www.asu.pl :: Zobacz temat - proszę wszystkich użytkowników amerykanskich vanów o radę
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

proszę wszystkich użytkowników amerykanskich vanów o radę

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Kupię nowe/używane
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
viarus81
*
*


Dołączył: Sep 04, 2011
Posty: 32
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Sty 22, 2012 13:20    Temat postu: proszę wszystkich użytkowników amerykanskich vanów o radę Odpowiedz z cytatem

Wiec tak panowie i panie chce poznać wasze zdanie na temat waszych aut awaryjności pakowności itd. Sam jestem posiadaczem villagera auta całkiem milutkiego lecz od kiedy skrzynia mi się zdupcz...ła zastanawiam się nad zmianą na coś bardziej pakownego bo niestety villager choć dość spory to zupełnie brak miejsca na bagaż gdy się jedzie w komplecie i ma butle w bagażniku.mam niewielka kasę na przeznaczenie na auto bo max 5tys i mam dylemat prowadzić mojego wieśka do warsztatu czy kupić coś większego .z jednej strony szkoda mi jego bo wszystko w nim porobiłem ale z drugiej strony jest mało pakowny . proszę doradzcie coś .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bodek1968
*
*


Dołączył: May 23, 2010
Posty: 241
Skąd: Wyspa Uznam

PostWysłany: Nie Sty 22, 2012 15:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mnie zależało na pakowności i możliwości dowolnej i prostej aranżacji wnętrza.Wszystko to mam W PTS-ie.Siedzenia pojedyncze,każde szybko demontowane,płaska podłoga,długi w środku i pakowny jak cholera.Napiszę tylko,że po wyjęciu wszystkich siedzeń oprócz kierowcy wchodzi cały,duży i ciężki motocykl K650 + kosz.Oczywiście kosz odłączony.Znajdź sobie w necie jakie to "cholerstwo" jest wielkie.Za 5 tys nic lepszego w/g mnie nie kupisz.Butla LPG pod auto i masz co chciałeś.O parametrach innych "amerykańców" się nie wypowiadam bo ich nie znam.Niech koledzy się wypowiadają.
_________________
Pontiac Trans Sport 3.1/91 - biały z "kaloryferem" i czarnym dachem czyli to co tygrysy lubią najbardziej Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wiciagd
*
*


Dołączył: Oct 10, 2009
Posty: 113
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie Sty 22, 2012 18:55    Temat postu: pts Odpowiedz z cytatem

To co napiszę jest moją subiektywną oceną. Każdy użytkownik danej marki będzie chwalił jego zalety o wadach raczej nie wspominał.
Jestem szczęśliwym posiadaczem PTS-a. Autko posiada stosunkowo dużo miejsca nawet gdy jest w pełni załadowany, a przy wymontowaniu tylnych siedzeń tworzy się z niego niezła furgonetka. To na co ja zwracałem uwagę to możliwość demontażu każdego fotele osobno co za tym idzie potrzebnej w danej chwili aranżacji wnętrza. W obecnie posiadanym nie posiadam instalacji gazowej choć rozważam jej instalację tak jak wspomniał bodek1968 - zbiornik pod pojazdem. Przy kupnie PTS-a ujął mnie on fantastyczną sylwetką która nadal przyciąga wzrok oraz tym że nadwozie wykonane jest z tworzywa (bardzo twardego - sprawdzonego wielokrotnie)
Co do eksploatacji - może trafiłem na taki egzemplarz ale jak na razie nie mam większych usterek. Kupiłem go z uszkodzoną skrzynią która została wymieniona i jak dotąd to oprócz braku paliwa nic go nie zatrzymało na drodze (no chyba że panowie władza do rutynowej kontroli). Ma swoje humorki szczególnie z rozrusznikiem który potrafi się zawiesić ale mały zabieg i znów jedzie bej problemów.
_________________
Szukam taniego autka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
viarus81
*
*


Dołączył: Sep 04, 2011
Posty: 32
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Sty 22, 2012 19:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a z jakimi silnikami polecacie? bo skrzynie tam chyba to tylko automaty?
mam troszkę dość mojego wieśka bo już włożyłem w niego trochę ale tylko dlatego chyba że nikt przedtem tego nie robił a skrzynia mnie już dobiła dlatego rozważam zmianę i chce poznać wasze opinie swoich aut oraz poradę jakie silniki i wyposażenie warto szukać .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bodek1968
*
*


Dołączył: May 23, 2010
Posty: 241
Skąd: Wyspa Uznam

PostWysłany: Nie Sty 22, 2012 21:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wersja 3.1 uważana jest za najbardziej niezawodną.Wersja 3.8 ma już trochę napchane elektroniki co nie znaczy,że nie warto jej rozważyć.Wszystko zależy od tego na jaki egzemplarz trafisz.Tu może być wielka loteria.Automatu nie ma co się bać.Jeśli kupisz z "dobrej ręki" to pośmigasz długo bezawaryjnie.Mój ma "nalatane" ponad 450 tys km i chodzi jak "laleczka".3.8 trafisz lepiej wyposażone.Ja chciałem mieć auto w miarę proste w konstrukcji dlatego wybrałem 3.1 ,ale Ty się tym nie sugeruj.Te auta mają już swoje lata a co za tym idzie często niejasną przeszłość ,dlatego wybieraj spokojnie i bez pośpiechu.pozdr
_________________
Pontiac Trans Sport 3.1/91 - biały z "kaloryferem" i czarnym dachem czyli to co tygrysy lubią najbardziej Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wiciagd
*
*


Dołączył: Oct 10, 2009
Posty: 113
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie Sty 22, 2012 22:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Obecnie mam 3,8 z 1995 r, poprzednio 3,4 z 1996
Wspaniały, niezawodny samochód. Co do elektroniki i wyposażenia - szukałem jak najbogatszej wersji no ale pierwszym czynnikiem była kasa. Choć na wyposażenie nie narzekam a i od siebie coś pomału dodaję bez psucia oryginału.
_________________
Szukam taniego autka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Sty 22, 2012 22:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak wyżej co mogę dodać to tylko tyle że za nim kupisz obejrzyj ich kilka i dopiero wybierz. A PTS to miałem okazję śmignąć się 3.4 oraz 3.8 a na końcu 3.1 i przy tej zostałem. Niewiele czujników które potencjalnie mogą się zdupczyć, auto proste w swojej prostocie ponadczasowa linia zawsze przyciąga spojrzenie, po za podwoziem nie ma co zardzewieć bo wszystko na górze i z boku z laminatów. Widoczność jak dla mnie super nawet zapakowany rodziną furak nagina. Łatwo w miarę zdiagnozować usterkę a już tym bardziej naprawić. Dostepność części nowych i używanych w brud.
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
viarus81
*
*


Dołączył: Sep 04, 2011
Posty: 32
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Sty 25, 2012 7:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli rozumiem że PTS jest naj mniej awaryjny ? i pakowny ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Danon
*
*


Dołączył: Dec 12, 2011
Posty: 19
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Sty 25, 2012 10:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W kwestii awaryjności nie mnie się wypowiadać. Przeto posiadam Luminę (podobno biedniejszy bliźniak PTS) dopiero od 4 miesięcy, choć podkreślę, że jeszcze mnie nie zawiodła.
Jeśli chodzi o pakowność. Sprawa dyskusyjna. Dla jednego będzie mało miejsca, inny powie że jest w sam raz. Faktycznie bagażnik przy siedmiu osobach to mało, ale 6 osób i odrobina logistyki w ładowaniu bagaży może zminimalizować tę niedogodność.

Niektórzy pasażerowie narzekają na brak zagłówków czy fakt że mają wysoko nogi, ale ja sie nie przejmuję. W końcu to kierowca powinien mieć zapewniony maksymalny komfort. Cool

viarus81 jeśli masz czas i chęci wpaść na południe Warszawy obejrzeć mój skarb to zapraszam. (Nie, nie sprzedaję jej Twisted Evil )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
viarus81
*
*


Dołączył: Sep 04, 2011
Posty: 32
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Sty 25, 2012 20:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

viarus81 jeśli masz czas i chęci wpaść na południe Warszawy obejrzeć mój skarb to zapraszam. (Nie, nie sprzedaję jej Twisted Evil )[/quote] chętnie podbije i się przymierze bo żona już ma dość moich amerykanów a ja tylko je widzę :)dodam że miałem pełno niemców ,a wiesiek jest moim pierwszym amerykanem i chyba już przy nich zostane bo uwielbiam ten warkot v6 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Sty 26, 2012 21:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Viarus ja akuratnie miałem Villagera a teraz mam Voyka w krótkiej budzie i z tych dwóch samochodów Voyek dla mnie jest lepszym samochodem ale to ze względu że ma AWD, silnik 3.8l i jest lepiej wyposażony od Villagera. Ale ja na Twoim miejscu naprawiał bym skrzynie w Villagerze a nie rozglądał się za następnym minivanem, możesz znowu trafić na minę i znów będziesz miał ten sam dylemat co teraz. Villager napewno nie jest bardziej awaryjny jak PTS a dostępnośc części też jest chyba wystarczająca.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
columbo
*
*


Dołączył: Sep 07, 2008
Posty: 121
Skąd: Biskupiec City

PostWysłany: Pią Sty 27, 2012 17:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja juz sie zdecydowalem na Pontiac'a tylko w pierwszej kolejnosci musze sprzedac swojego Chryslera LHS. Chce ktos kupic Smile
_________________
Chevrolet Venture 3.4L 2004
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Daniel0
*
*


Dołączył: Jul 01, 2011
Posty: 48
Skąd: Legionowo

PostWysłany: Pią Sty 27, 2012 21:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Viarus, jakbys sie decydowal na PTSa, badz Lumine to sprawdz podwozie.
Karoseria jest z laminatu, ale tak jak mowia, podloga sie sypie.
Ja niestety wdepnalem w taka mine i w swojej luminie musze robic cala.
Robote wycenili mi na ponad tysia.
Jezeli chodzi o mechanike, to mam 3.1 i faktycznie jest to bezproblemowy silnik, a na szafie mam prawie 310 tys.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Sty 27, 2012 21:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moje totalnie subiektywne zdanie:
zdecydowanie pontiac trans sport(lub pochodne)91-96! jako typowy polak na umowie o prace licze kilka razy kazdy grosz. oczywiscie mozna kupic tansze auto(albo urzedzenie samochodopodbne),mozna kupic nowsze(ale nie za te pieniadze) nie mozna kupic jednak auta bardziej kochanego Very Happy
mialem juz kilka aut w swoim 40toparo letnim zyciu. zdecydowana wiekszosc to byly automaty( z wyboru) ale nie mialem auta tak dobrego jak ponton. kupe lat temu bedac mlodym czlowiekiem zdarzylo mi sie ogladac kilkuletniego pts'a. auto zwalilo mnie z nog. w porownaniu z autami europejskimi,japonskimi i innymi jezdzacymi po naszych drogach ponton wygladal jak ufo. pomyslalem, ze jak kiedys bym wygral w totolotka to takie auto sobie kupie!!! czasy sie zmienily,realai atez i auto bylo w zasiegu reki. ja jednak bylem juz prawie zdecydowany na voyka bo bardzo mi sie podobal i w modelu bedacym w moim zasiegu finansowym wygladal nowoczesnie. na szczescie jedi_v sprowadzil mnie na jedynie sluszna droge:) kupilem pontona z austrii od pierwszego wlasciela z przebiegiem 100tys(udokumentowanym ale nie ujawnionym w trakcie zakupu:) w aucie bylo troche do zrobienia. oprzew wszystkim przerazila mnie korozja podwozia-bylo czerwone!!! okazlo sie jednak, ze cortanin i kilka godzin w kanale z pistoletem zalatwilo sprawe na lata. samochod przez 5 lat nigdy nie stanal w drodze. nigdy tez nie zepsulo sie nic drogiego, uciazliwego itp. wszystkie naprawy to byly raczej wymiany mat. eksploatacyjnych. mam zalozony przez luky'ego gaz. auto na gazie jezdzi jak na beznynie ,a na benzynie jezdzi niesamowicie:) nazwa trans SPORT nie jest bezzasadna. 175 KM przy masie tego auta pozwala na naprawde zwawe poruszanie sie po drogach. co do pakownosci to moze grand voyager ma wiecej miejsca ale ,tak jak pisali koledzy, plaska podloga,szybka aranzacja wnetrza, w miare lekkie fotele, i pudelkowaty ksztalt robia swoje. ja jezdze czesto w 3 osoby + pies + 3 rowery + bagaz i w samocodzie jest nadal przestronnie!!! auto jest proste i tanie w naprawach(jak juz sie trafia) czesci i materialy ekspoatacyjne sa smiesznie tanie. w zeszlym roku mialem kolizje z autobusem. maska,reflektor,blotnik,kierunkowskaz i obrysowka. kupilem czesci w tym samym kolorze, wszystko przykrecane na srubki,wymiana w 1 popoludnie ,a koszty 250 zl:). wybor silnika to sprawa drugorzedna. poza silnikiem 2,3 ktory jest pomylka, mozna brac 3,1 lub 3,8. moim zdaniem 3,8 na trasie lepiej sie sprawuje ,a 3,1 w miescie moze mniej palic. 3.8 jest nowoczesniejszy o ma skrzynie 4 biegowa ,a 3.1 skrzynie 3 biegowa. 4 biegowa jest z rozbudowana elektronika a 3jka glownie hydrauliczna. znam uzytkownikow obydwu wersji i niktnienarzeka. mysle,ze jak znajdzisz dobry egzemplarz to nie przejmuj sie silnikiem. reasumujac-auto bez wiekszych wad z mnostwem zalet, wdzieczne, trwale, solidne i ..chyba nawet ladne:) ja polecam z calego serca!!!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Sob Sty 28, 2012 1:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

3.1 pali wiecej od 3800 o ok poltora litra benzyny w kazdych warunkach. determinuje to rodzaj zasilania i 3 biegowa skrzynia.
jednak dla audiofilow "v-ki" w starym charakterystycznym stylu to jest ten model. 3800 to juz pelny wtrysk, komplet cewek wiec i charakterystyka dzwieku sie zmienila.
poza tym to wspaniale samochody. jesli odnajdziesz zadbany egzemplarz to bedziesz o nim opowiadal wnukom. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
terenowiec
*
*


Dołączył: Jan 15, 2012
Posty: 16

PostWysłany: Nie Sty 29, 2012 11:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przyłączę się do tego wątku, by nie tworzyć nowego. Jednak moje pytanie będzie nieco inne. Mianowicie jest bardziej ogólne.
Prosiłbym Was o próbę porównania Pontiaca (Chevroleta ) Trans Sporta i do Chryslera Grand Voyagera.
Jakie są powszechnie znane różnice pomiędzy tymi samochodami?
Co jest wadą i zaleta jednego i drugiego?
Które są uważane z mniej awaryjne?
Czy komfort jazdy w obu grupach jest porównywalny?
Czy skrzynie automatyczne są równie trwałe w obu grupach?
Który jest bezpieczniejszy (pytam bardziej na podstawie informacji ogólnie dostępnych, a nie własnego doświadczenia)?
Czy wyposażenie w tych samych rocznikach jest porównywalne?
Dziwne pytanie, ale dla mnie ważne. Czy w Chevroletach siedzenia są wygodniejsze niż w Voyagerach (lepiej trzymają po bokach na zakrętach)?
Z czego wynika fakt, że w tym samym roczniku Chryslery (Dodge) są nieco droższe od Chevroletów i Pontiacków?
Czy warto zatem dokładać kilka tysięcy do Chryslera, czy lepiej szukać Pontiacków (Chevroletów)
Pytając Was mam na myśli roczniki 1998 - 2001 (tak mniej więcej, bo Voyagery po 1999 się zmieniły na nowsze wersje), które można kupić od 7-8 tys do 16 - 18 tys.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dbialek
*
*


Dołączył: Jul 19, 2011
Posty: 138
Skąd: WROCLAW

PostWysłany: Nie Sty 29, 2012 18:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek34 napisał:
Viarus ja akuratnie miałem Villagera a teraz mam Voyka w krótkiej budzie i z tych dwóch samochodów Voyek dla mnie jest lepszym samochodem ale to ze względu że ma AWD, silnik 3.8l i jest lepiej wyposażony od Villagera. Ale ja na Twoim miejscu naprawiał bym skrzynie w Villagerze a nie rozglądał się za następnym minivanem, możesz znowu trafić na minę i znów będziesz miał ten sam dylemat co teraz. Villager napewno nie jest bardziej awaryjny jak PTS a dostępnośc części też jest chyba wystarczająca.


Lutek ma rację. Wymiana auta to dużo adrenaliny i fajna akcja. Ale można trafić na minę. Swoje stare auto znasz najlepiej. I jeśli jeszcze żona Cię nie wygoniła - to lepiej zrobić skrzynię... Rolling Eyes
_________________
Dodge Durango 2003; MAGNUM; V8; 4,7 l. ciągam nim domki handlowe z www.ekojarmarki.pl ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
terenowiec
*
*


Dołączył: Jan 15, 2012
Posty: 16

PostWysłany: Pon Sty 30, 2012 11:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Słyszałem taką opinię - nie od fachowców - że Chryslery i Dodge to samochody z wyższej półki niż Chevrolety i Pontiacki, dlatego te pierwsze są droższe. Czy można tak to traktować? Oczywiście mówimy o kategorii wspomnianych wyżej vanów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Sty 30, 2012 11:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mam wprawdzie starego pontiaka wiec nie bede sie wypowiadal ,ale rozbawila mnie opinia jakoby chrysler byl marka wyzej plasowana niz gm. jedna i druga marka ma samochody lepsze i gorsze,tansze i drozsze:)
co do intersujacych cie vanow to sprawa cen ma sie tak jak z volswagenami-sa drozsze bo jest ne nie poyt,ludzie je znaja i chca kupowac. niestety wcale to sie nie musi przekladac na jakosc(i nie robi tego). dla mnie auta ze stajni chryslera sa ladniejsze, bardziej szpanerskie (ladne chromy i drewienka) za to gm(chevrolet,pontiac,oldsmobile,buick,cadillac itp) znacznie trwalsze-mysle tu glownie o zespolach napedowych ,a zwlaszcza o skrzyniach biegow. zaraz ktos wyleje na mnie wiadro pomyj:) nie pisze jednak,ze nigdy w zyciu chryslera-po prostu czytam i widze,ze czasc ludzi sie meczy z automatami,czasc z dieslami i jakos nikt nie marudzi na swoje gm'y. jak tam kupuje kolejnego gm,aSmile
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
terenowiec
*
*


Dołączył: Jan 15, 2012
Posty: 16

PostWysłany: Pon Sty 30, 2012 12:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Esdarek, o takiej opinii marzyłem. Od tygodni, w różnych miejscach, próbuję uzyskać informacje na temat różnic, a przede wszystkim plusów i minusów obu grup. A tu od Ciebie kilka konkretnych - strasznie pozytywnych dla mnie informacji. Czy mogę Ci postawić prawdziwe piwo?
Nie wspominałem wcześniej, ale bardzo ważnym czynnikiem auta ma być jego niezawodność, w sensie możliwości dalszej po drodze. Nie chciałbym aby się nagle zatrzymał - unieruchomił. Żaróweczki, klameczki, radyjka i amortyzatorki do drugorzędne wady, które mi nie przeszkadzają (można bowiem nadal jechać). Czyli do jazdy z dużą przyczepą kempingową, po różnych krajach, Pontiack i Chevrolet nie są gorsze od Chryslerów i Dodgów, a być może nawet lepsze - przez większa niezawodność silników i skrzyń biegów. Czy można tak przyjąć?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Sty 30, 2012 12:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no teraz to juz napewno musisz kupic generała Motorsa:) jak masz ciagnac przyczepe to chryslerowskie skrzynie sa za delikatne! terz troche offtopic-kiedys mialem okazje pojezdzic sobie chryslerem 300m-jedno z moich aut marzen. byl tam silnik 3,5 litra,chyba 250 KM i automat z mozliwoscie recznej zmiany. jak wsiadalem to myslalem,ze po nacisnieciu gazu oczy zapadna mi sie w oczodolach, zawezy mi sie pole widzenia i osiagne warp 7. jakiez straszne bylo moje ropzczarowanie przyspieszeniem i praca skrzymi biegow. owszem nie jest to zle auto i jakbym mial to bym nie byl smutny ale wiem jak pracuja skrzynie gm (bo juz kilkoma chryslerami i gm' ami jezdzilem,a co:P) i mimo tego,ze chrysler voyager a zwlaszcza town&country bardzo mi sie podoba jak bede zmuszony zmienic obecne auto to bedzie to nastepna generacja trans sporta.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
terenowiec
*
*


Dołączył: Jan 15, 2012
Posty: 16

PostWysłany: Pon Sty 30, 2012 16:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Esdarek piszesz, że PTS mają trwałe silniki. A przeglądając oferty na Allegro, jest tam wiele aut z uszkodzonymi silnikami. Czy to przypadek, czy po prostu śmieci posprzątane z zachodu i przywiezione do Polski?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon Sty 30, 2012 17:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Popieram zdanie esdarka w kwestii GM'ów
Ja ze swojego jestem bardzo zadowolony.
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
bodek1968
*
*


Dołączył: May 23, 2010
Posty: 241
Skąd: Wyspa Uznam

PostWysłany: Pon Sty 30, 2012 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zwróć uwagę jakie to silniki-z reguły 2.3 Możecie mnie zlinczować,ale uważam,że to badziew nie z tej ziemi i totalna profanacja Pontiaca.
Nie można generalizować.Z reguły nie wiesz ilu właścicieli miało kilkunastoletnie auto i jak o nie dbali.Na "minę" możesz wpaść zawsze.Dla mnie PTS wygrywa z pozostałymi ,bo spełnia moje oczekiwania.Ty sam musisz się określić,bo radzących będzie wielu,a ostateczna decyzja należy do Ciebie.
_________________
Pontiac Trans Sport 3.1/91 - biały z "kaloryferem" i czarnym dachem czyli to co tygrysy lubią najbardziej Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Sty 30, 2012 20:34    Temat postu: wybór Odpowiedz z cytatem

Dokładnie. Dla mnie pytanie który lepszy to pytanie retoryczne (każdy ma plusy i minusy Very Happy )
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
terenowiec
*
*


Dołączył: Jan 15, 2012
Posty: 16

PostWysłany: Pon Sty 30, 2012 22:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aby coś wybrać, najlepiej wiedzieć, co się wybiera. Moja wiedza o autach amerykańskich jest zerowa. Jeżeli napisalibyście tutaj, że Pontiac i Chrysler produkują silniki w tej samej fabryce w Brazylii i że różnią się one tylko średnica cylindrów, to też bym uwierzył. Stąd moje pytania kilka postów wyżej, na które esdarek fajnie odpowiedział. Dlatego też proszę Was o wszelkie informacje, które pozwolą mi sprecyzować swoje poszukiwania. Do niedawna nawet nie wiedziałem, że oprócz Pontiaca jest jeszcze Chevrolet; o innych nawet nie wspomnę. Wielu z Was dobrze się wyraża o starszych PTS. A czy równie dobre są modele nowsze, z silnika 3,4 litra? Bo w markach europejskich jest trochę tak, że czym młodszy model, tym po latach bardziej awaryjny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Pon Sty 30, 2012 23:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To i ja coś od siebie napiszę.
Jako ze użytkuję Grand Voyagera 3.3 AWD z 94roku. to powiem szczerze nie chcę nic innego Smile
choć nie powiem PTS też ma swój urok ale minusem dla mnie są w nich:
-brak zagłówków w modelach z lat 90-ych
-deska rozdzielcza do tego kształtu jakoś się nie mogę przekonać
- no i brak napędu AWD co w przypadku mojego auta już nie raz pomogło

Co do awaryjności skrzyń myślę że dużo ma tu do znaczenie eksploatacja i dbanie o terminowe wymiany filtra i oleju. Na forum VKP jest gościu który tagra swym " kanciakiem" lawety na których łączna masa dochodzi do 2.5t i auto jeździ a obecnie ma już przebieg grubo ponad 500tyś km. Faktem jest że olej w skrzyni wymieniany jest co 10tyś km.
Voyek (jak i wszystkie mopary) ma też jedną dość spora zaletę w razie potrzeby jesteś w szybko i prosty sposób odczytać błędy (owszem nie wszystkie ale dość sporo) co w niejednym przypadku się przydało.
Sam też muszę przyznać że Voyagery z generacji na generację stał się coraz mniej trwałe i wygodne (choć welur w "jajkach" jest niczego sobie).
Mi najbardziej leży Voyek z roczników 94-95 bo:
- poddany został poprawkom kosmetycznym wewnątrz (wersja EU posiada zagłówki na wszystkich miejscach)
- co ważne układ ABS jest już nowszej generacji (mniej awaryjny)

Przy silnikach 3.3 i 3.8 trzeba zwrócić uwagę na stuki w tylnej głowicy (z tym problemem borykam się osobiście, ale dobry silnik na dzień dzisiejszy mam już a 800 zł).
Dostępność części nowych jak i używanych jest bdb. (no chyba ze chodzi części do ukł. AWD to jest gorzej ale to dlatego że auta z AWD nie był dość powszechne)
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
bodek1968
*
*


Dołączył: May 23, 2010
Posty: 241
Skąd: Wyspa Uznam

PostWysłany: Pon Sty 30, 2012 23:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jako człowiek praktyczny stawiam głównie na niezawodność.Mimo zaawansowanego wieku mojego PTS-a (21 lat) wolę jego prostotę niż elektroniczne " wodotryski" w nowszych modelach.Nie mam ochoty wydawać kupy kasy na skanery,komputery itp pierdoły bez których do nich nie podchodź.Nawet jeśli przelewa Ci się w kieszeni to nerwy związane z dość częstymi "strajkami" elektroniki potrafią przyprawić o palpitację serca.Wyścig technologiczny ma to do siebie,że na drogi wyjeżdża nowy szmelc,którego koncern nie jest w stanie dokładnie przetestować,bo konkurencja depcze mu po piętach.Stąd coraz częstsze akcje serwisowe wśród takich marek jak np Toyota,Mercedes itp. wynikające z niedoróbek.Kiedyś Chevrolet to był Chevrolet,Dodge to Dodge a teraz?Jakieś klony z niepewnym rodowodem.Prawdziwa motoryzacja skończyła się w latach 90-tych.Takie jest moje zdanie.Tak więc możliwości finansowe to nie wszystko.Zobacz co Ci podpowiada rozsądek.
Odnośnie bezpieczeństwa.Gdzieś kiedyś przeczytałem,że nie ma bezpiecznych aut-wszystko zależy od "przeciwnika" na drodze.Czym się będzie różnił model auta,który uzyskał 5 gwiazdek w jakimś tam teście od tego z 3 gwiazdkami przy spotkaniu czołowym z 42 tonami na drodze w analogicznej sytuacji?W jednym i drugim przypadku możesz zginąć-jedynie rozmiar "zniszczeń" będzie różny,co nie zmienia faktu,że efekt będzie ten sam.
Prostota i łatwość naprawy bez pakowania się w koszta czy nowoczesność i drapanie się po tyłku w przypadku awarii.
Właśnie rozglądam się za następnym PTS-em dla córki i kolejnym na części.Czy to o czymś świadczy?Odpowiedz sobie sam.
Pozdrawiam i pomyślnych "łowów". Pochwal się nowym nabytkiem.
_________________
Pontiac Trans Sport 3.1/91 - biały z "kaloryferem" i czarnym dachem czyli to co tygrysy lubią najbardziej Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Sty 30, 2012 23:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chcialem cos odpisac ale bodek napisal wszystko o czym myslalem(to chyba wina rocznika-naszego,nie auta:)
dodam tylko ze w tym roczniku ktory cie interesuje juz sa zaglowki a w moim tez bo mozna je sobie przeciez zamontowac(gdzies mam fotorelacje)
absolutnie nie mam nic przeciwko chryslerowi ale sam wybieram pontiaka(gm)nastepny tez bedzie gm ,a aktulanie dla zony kupuje tez pontiaka(mam nadzieje,ze do konca tygodnia sfinalizuje)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bodek1968
*
*


Dołączył: May 23, 2010
Posty: 241
Skąd: Wyspa Uznam

PostWysłany: Wto Sty 31, 2012 0:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oby nasz rocznik był tylko takich rzeczy winien Smile Co dwa PTS-y to nie jeden.Można samemu zrobić mini zlot Very Happy
Teraz niech się wypowiedzą właściciele Chryslerów i wtedy to już tylko kasiorka z kieszeni i wiooooooo........po PTS-a hihihi Ale złośliwy jestem,co ? Smile
_________________
Pontiac Trans Sport 3.1/91 - biały z "kaloryferem" i czarnym dachem czyli to co tygrysy lubią najbardziej Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Wto Sty 31, 2012 16:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bodek1968 a co można więcej napisać jak już Ty wszystko napisałeś no może niezgodność co do marki Cool .

I wiadomą strawą jest to że każdy chwali swoje, no i ma jak najbardziej do tego prawo.

Gdyby PTS miał to co mi w nim brakuje to pewnie bym jeździł PTS-em.
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 31, 2012 16:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o zapomnialem jeszcze o jednym-roznica w spalaniu na korzysc gm przy tych wanach to srednio 2 litry. moze niewiele ale.... Cool
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bodek1968
*
*


Dołączył: May 23, 2010
Posty: 241
Skąd: Wyspa Uznam

PostWysłany: Wto Sty 31, 2012 17:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Teraz powinna zapaść błoga cisza i kolega Terenowiec powinien nam obwieścić wesołą nowinę,że właśnie wybrał.....no?co wybrał ???????
Bramka nr 1 czy bramka nr 2??????Ależ emocje,czy Państwo tego nie widzą????
Wink Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
_________________
Pontiac Trans Sport 3.1/91 - biały z "kaloryferem" i czarnym dachem czyli to co tygrysy lubią najbardziej Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
terenowiec
*
*


Dołączył: Jan 15, 2012
Posty: 16

PostWysłany: Wto Sty 31, 2012 18:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Proszę Państw, po trzech nieprzespanych nocach, setkach wypitych kaw, tysiącach wykonanych telefonów zawodnik Terenowiec wybrał:
- Van
- duży
- zagraniczny
- zaoceaniczny
- kilkunastoletni (10- 15 lat)
- z automatyczną skrzynią biegów
- przynajmniej z 6 fotelami
- benzyniak
- z możliwością założenia LPG
- tańszy niż 15 - 17 tys zł na gotowo (z rejestracją i gazem)
- z przesuwnymi tylnymi drzwiami
- pojemność przynajmniej 2,5 - 3 litry
- moc przynajmniej 150 kucy
- bezwypadkowy (bez poważniejszych wypadków)
- zadbany wewnątrz (warunek żony) i nie zakatowany mechanicznie (warunek męża).
***____***____***
Tak więc ogłaszam, że liderem jest:
Chevrolet Ventura (Trans Sport) ex aequo z Pontiackiem Trans Sport.
Dalej są: Chrysler Voyager, T/C, Dodge, Honda Odyssey, Toyota Sienna, Opel Sintra, Nissan Qest.
Innych marek spełniających powyższe warunki nie znam, więc nie ma ich na liście.
Choć daleko poza listą są jeszcze Renault Grand Espace 3.0 - wersja starsza i trojaczki VW, Seat i Ford, ale to daleki i ostateczny koniec peletonu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 31, 2012 18:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

trojke wybierz,trojke!Smile
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wiciagd
*
*


Dołączył: Oct 10, 2009
Posty: 113
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto Sty 31, 2012 19:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chciałbym dodać jeszcze wtrącić "trzy grosze"
Co do wytrzymałości. Jestem użytkownikiem Pontiac-ów Trans Sporta (głównego bohatera tego postu) oraz Firebirda. Oba są wspaniałe.
Ale do rzeczy - owszem mój PTS-ik posiada na sobie oznaki starć z nieprzychylną materią. Mimo że nadwozie wykonane jest z tworzywa dopiero po trzecim starciu z betonową donicą (ja rozpocząłem ją przesuwać jeszcze wtedy gdy była przybetonowana a mój syn 2 razy ją przesuwał aż znalazła się pod płotem) Smile - wynikiem czego jest niewielkie pęknięcie na zderzaku.
Brak jakiś innowacji wcale mi nie przeszkadza i wiem, że jestem w stanie nawet w trasie przywrócić mu walory jezdne i na kołach dojechać do domu
_________________
Szukam taniego autka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
viarus81
*
*


Dołączył: Sep 04, 2011
Posty: 32
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Lut 01, 2012 7:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie i Panie śledziłem ten wątek długo wiele się nie wypowiadałem bo tylko 5 min przed snem mam czas na net ale podjołem decyzje jeżeli zakup villagera na części nie zakonczy sie pomyslnie to mojego wieśniaka sprzedaje a już rozgladam sie za PTS-em ! uwielbiam czuć moc pod nogą wiec 3,8l musi być jak szaleć to szaleć . wiele pomogliście w ocenie aut co prawda wypowiedziała sie wiekszość tylko posiadaczy PTS-a ale to znaczy że tylko te auto za oceanu nadaje sie na nasze drogi a koszta utrzymania dostepnosci czesci sa u nas bardzo duże co nie można powiedzieć i villagerze . wiec ja już wiem jak spedze weekend browarek i alllegro Smile
pozdrawiam wszystkich teraz bym, prosił tylko na co zwracać uwage w tych autach napewno wiem że na podłogę
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Lut 01, 2012 8:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie znam jakiegos miejsca szczegolnie newralgicznego.
stan podlogi, szczegolnie miejsc podparcia podnosnikiem za przednimi kolami, sanki silnika i tyl w okolicach kola zapasowego. nawet skorodowane doprowadzisz tanio do swietnosci. w srodku przelacznik kierunkowskazow, podswietlanie panelu klimy i sama klima. reflektory sa slabe i w wiekszosci tych aut nadaja sie do regeneracji(200zl komplet) wtedy sa lepsze niz nowe. silnik odpalic na zimnym. ma nie stukac i nie wibrowac za bardzo. jak stuka to moze za gesty olej-czesty blad to zalewanie go 10W40 czy 15W40. zamek tylnej klapy-o to jest awaryjna rzecz ,ale to sie przerabia na elektryczne i problem nie istnieje. zawieszenie z przodu i z tylu jest proste i trwale o ile ktos nie oszczedzal na czesciach to jest spoko. skrzynia b. trwala o ile wymieniany byl plyn na dobry i w terminie. kupuj to auto na stan nie na przebieg czy rocznik.najpolularnirjszy jest model 93-95. najwiecej czesci karoseryjnych dostepnych do w/w rocznikow w wersji europejskiej. wersja europejska jest najlepiej wyposazona i ma oswietlenie dostosowane do naszych przepisow. jest to oldsmobile silhouette przemianowane na pontiac trans sport dlatego nieco rozni sie od wersji amerykanskiej trans sporta ,ale jest blizniacze z oldsmobilem. glownie roznica polega na braku kaloryferow wkolo auta. mnie osobiscie lepiej si epodoba wersja amerykanska. jak kupisz europe 91-92 to bedziesz mial i kaloryfery i euroswiatla:) 93-95 to juz sillhouette. 92-96 ma nieco inne hamulce wiec i dostep do czesci jest wiekszy w tych rocznikach. rowniez silniki 91-92 sa bez egr i z metalowym kolektorem-jak nie masz za dozo kasy to cie instalacja lpg taniej wyjdzie ja jednak mimo wszystko polecam sekwencje niezaleznie od kolektora. przejechalem 70 tys na gazie i ani samochod ani instalacja nie wykazuja zadnego zuzycia. no ale instalka jest od lukyego wiec to sie rozumie:). srodek jest wazny. zadbany wyglkada niezle. zwroc uwage na podsufitke. lubi si erozdwajac i szmata zewnetrzna malowniczo opada. w roku 93 wzwyz jest inna konsola srodkowa i masz dodatkowy zamykany na klucz duzy schowek i 4-ramienna kierownice. wersje amerykanskie maja czarne szyby w przedziale pasazerskim. to bardzo potrzebna moim zdaniem rzecz. czesto jednak europejczyki sa juz oklejone albo po wymienie szyb na czarne. wystrzegaj sie aut z gazem starego typu(nie sekwencja) i butla w bagazniku(porazka!!!)wszelkie znane mi naprawy i czesci sa b. tanie,proste i dostepne. pytaj jak cos bo mi braklo pomyslow:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
terenowiec
*
*


Dołączył: Jan 15, 2012
Posty: 16

PostWysłany: Sro Lut 01, 2012 15:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W naszej dyskusji bardzo wiele się pisze o PTS starszych - do roku 95-96. A czy nowsze modele 98-2001 też są tak dobre jak starsi bracia? Mam na myśli auta z silnikiem 3,4 litra, bo ich jest zdecydowanie najwięcej. Czy też można bez obaw zamontować LPG?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
viarus81
*
*


Dołączył: Sep 04, 2011
Posty: 32
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Lut 09, 2012 11:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiec panowie zapadła decyzja jadę oglądać villagera LS troche zaniedbany ale myślę że temat do ogarnięcia,tym bardziej że bende miał już dwa pierwszy to GS a drugi jak pisałem LS co się da uzupełnie w lepszym a drugi będzie rozbierany , lub w całości na częsci pujdzie. puki żona mnie jeszcze nie pogoniła z jednym to i drugiego amerykana przeżyje .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Lut 09, 2012 16:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli skrzynie przerzucasz z tego co teraz kupisz na części?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Lut 09, 2012 16:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PTS po zmianie budy 1997 roku i z poczatkow produkcji trzymaj sie z daleka,gnije jak przyslowiowy kiedys Fiat-w katalogu.
Te w plastikowej budzie zadbane to auta na lata,wazne aby kupic sprawny technicznie,drobne pierdoly mozna z czasem samemu powyprowadzac.
Przy zakupie skontroluj tylnie nadkola,nie od zewn.tylko od srodka sciagajac poleczki.
Rowniez za tylnymi nadkolami warto zajrzec,bo tam tez lubia wystepowac dziury z powodu braku plastikowych wnek nadkoli.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Lut 09, 2012 16:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wybral villagera.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Lut 09, 2012 16:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Confused no i na dzien dobry robienie blacharki
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
viarus81
*
*


Dołączył: Sep 04, 2011
Posty: 32
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Lut 09, 2012 17:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to panowie kolejna pomyłka ! jak można żądać 4tyś za dziurawe auto żadna blacha nie była bez prześwitu gaz chodzi czasem jak chce, skóra to poprostu tragedia jedynie orginalne alusy były ładne w miarę troche porysowane i guma na kapciu auto zaniedbane zniszczone i dziurawe jak ser szwajcarski a koleś twardo 4tys . ciekawe czy ktoś mo go wyzłomuje ,ale nie ważne poszukiwania wznowione PTS-a.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Lut 09, 2012 18:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobre auto bez korozii da sie kupic za 4000 ,a nawet za 2500. sa na to "twarde" dowody Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Lut 09, 2012 18:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w sumie ja przed kupnem swojego

http://picasaweb.google.com/107245748506825380472/PontiacTransSport93

obejrzałem ich całkiem sporo i to prawie ze wszystkimi wersjami silnikowymi prócz tej kulawej 2.3 brrrrr. Więc trafiałem na albo usterki silnikowe (60%) albo skrzyniowe (30%) a reszta to zawiecha elektryka totalnie modzona itp. Ten po za brakiem (już są z powrotem) świateł cofania nie miał nic modzone kable stan oryginalny. Mechanicznie było i jest OK co faktycznie poprawiłem to pierdoły. Jednak program pod tytułem "Idealny PTS" już się rozpoczął w którymś temacie trochę opisałem co kupiłem co zmieniam.
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Lut 09, 2012 18:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

calkiem ladny-wyglada jak wersja na kanade. z tylu by ci pasowala listwa z 90-92 od wersji europejskiej wtedy masz cofanie i przeciwmgielne.
radyjo polecam od europejczyka z rds i naszy ukf-em.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Lut 09, 2012 18:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiec tak to jest kanadol tylko ktoś jak go kupił to bez opcji ogrzewania z tyłu a to znowu chcę tam dołożyć bo instalacja elektryczna fabrycznie jest. Przeciwmgielne będą pod tymi odblaskami na zderzaku tzn nie będę ruszał samych odblasków tylko pod nimi będą oprawy żarówek. Tak więc nic nie będzie spitolone na sztukę. Lampy tył oczywiście oryginały czerwone z tymi ledami co Jedi wklejał na kierunki
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Kupię nowe/używane Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group