www.asu.pl :: Zobacz temat - zapala i gaśnie.. pomocy!
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zapala i gaśnie.. pomocy!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
airwolf
*
*


Dołączył: Oct 22, 2008
Posty: 93

PostWysłany: Sro Lip 29, 2009 20:54    Temat postu: zapala i gaśnie.. pomocy! Odpowiedz z cytatem

Witam, dziś umarł mój samochód..
auto zapala i gaśnie w ułamku sekundy, nawet nie wkręca się na obroty..

przeglądając na szybko forum widzę, że przyczyn może być mnóstwo.. ale niestety.. nie mam ani warunków ani wiedzy ani czasu aby szukać samemu.. stąd pytanie - GDZIE SZUKAĆ POMOCY W WARSZAWIE?
_________________
VISION 3,5 '95 mit gasssss ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sro Lip 29, 2009 23:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zadzwoń pod ten numer 602259036,czlowiek zajmuje się przeważnie Voyagerkami ,ale ma skaner do air,abs,skrzyni i motorku.Ma lawetę więc myślę,że da radę. Zakład za Wojcieszynem w Wiktorowie.Powołaj się na Lifta Wink
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Lip 30, 2009 5:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mialem bardzo podobny problem..przyczyna okazal sie IMMO...mala zaslinila kluczyki i kod wariowal
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
airwolf
*
*


Dołączył: Oct 22, 2008
Posty: 93

PostWysłany: Czw Lip 30, 2009 10:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lift napisał:
Zadzwoń pod ten numer 602259036,czlowiek zajmuje się przeważnie Voyagerkami ,ale ma skaner do air,abs,skrzyni i motorku.Ma lawetę więc myślę,że da radę. Zakład za Wojcieszynem w Wiktorowie.Powołaj się na Lifta Wink


BARDZO, bardzo dziękuję za pomoc.

Wczoraj miałem wszystkiego dość po tej historii.. dziś rano postanowiłem dać mu jeszcze jedną szansę.. i stało się! Cud nad Wisłą się ziścił.. auto zmartwychwstało..

ale obawiam się, że to niestety nie koniec kłopotów..

faktycznie wziąłem drugi komplet kluczyków - później sprawdzałem i nawet na poprzednim też działa.. więc nie wiem, jaka jest przyczyna.. zastanawiam sie, czy ten trop z immo jest właściwy, bo nie jestem pewien, czy wszystkie visio mają immo? nie jestem przekonany, że jest w moim.. jak to sprawdzić?
_________________
VISION 3,5 '95 mit gasssss ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Lip 30, 2009 12:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

haha..ja tez nie bylem pewny czy Visio ma fabryczny IMmo! Baaa! nawet w moim poprzedni wlasciciel zalozyl dodatkowe Immo VDO aktywowane dodatkowym kluczykiem Smile malo tego wymienialem kiedys spalone ECU i nawet nie podejrzewajac ze jest Immo podmienilem a auto smiga wiec Immo jest gdzie indziej ukryte Smile ale jest !
U mnie to wyszlo przez przypadek : moja gorsza polowa bedac na zakupach zagadala sie z kolezanka a dziecko bawilo sie kluczykami i zaslinilo pilota, efekt byl taki ze dalo sie otworzyc z pilota tylko 1 dzwi i bagaznik. Po odpaleniu Visio startowalo i po ok.1-2sek gaslo... co ciekawe pompa paliwa pracowala normalnie a cisnienia na listwie brak , wiec po drodze musi byc jakis dodatkowy elektrozawor..grzebalem z autem 2 dni nieswiadomy wątku z pilotem..pilot podsechl i tez mialem CUD nad Wisla Smile auto chodzi do dzis i klopotow nie ma Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pią Lip 31, 2009 1:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze być jak marcyś opisuje,immobilizer albo jest oddzielnym modułem albo siedzi w kompie silnika.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pią Lip 31, 2009 20:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolega w vectrze "C" 2,2 Question disel automat miał podobny objaw.Silnik zapalił na 1-2 sekundy i gasł.Na obroty też się nie wkręcał.Najlepsze jest to, że EGR nie dawno wymieniał i jest jeszcze na gwarancji.
Podmienił z innego opla zawór EGR i Vectra zagadała, że miło.
Nie wiem czy u Ciebie jest zawór EGR, ale jeśli tak, to może podziałaj tak jak wyżej opisałem.Zrób podmiankę.
Żadne inne pomysły na usunięcie Twojej usterki nie przychodzą mi do głowy.


Ostatnio zmieniony przez On dnia Pią Lip 31, 2009 20:40, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Lip 31, 2009 20:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a co ma EGR do pracy silnika? przeciez EGR to system dopalania spalin(powrot spalin do kolektora ssacego i powtorne ich spalenie) i ni ema to najmniejszego wplywu na to czy silnik zapali czy nie..przy usterce EGR moze koslawo chodzic, moze wywalic checka ale chodzic powinien jak najbardziej.
PS.no ale skoro to NEWdiesel to tam producent mogl tez takie zabezpieczenie wprowadzic
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pią Lip 31, 2009 20:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mnie nie pytaj.Na własne oczy widziałem moment zmiany i widziałem jak silnik zagadał.
Może to cud...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Sie 01, 2009 7:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I tu sie marcys mylisz co do EGR-u.Zawor sie otwiera po nagrzaniu silnika,wiec jesli ulegnie awari w polozeniu otwartym to masz klopoty z zapalaniem,bo spaliny wala ci do mieszanki zatruwajac czujniki i kolo sie zamyka,dlaczego pomaga glupia blaszka z puszki po piwie jako zaslepka?
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sob Sie 01, 2009 8:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokładnie tak było.Jak zdjęli któryś waż gumowy, a nie wiem od czego ten wąż, to silnik pracował, ale bardzo kulawo.Koledzy mówili,że pracuje tak jakby miał "lewe" obroty.Po zdjęciu tego węża silnik pracował j.w. ale też nie wkręcał się na obroty.
Jak widać, może to faktycznie EGR, jeśli oczywiście występuje w jego aucie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Sie 01, 2009 9:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie to ja proponuje zrobić test na swoich autkach i każdy na forum pochwali się jakie występują objawy po wypięciu przewodu tak aby zasysało lewe powietrze i sprawa się wyjaśni.

Nauka kosztuje a w serwisie nam tego nie powiedzą a my swoje będziemy wiedzieć a koledzy z ASO będą częściej zaglądali na nasz portal i będą się od nas uczyli ....oczywiście jak zawsze. Laughing
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
airwolf
*
*


Dołączył: Oct 22, 2008
Posty: 93

PostWysłany: Sob Sie 01, 2009 11:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wracając do mojego problemu, wydarzył się on ponownie. Tym razem byłem wyposażony we wszystkie kluczyki Visio jakie posiadam.. i niestety, na każdym efekt był ten sam..

podejrzewałem więc, że może coś w stacyjce.. walę po niej i nic..

i wtedy przyszło mi do głowy olśnienie.. może i immo jest.. może go nie ma.. ale z pewnością mam ALARM.. uzbroiłem, rozbroiłem i auto odpaliło Very Happy
_________________
VISION 3,5 '95 mit gasssss ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sob Sie 01, 2009 12:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uff, my też się cieszymy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Sie 01, 2009 13:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
I tu sie marcys mylisz co do EGR-u.Zawor sie otwiera po nagrzaniu silnika,wiec jesli ulegnie awari w polozeniu otwartym to masz klopoty z zapalaniem,bo spaliny wala ci do mieszanki zatruwajac czujniki i kolo sie zamyka,dlaczego pomaga glupia blaszka z puszki po piwie jako zaslepka?


Jedi pozwol ze sie z toba niezgodze Smile nawet jesli zawor by sie zacial w polozeniu otwartym (czyli spaliny by szly do kolektora ssacego) to silnik powinien zapalic i pracowac i raczej napewno gazy spalinowe wedrujace do kolektora ssacego rurkami ok. 2*fi10(przyklad z visiona!) nie sa w stanie zmulic silnika ktorego przepustnice(a co za tym idzie przeplyw w kolektorze) maja srednice ok. 2*fi 80...
PS.widzialem "badanie" silnika hondy civic z EGR na hamowni i co ciekawe sztuczne otwarcie EGR (czyli wprowadzenie spalin do kolektora) nie powodowalo spadku momentu silnika. wiec zaslepianie zaworu napewno nie jest metoda do tuningu- przynajmniej w tym silniku, pozatym ilosc spalin skierowanych do powtornego spalenia jest wrecz pomijalna z iloscia swiezego powietrza dostarczonego do silnika
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Sie 02, 2009 18:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W silnikach Nissana SR20 zaślepienie zaworu EGR powodowało wzrost mocy silnika o ok. 2 KM. Nie wiem jak jest w chryslerach. Pisaliście, że przewód od EGR jest gumowy?? Raczej niemożliwe, przecież spaliny są bardzo gorące, rurka powinna być metalowa.
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Sie 02, 2009 21:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Komus tu chyba upal zaszkodzil jak przewod powrotny z wydechu poprzez EGR jest gumowy Shocked ,przeciez spaliny sa pobierane zaraz z kolektora wydechowego,ludzie troche wiecej wyobrani.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group