrotnicy i ten otwor jak i emulator byly wrecz biale od soli!!!.no ale nie wiedzialem ,ze to moze miec znaczenie przy benzynie. w kazdym razie jeszcze dzisiaj go zabire do domu,rozbiore i wyczyszcze..moze to pomoze.masz racje z tych wtryskow to sie po prostu leje...tylko czy on ma prawo az tak je odblokowac?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Sty 26, 2006 19:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co do wydechu to tez sie zastanawiam... mam odcietY tlumik koncowy(czekalem na sprowadzenie ale spoko cicho chodzi jeszcze jest jeden i katalizator;) no i rura ucieta jest nad tylnym wahaczem w taki sposob,ze moze cos do niej wleciec(np woda) ale juz nie wyleci. mogla sie tam nazbierac.zamarzla i dupa zbita...
to tez sprawdze(jeszcze sie nie domyslam jak)
w kazdym razie ja obstawiam taki banal,ze jak juz kiedys zrobimy to nasze forumowe spotkanie to jeszcze nie jeden raz bedziemy sie przy piwie z tego smiali...Smile
jareckowi szczegolne podziekowania za pomoc i cierpliwosc i za to,ze w swoim telefonie nie zalozyl(jeszcze) blokady na esdarka:)!!!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw Sty 26, 2006 21:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak cos w emulatorze sie spierdoli i dostanie mase na wtryski bo one maja na stale +12V tylko komp podaje mase w odpowiednich momentach i jezeli ta masa jest stale to w momencie wlaczenia zaplonu są otwarte i paliwo się dosłownie leje do komory cylindra jakbys mial wydech zapchany to podczas krecenia cos by syczalo w koncu silnik nawet nie odpalony dziala jak pompa powietrza wiec to odpada stanowczo na calkiem zapchanym auto odpala i gasnie a gdy jest ciut nieszczelny to zawsze chodzi i spaliny znajda sobie droge poprzez nieszczelnosci wiec tym sobie glowy nie zawracaj caly czas mnie nurtuje to paliwo w cylindrach i jego obfitosc i tu cos jest nie tak ale skoro jest iskra to i komp podaje impuls na wtryski ale moze ten cholerny emulator szwankuje i tak na wszelki wypadek sprawdz poziom plynu chlodniczego czy go nie ubylo a co do tego jakby wtryski byly zwarte to jusz nie masz paliwa w baku bo to ostro lecialo napewno i ta piatka poszla w powietrze a co do telefonu to go nigdy nie wylaczam i jeszcze nigdy nikomu pomocy w miare mozliwosci nie odmowilem Smile Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Sty 27, 2006 14:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dla najcierpliwszych forumowiczow:
poza tym wzystkim co jest od gory czyli:
-swiece
-iskra
-kable
-cisnienie na listwie wtrysku
i kilka innych sprawdzilem dzisiaj przy zdalnej pomocy jarecka czy jest sterowanie wtryskami...
otoz jest.
moja b. skromna wiedza jak i tez ogromna wiedza i doswiadczenie naprawde lebskich fachowcow jak jarecek i rafal(ukrywajacy sie pod pseudo asu;) ) pozwala sadzic ,ze dzialaja tu sily nadprzyrodzone:)
ostatnim etapem bedzie wymiana komputera...
potem juz zostaje tylko zlomowanie;)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pią Sty 27, 2006 15:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hm, a czy nie porąbało si sie coś w klawiaturze/rozrządzie?
Wykręć świece i powkładaj do kabli Następnie próbuj na włączonej stacyjce ręcznie obracać wałem wkłądajac jakiś pręcik do cylindrów przez gniazdo świecy i sprawdzaj po kolei czy iskra jest w ~najwyższym położeniu tłoka
Może warto by sprawdzic ciśniecne w cylindrach , Jak nie masz manometru to może niech ktoś zakręci ci rozrusznikiem a ty przytykaj palcem do każdego gniazda świec i jak bezie ciśnienie to bedzie ci mocno prychać. Tylko nie wszdź palca do środka bo zdejnie ci gwint skórę z niego Laughing


Wojtek
Windstar LX 3,/95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Pią Sty 27, 2006 20:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A SPRAWDZALES PODCISNIENIE? NA TAKIM MROZIE PRZEWODY LAMIA SIE JAK ZAPALKI
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią Sty 27, 2006 20:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bralismy jusz wszystko pod uwage nawet sterowanie wtryskami jest,iskra jest,paliwo jest,emulator wtryskow padl ale zostal naprawiony przez esdarka komp jakby padl czegos by nie bylo chociarz martwi mnie strasznie tastopiona cyna na emulatorze czy cos sie przez to nie nakopalo cylindy raczej szczelne bo paliwo jak wsciekle nalalo sie do cylindrow i stalo jak w studni nie wiem jak tam jest rozrzad rozwiazany jest prawdopodobienstwo ze morze pasc ale gdy aparat jest obracany z rozrzadu a iskra jest no to nie bardzo zeby sie wysypal agdyby nawet padl komputer ale mial iskre to auto zapalio by na gazie bo tylko iskra jest potrzebna a reszta instalki dziala mechanicznie a auto nie pali rece opadaja i zal mi esdarka szkoda ze to kawalek ostry nas dzieli bo do 10km to z checia bym dojechal zeby ci pomoc Sad Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
nawigator3
*
*


Dołączył: Jan 24, 2006
Posty: 24

PostWysłany: Sob Sty 28, 2006 0:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czesc witam .przyjechałem dopiero z roboty i tak odrazu siadlem sobie doczytania tych postow i widze ze faktycznie masz problem.jerzeli wszystko masz to sprawa moze byc taka ze przy tym mrozie mogł tez przeskoczyc ci pasek rozrzadu .materialy przy takim mrozie sa bardzo twarde i cuda sie dzieja ,musisz na poczatek sprawdzic fazy rozrzadu czy wsz,gra.bo to podstawa,bedzie iskra,paliwo a on tak nieodpali.sprubuj. pozdrawiam, piotrek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Sty 28, 2006 7:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ESDAREK nie zalamuj sie,napewno za nie dlugo odpali,a przyczyna bedzie zapewne blaha,jak ze swoim escorciakiem walczylem prawie pol roku Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
nawigator3
*
*


Dołączył: Jan 24, 2006
Posty: 24

PostWysłany: Nie Sty 29, 2006 11:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam , i co odpaliłes? pozdroionka piotrek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Sty 29, 2006 11:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie:(
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
nawigator3
*
*


Dołączył: Jan 24, 2006
Posty: 24

PostWysłany: Nie Sty 29, 2006 11:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

powiedz mi jaki to typ silnika?rozrzad na pasku czy łancuch? a najlepirj kod. silnika
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Sty 29, 2006 11:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

silnik 2,3 rozrzad lancuszkiem ohv hsc mpfi taki jak tutaj z 88 roku(i w gore) z automatem 3 biegowym.zalewa swiece mimo ,ze jest impuls na wtryskach,jest iskra,cisnienie paliwa...nawet nie zakaszle:(
http://www.tempotopaz.com/ wejdz w techcenter i masz ten silnik opisany jako pierwszy obrazek(bylo kilka wersji ale o wszystkich tam jest)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
nawigator3
*
*


Dołączył: Jan 24, 2006
Posty: 24

PostWysłany: Nie Sty 29, 2006 11:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jezeli nieuwalilo klina na rozrzadzie i fazy pasuja to co do impulsu na wtryskach to moze miec ale zalerzy jaki,moze wcale go niedawkuje tylko otwiera na stale wszystkie,jesli tak sie dzieje tu zazwyczaj jest padniety modul sterujacy wtryskami w sterowniku głownym, czyli tzw, komputer.ale sprawdz jeszcze czujnik teperatury[tez moze byc uszkodzony i tak bedzie sie działo]wprowadz sterownik w tryb awaryjny przez odłaczenie czujnika temperatury,mozna sprubowac,moze cos s ie odezwie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Sty 29, 2006 20:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Darek a ty masz przeplywomierz klapowy u siebie ?? Moze jak to pisze tu kolega na forum i w piz... przymarzlo lub cos z filtrem i nie dostaje tlenu wogole tego pod uwage nie bralismy a moze warto !! Człowiek wciąż się uczy na błędach najlepiej Smile Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie Sty 29, 2006 22:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to masz wielki problem ale nie pomyślałeś otym by wepchnąć go do jakiegoś ciepłego garażu ja w tym tygodniu miałem taki sam numer z golfem czwórką o dziwo niemiecka technologia a jednak zima go załatwiła jak wstawiłem na noc na warsztat temp plusowa to palił wystarczyło 3 godziny na placu i po nim znów garaż i pali czujnik nowy i to samo a winna całemu zamieszaniu była super benzynka jak się okazało z domieszką opału [jak takie kombinowanie się im opłaci na stacjach i to w zimie] zalewało świece i gadać nie chciał a iskra była ciśnienie bęzyny terz wydech akurat miał dziurawy to wylot wolny i jak u ciebie tak jest to do ciepła z nim na noc i wszystko wyjdzie Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
nawigator3
*
*


Dołączył: Jan 24, 2006
Posty: 24

PostWysłany: Nie Sty 29, 2006 23:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak to tez racja z tym paliwem jak kolega wpgulin mowi terz ostatnio ten perblem przerabialem,gosc zatankowal do pelna ,silnik goroncy to palil ,łykal to swinstwo i nic niemowil,jak na drugi dzien rano chcial zapalic przy -15, to motorek powiedział nie i ciaganie mu niepomagało bo paliwo bylo prawie niepalne,dobrze kolega mowi sprubuj go ogrzac w gararzu,
juz przecierz wszycho sprawdziles no cudow niema a gararz mu niezaszkodzi. pozdrawiam piotrek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group