www.asu.pl :: Zobacz temat - świece do gazu - sekwencja
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

świece do gazu - sekwencja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
anka
*
*


Dołączył: Mar 09, 2006
Posty: 147
Skąd: Debrzno

PostWysłany: Pią Lip 29, 2011 8:16    Temat postu: świece do gazu - sekwencja Odpowiedz z cytatem

Pytanko mam czy zmieniając świece w instalacji gazowej(sekwencja) należy zmniejszyć przerwę na 0,7 czy można zostawić fabryczną?
Będę wdzięczna za szybką pomoc
_________________
chrysler voyager 3.3 LE 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Nie Lip 31, 2011 12:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Można a nawet czasem trzeba zostawić fabryczną.
U mnie np. po zmniejszeniu przerwy silnik pracował gorzej niż na zalecanej.

W sekwencji ustawiamy mapę gazową tak aby była jak najbardziej zbliżona do fabrycznych parametrów pracy na benzynie.
Zmieniając przerwę na świecy zmienisz też fabryczne parametry pracy silnika na PB - pamiętaj o tym...

Osobiście zalecam stosowanie świec irydowych, które to są bardziej odporne na niewielkie zmiany warunków pracy, a tym samym silnik pracuje płynniej "lżej" nawet będąc jeszcze zimny.
Dla instalacji gazowych to idealne rozwiązanie.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
opium30
*
*


Dołączył: Mar 10, 2012
Posty: 9

PostWysłany: Sob Mar 10, 2012 22:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Smigam na swiecach autolite double platinium, czy po montazu gazu bede je musial zmienic na nowe? Podobno mozna na nich jezdzic 120.000 km prawda czy trzeba je zmienic czesciej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Mar 11, 2012 17:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gazownicy zwykle zalecaja wymiane swiec na nowe ale jesli nie sa zuzyte,stare to nie sadze aby byla jakakolwiek uzasadniona koniecznosc wymiany.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
petermx
*
*


Dołączył: Apr 06, 2011
Posty: 35
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Mar 15, 2012 0:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wyczysc swiece druciana szczotka i smigaj
O ile silnik pracuje rowno na zimno i na cieplo, ciagnie dobrze i nie przerywa - nie ma potrzeby wymiany swiec
chyba ze na lepszy model
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
petermx
*
*


Dołączył: Apr 06, 2011
Posty: 35
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Mar 15, 2012 0:19    Temat postu: Re: świece do gazu - sekwencja Odpowiedz z cytatem

anka napisał:
Pytanko mam czy zmieniając świece w instalacji gazowej(sekwencja) należy zmniejszyć przerwę na 0,7 czy można zostawić fabryczną?
Będę wdzięczna za szybką pomoc


Zmniejszanie przerwy to "patent" z pojazdow typu Polonez 1.5 na gazie Smile
w ktorych czesto trzeba bylo stosowac rozne techniki nieznane normalnym warsztatom, zeby to w ogole jezdzilo.

Dzisiaj gaz ma dzialac dobrze na fabrycznych swiecach, a jak uklad zaplonowy jest w dobrym stanie mozna nawet pokusic sie o zwiekszenie przerwy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pią Mar 16, 2012 0:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

petermx napisał:
Wyczysc swiece druciana szczotka i smigaj
O ile silnik pracuje rowno na zimno i na cieplo, ciagnie dobrze i nie przerywa - nie ma potrzeby wymiany swiec
chyba ze na lepszy model

taa,to typowy patent z poloneza...

swiece fabryczne z pudelka sie wklada. nie ma lepszych czy gorszych modeli, przynajmniej ja wszystkie te wynalazki typu oszczednosc paliwa 10% bo lepsze swiece, przerabialem, tzn moi klienci. stnadardowo swiece z platyna lub bez lub irydowe roznia sie zywotnoscia, pamietaj tez ze gaz jest bardzo opornym paliwem, wiec czesto nawet gdy na benzynie chodzi dobrze, na gazie juz nie dopala. nawet to wynika nie tyle co z zuzytych swiec, ale np z nagaru, pekniec itp.

na 90% niedogosci zaplonu, ktore na gazie objawialy sie szarpaniem na sekwencji, lub "kichaniem" w instalacjach mieszalnikowych, byly spowodowane przebiciami na przewodach zaplonowych lub na swiecach (peknienia z przegrzania, zlego dopasowania cieploty, lub bledu montazu). 10% to zużycie swiec.
a teraz czy wymieniac swiece i kiedy niech kazdy odpowie sobie sam. ja osobiscie jest zwolennikiem wymiany swiec profilaktycznej, czyli zanim zacznie sie cos dziac. platyny 40-70 tys km, zwykle 20-30 tys km, to tak z obserwacji,
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group