www.asu.pl :: Zobacz temat - D. Caravan 3.3 SE 2001 wymiana świec
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

D. Caravan 3.3 SE 2001 wymiana świec

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
witkosie
*
*


Dołączył: Feb 25, 2010
Posty: 14
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon Maj 03, 2010 11:29    Temat postu: D. Caravan 3.3 SE 2001 wymiana świec Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich.Cool Czy jest możliwość (z uwagi na ciężki dostęp), wymiany świec we własnym zakresie, czy lepiej oddać do warsztatu, i ile ewentualnie należałoby przygotować kasiorki Embarassed

D.C 3.3 L benzyna+ gaZz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Pon Maj 03, 2010 11:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pewmie że jest możliwość wymiany świec we własnym zakresie. Problem tkwi w tym że jest to mocno pracochłonne, zazwyczaj warsztat ma swoją wypracowaną metodę na nasze auta. Szukaj w poradniku naszego forum, powinno coś być na temat wymiany świec w twoim aucie.
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Maj 03, 2010 12:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

da sie bardzo łatwo, wystarczy wyjać obudowe filtra powietrza i już mamy dostęp do świec z tyłu. Dwa tygodnie temu wymieniałem sam - dodam ze po raz pierwszy w chryslerze.
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Pon Maj 03, 2010 13:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wychodzi na to,że łatwiej niż u mnie. Bez rozebrania plastików podszybia to raczej nie wykonalne w moim aucie.
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
witkosie
*
*


Dołączył: Feb 25, 2010
Posty: 14
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon Maj 03, 2010 15:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Charger, bardzo dziękujemy, mąż się trochę obawiał, ale teraz jest już pewniejszy, pozostało Nam czekać na ładną pogodę, o efekcie końcowym damy znać Smile Dziękujemy za odpowiedź i przesyłamy pozdrowienia Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Maj 03, 2010 15:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie ma problemu:)
Dodam, że wystarczy zdjąć górna część obudowy i rure (napierw wypiąć z niej czunik) która idzie do przepustnicy. Wiadomo oczywiście że do obudowy idzie rurka - odma (też zdjąć).
Jeśli chodzi o porównanie do windstara 3.8 to w chryslerze jest duuuużo lepszy dostęp.
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Maj 03, 2010 17:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W rocznikach od 96-2000 jest bardzo duży problem z wymianą świec na tylnej głowicy,szczególnie w wersji AWD ,pewnie o tym myślał ,,diku,, Very Happy
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Pon Maj 03, 2010 21:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No właśnie, kiedyś takiego oglądałem i porównywalnie jak u mnie. Ale u siebie robię przy silniku wszystko sam. Czasami tylko przeklinam na pracochłonność, ale wiele rozwiązań jest świetnych, życzył bym sobie takich w innych autach. Niestety nie każdy koncern idzie na prostotę wykonania a przy okazji bezawaryjność.
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KAMIL-KALISZ
*
*


Dołączył: Sep 25, 2009
Posty: 121
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Nie Maj 09, 2010 21:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja wymieniałem z kanału 3 szt które są od tyłu bagatela poświęciłem 3 godziny i sam się zdziwiłem że człowiek potrafi pracować w takich kosmicznych pozycjach i że na tyle go stać poświęcenia Smile
_________________
Chrysler Voyager 2002r 2.4
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon Maj 10, 2010 7:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

KAMIL-KALISZ napisał:
a ja wymieniałem z kanału 3 szt które są od tyłu bagatela poświęciłem 3 godziny i sam się zdziwiłem że człowiek potrafi pracować w takich kosmicznych pozycjach i że na tyle go stać poświęcenia Smile


To w trzy godziny odkręciłbyś kolektor i wymieniałbyś świece bez ceregieli a w dodatku po sprawdzałbyś kilka innych rzeczy.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon Maj 10, 2010 13:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja wymieniam w 40 minut bezproblemowo
Kupiłem tylko długą nasadkę do grzechotki i zakładam przedłużenie - oczywiście trochę się trzeba przytulić na naszej V6 - ale po takim przytulaniu będziesz jeszcze bardziej duchowo związany ze swoim autkiem. Laughing Laughing Laughing Wink
Oczywiście - tak jak pisali koledzy - po demontażu kolektora to w zasadzie łatwa i przyjemna zabawa ale je radzę sobie bez zdejmowania kolektora.
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
witkosie
*
*


Dołączył: Feb 25, 2010
Posty: 14
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią Maj 21, 2010 9:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo dziękujemy wszystkim za pomocne posty Razz Wraz z ładniejszą pogodą nabrało się i chęci do pracy. Zakupiliśmy świece Autolite i mąż (z małą pomocą zaprzyjaźnionego mechanika) dał radę, przy okazji wymienili klocki hamulcowe, (gdyż w czerwcu czeka Nas przegląd), oraz jeden z filtrów instalacji gazowej. W innym wątku poruszyliśmy właśnie problem dużego spalania, także po wymianie świec, filtra i sprawdzenia instalacji gazowej czekamy na wyniki.

Pozdrawiamy do napisania Very Happy Very Happy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie Maj 23, 2010 18:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wczoraj wymieniałem świece i przewody WN bo przyszedł na to czas.
Bez odpowiednich narzędzi były to trzy godziny masakry.
Teraz wiem co kupić i następnym razem będzie szybciej.
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
witkosie
*
*


Dołączył: Feb 25, 2010
Posty: 14
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon Maj 24, 2010 22:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No właśnie i gdyby nie to że Pan Mechanik ma warsztat dwa kroki od domu męczył bym się chyba z dwa dni Razz Razz na ładny uśmiech pożyczyłem wszystkie potrzebne narzędzia potrzebne do wymiany świec Razz i jakoś sobie poradziłem, chodź nie skłamie jak napiszę że czasami świeciłem oczami Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto Maj 25, 2010 20:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zastanawiam się tylko jakie to "specjalne narzędzia" są do wymiany świec - normalny klucz nasadowy (najlepiej z grzechotką) i długa nasadka - ot wszystkie potrzebne narzędzia, ja nawet grzechotki nie miałem bo mi się rozpadła i bez problemu wymieniłem sam. Sprawa tylko wymaga dobrych nerwów i cierpliwości ... Laughing Laughing Rolling Eyes
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
witkosie
*
*


Dołączył: Feb 25, 2010
Posty: 14
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto Maj 25, 2010 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Embarassed I oczywista racja, ale po co sobie tak utrudniać życie, w tym czasie można np zająć się żoną hehe -łatwiej jak ma się wszystko co potrzeba pod ręką rach ciach i zrobione Very Happy Very Happy

Pozd
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sro Maj 26, 2010 10:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Noooo - przy tej argumentacji to oczywiście masz rację !!! Laughing Laughing Laughing
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group