www.asu.pl :: Zobacz temat - termostat? voyek 3,3 1995r
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

termostat? voyek 3,3 1995r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
wrestler85
*
*


Dołączył: Oct 14, 2008
Posty: 19

PostWysłany: Sro Lut 18, 2009 4:59    Temat postu: termostat? voyek 3,3 1995r Odpowiedz z cytatem

siema, mam taki problem;
odpalam auto po nocy[komletnie zimne] i wszystko jest ok do momentu gdy wskazowka temperatury nie osiagnie prawie polowy skali.auto prawie odrazu zaczyna grzac ale gdy wskazowka zblza sie do polowy skali auto przestaje grzac i rozlacza parownik= ZAPOWIETRZONY UKLAD.
kiedy zalaczaja sie wentylatory temperatura idzie na kilka sekund do gory by znow opasc w prawidlowe polozenie i ogrzewanie wraca do normy.banka powietrza widocznie wydobywa sie przez zb.wyrownawczy i poziom plynu w nim opada[wraca do normy]. Przewod gruby od chlodnicy rowniez przestaje byc napuchniety i wszystko ok.bulgotanie rowniez zanika.Moge juz robic trase i wszytko jest ok.
Jednak gdy auto wylacze i KOMPLETNIE WYSTYGNIE poziom plynu w zb. wyrownawczym sie podnosi i po ponownym odpaleniu cala zabawa zaczyna se naowo Evil or Very Mad
Mocy nie stracil, smietany na korku oleju brak,w plynie tez ok. Ilosc plynu rowniez bez zmian.z wydechu nie kopci.
Problem pojawja sie tylko gdy silnik KOMPLETNIE ostygnie.
Chlodnica i nagrzewnica nowe oryginaly i uklad szczelny.lpg wpiety szeregowo.

Z braku pomyslow obstawiam usterke termostatu.Co wogole o tym myslicie???? Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sro Lut 18, 2009 12:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wstaw w profil model auta bo ni jak do tematu.

Jeśli silnik masz rozgrzany to objętość płynu wzrasta jaki zimny odwrotnie.
Musisz ręcznie wybadać w którym momencie termostat otwiera duży obieg i zerkać ta wskaźnik temperatury jakie będą proporcje oczywiście zaczynać teścik od zimnego silnika.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wrestler85
*
*


Dołączył: Oct 14, 2008
Posty: 19

PostWysłany: Sro Lut 18, 2009 21:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wymienilem termostat i po klopcie. koszt 50 zl.
auto grand voyager AWD 3,3 kanciak 1995r
na nowym termostacie temp. otwarcia 87 st.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wrestler85
*
*


Dołączył: Oct 14, 2008
Posty: 19

PostWysłany: Pią Lut 20, 2009 0:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pojawil mi sie jeszcze jeden rebus....powietrze w ukladzie dodaje gazu i jak upuszcze to bulgocze w zbiorniczku przz moment.??
Jak wylacze silnik to przez krotki moment tez bulgocze...??
jak otworze korek od chlodnicy przy pracujacym silniku nie wywala plynu.
ogolem plynu nie brakuje tylko to bulgotanie.......no i auto chodzi, nagrzewa sie bez zarzutow.... Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sob Lut 21, 2009 10:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz jeszcze w układzie powietrze.
Korek też może puszczać(tak miałem).
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wrestler85
*
*


Dołączył: Oct 14, 2008
Posty: 19

PostWysłany: Nie Lut 22, 2009 13:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w takim razie wymienie korek. napiszcie jakie wartosci powinien miec korek. przejechalem 1000km i plynu nic nie ubylo i temp. w jednym prawidlowym polozeniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Nie Lut 22, 2009 13:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdza się specjalnym przyrządem i bada pod jakim ciśnieniem poddaje się spręzyna(uszczelka wewnętrzna)ale chyba ciężko będzie znaleść takie coś na zakładzie automechaniki.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group