www.asu.pl :: Zobacz temat - Vojek 98 3.8 AWD problem z ładowaniem??
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Vojek 98 3.8 AWD problem z ładowaniem??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
esperak
*
*


Dołączył: Mar 23, 2009
Posty: 13
Skąd: katowice

PostWysłany: Czw Paź 15, 2009 22:01    Temat postu: Vojek 98 3.8 AWD problem z ładowaniem?? Odpowiedz z cytatem

Witam.

Koledzy mam taki problem.

Dzisiaj żona jechała vojkiem i zaświeciła jej się kontrolka ładowania po jej telefonie sam się przejechałem i faktycznie po kilkuset metrach zaświeciła się kontrolka po następnych kilkunastu zgasła i potem już do końca dnia był spokój. sytuacja zapalania się kontrolki była poprzedzona 2 sekundowym zwolnieniem pracy dmuchawy jako że chodziła na full było to wyraźnie słychać kontrolka się zapaliła dmuchawa wróciła do swoich obrotów.

Moje pytanie brzmi czy vojek ma jakiś układ testowania wydajności akusia i informuje mnie o konieczności jego wymiany czy po prostu coś mi pada w ładowaniu... Sory za może głupie pytanie ale nie wiem co te kwadratowe amerykańskie głowy tam wymyśliły.

Macie jakieś sugestie.???? Rolling Eyes
_________________
Szukam nowego Vojka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Paź 15, 2009 22:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

fajny masz nick:)
zmierz napiecie ladowania. jesli padl ci aku to auta nie odpalisz ale po odpaleniu(jakims cudem) bedzie chodzil. natomiast jesli padl ci alternator/regulator napiecia to aku sie rozladuje i nie pojedziesz.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Czw Paź 15, 2009 23:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Regulator masz w sterowniku silnika a szczotki w alternatorze.Kiedy wymieniałeś pasek wielorowkowy.Podobnie jest jak w kałużę wjedziesz i pasek dostaje poślizgu.Praktycznie tak miałem.
Napinacz też może już nie napinać .
To wpierw sprawdz.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esperak
*
*


Dołączył: Mar 23, 2009
Posty: 13
Skąd: katowice

PostWysłany: Pią Paź 16, 2009 9:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

akurat to zjawisko się pojawiło podczas jazdy na wolnych obrotach 5km/h wiec kałuże bym wykluczył.

co do ślizgania się paska to może aczkolwiek zawsze przy takim zjawisku rozlegał się pisk paska jak kojarzę ale dzięki, sprawdzę.

Chyba najbardziej prawdopodobne będą szczotki.. Razz
_________________
Szukam nowego Vojka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Paź 17, 2009 3:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prawdopodobnie przebieg auta zbliza sie do "magicznej" liczby 100tys.mil(160k km) przy ktorym to pomalu zaczynaja wychodzic rozne usterki.Po prostu koncza sie szczotki w alternatorze.Z poczatku kilka parosekundowych przerw.Potem coraz czesciej az calkiem przestanie.A wtedy jazdy jest na niecale 50 minut. Jezeli auto ma inst.gaz to jest dodatkowe obciazenie ktore nie oszczedza alternatora. W warunkach czestej jazdy w miescie gdzie silnik pracuje a kilometrow prawie nie przybywa - te wszystkie drobne usterki wychodza nawet szybciej .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Paź 17, 2009 4:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wlasnie przerabiam brak ladowania,najpierw lampka abs,potem ladowania a potem postoj w polu,alternator w remoncie.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group