www.asu.pl :: Zobacz temat - drania samochodu na wcisnietym gazie Jeep Grand Cherokee
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

drania samochodu na wcisnietym gazie Jeep Grand Cherokee

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 10:57    Temat postu: drania samochodu na wcisnietym gazie Jeep Grand Cherokee Odpowiedz z cytatem

witam.
przy predkosci 100-110mk/h jak trzymam noge na gazie to mam wibracje na calym samochodzie, jak puszcze noge z gazu to wibracji nie ma Rolling Eyes
kola wywazane 3 razy, piasty, tarcze oczyszcone z rdzy i brudu, felgi proste. dziwne jest to,ze objaw jest tylko wtedy jak jadac z ta predkoscia trzymam noge na gazie, jak puszcze gaz to ustaje. poratujcie sugestiami
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jacekz
*
*


Dołączył: Dec 15, 2007
Posty: 326

PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 11:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Amortyzatory dobre?
_________________
Windstar 3.0 '97 - ręka noga mózg na ścianie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 15:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

znam identyczny problem po tym jak skrzynia zapnie lock-up. W T/A (91 TPI) lock up zapinał się na 3 lub i 4 biegu wiec procedura wyglądała nastepująco. Shifter max na 3 i aż do momentu zapięcia lock upa sytuacja z drganiami miała miejsce to samo się działo na OD zaraz po tym jak skrzynia zapinała TCC. Nie wiem jak w Cherokee wygląda kwestia wypiecia wtyczki od TCC i sprawdzenia czy te objawy nie pojawiają się tylko przy tej prędkosci czy zawsze po tym jak zapnie TCC.
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 16:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

amortyzatory dobre
to juz jest na over drive i tylko przy tym jak trzymam noge na gazie. jak puszczam a predkosci nie zmieniam(np na zjezdzie z gorki, ale nie tylko) to tego nie ma
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jacekz
*
*


Dołączył: Dec 15, 2007
Posty: 326

PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 17:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

TO możesz przetestować pomysł kolegi zwierzak'a lecz bez wypinania wtyczki TCC. W czasie jazdy, trzymając nogę na gazie, lekko wduś pedał hamulca (jedynie na tyle by wywołać zaświecenie STOP) - to zazwyczaj w automatach powoduje rozpięcie Lock-up'u.
_________________
Windstar 3.0 '97 - ręka noga mózg na ścianie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 18:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

albo i tak dotknięcie pedału hamulca powoduje rozpięcie TCC
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Sty 01, 2012 20:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prawdopodobnie wibracje pochodza z przeniesienia momentu na konwerterze.Moze byc niedopinajacy sie lockup.Najczestsza przyczyna to zbyt zuzyty albo niewlasciwy olej w skrzyni.Sprawdz kiedy ostatnio byl servis skrzyni : jaki olej i czy bylo kompletne plukanie (transmission flaush)? Idea Sprawdz jeszcze czy jadac ta sama szybkoscia na D (bez overdrive) jest to samo.Wtedy eliminujesz mozliwe wibracje silnika . Arrow Zrob tez ten test z lekkim wduszeniem hamulca w czasie jazdy ,ale bez odrywania nogi z gazu -wtedy,gdy beda te drgania.tak jak koledzy podpowiadaja wyzej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Pon Sty 02, 2012 12:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przy tym tescie wibracje nie ustaja.
oleje mam nowiutkie wraz z filtrem,oryginalne Mopara
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Pon Sty 02, 2012 15:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A mi to wygląda na luz wału na krzyżakach, ale taki bardzo mały (narazie). A co to jest to się może kiedyś okarze Very Happy
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Sty 03, 2012 1:06    Temat postu: amortyzator Odpowiedz z cytatem

A amortyzator układu kierowniczego (poprzeczny) Question Jak jest uszkodzony to może wprowadzać auto w wibracje...
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Wto Sty 03, 2012 15:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

brawo diku Very Happy winny okazal sie krzyzak na przednim wale Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Wto Sty 03, 2012 19:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Embarassed miło mi Wink
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group