www.asu.pl :: Zobacz temat - brak mocy chrysler voyager 2.5 TD rok 1996
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

brak mocy chrysler voyager 2.5 TD rok 1996

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Bogdan6612
*
*


Dołączył: Nov 30, 2008
Posty: 8

PostWysłany: Sro Gru 10, 2008 21:57    Temat postu: brak mocy chrysler voyager 2.5 TD rok 1996 Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich mam problem z moim autkiem chrysler voyager 2.5 TDI rok 1996. Auto ma bardzo dobre przyspieszenie do 2000 obrotów natomiast powyżej 2000 tysięcy obrotów raptownie słabnie i ciężko go dalej rozbujać. Na wolnych obrotach na postoju obroty wchodzą bardzo dobrze turbina jest sprawna. Wymieniałem przepływomierz, wymieniałem główny wtrysk sterujący, wymieniałem sterownik silnika, wymieniałem body komputer, i nic ciągle to samo. Auto nie chce współpracować z komputerem w serwisie. Pomóżcie już tak się męcze siedem miesięcy. Odłączyłem jeszcze podczas odpalonego auta przepływomierz i wtrysk sterujący auto nadal pracowało i jechało tak samo po prostu żadnej reakcji. Crying or Very sad Ludzie pomóżcie nie mam już siły do tego auta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Gru 10, 2008 22:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

znalazlem tego samego posta w trzech miejscach!!! prosze pisac na jeden temat w jednym dziale.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Bogdan6612
*
*


Dołączył: Nov 30, 2008
Posty: 8

PostWysłany: Sro Gru 10, 2008 22:08    Temat postu: brak mocy chrysler voyager 2.5 TD rpk 1996 Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
znalazlem tego samego posta w trzech miejscach!!! prosze pisac na jeden temat w jednym dziale.

Wybacz ale mam taki problem ze nie wiem już w którym dziale o tym pisać
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Gru 10, 2008 22:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ten dzial wydaje sie odpowiedni.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Bogdan6612
*
*


Dołączył: Nov 30, 2008
Posty: 8

PostWysłany: Sro Gru 10, 2008 22:15    Temat postu: brak mocy chrysler voyager 2.5 TD rok 1996 Odpowiedz z cytatem

Z góry dziękuję za podpowiedź
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Bogdan6612
*
*


Dołączył: Nov 30, 2008
Posty: 8

PostWysłany: Czw Gru 11, 2008 0:19    Temat postu: brak mocy chrysler voyager 2.5 TD rok 1996 Odpowiedz z cytatem

I ciekaw jestem czy pomoże mi się ktoś uporać z problemem mojego auta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Czw Gru 11, 2008 8:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mało jest tu użytkowników tego wynalazku.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Gru 11, 2008 9:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja znalazlem twoj post w czwartym miejscu Evil or Very Mad
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
artek69
*
*


Dołączył: Dec 17, 2007
Posty: 79
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw Gru 11, 2008 9:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam

parę rozwiązań do "kutra".
1. wykonać scan, czyszczenie, wtrysków, pompy, ustawienia kąta wtrysku,wyprzedzenia nastawnika, etc -warsztat
2. prawidłowo ustawić dawkę paliwa- regulacja na pompie wtryskowej- samodzielnie /dużo pracy/ lub warstat
3. odłącz przewód powrotu od turbiny./cienka rurka/.

Niestety te układy w VM tak mają że albo chodzą jak złoto albo co rusz trzeba zaglądać
pękanie głowic- z różnych powodów
pękanie łańcuchów rozrządu/model do 98/ - bez powodu Smile

lub śmigają .

Pozdrawiam
_________________
Nie kończąca się opowieść:
2002 GV 3,3 PB/LPG Limited
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Bogdan6612
*
*


Dołączył: Nov 30, 2008
Posty: 8

PostWysłany: Czw Gru 11, 2008 11:57    Temat postu: brak mocy chrysler voyager 2.5 TD rok 1996 Odpowiedz z cytatem

Byłem w profesjonalnym warsztacie gdzie robią chryslery i tam zrobili tak regeneracja pompy i ustawili ją prawidłowo, wtryski również przeczyszczone, kąt ustawiony.
Jeszcze zobacze ten przewód powrotu od turbiny.
Czy ktoś jeszcze ma jakiś pomysł na moj problem z moim autem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
artek69
*
*


Dołączył: Dec 17, 2007
Posty: 79
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw Gru 11, 2008 13:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po wykonaniu "regeneracji" układu wtyskowego może się zdarzyć podwieszenie elektrozaworu sterowania dawką paliwa. - drobiny z czyszczonej pompy lub nastawnika -po wyłączeniu kluczykiem opóźnione gaśnięcie silnika.
lub żle ustawiona dawka paliwa- regulacja na pompie.
sprawdź czy silnik wchodzi "gładko" na obroty a co najważniejsze czy "gładko"z nich schodzi. U mnie "gość" walczył ze 3 godz z tematem
objawy podobne jak u ciebie ale teraz 0 problemu.
_________________
Nie kończąca się opowieść:
2002 GV 3,3 PB/LPG Limited
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Bogdan6612
*
*


Dołączył: Nov 30, 2008
Posty: 8

PostWysłany: Czw Gru 11, 2008 15:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na postoju auto idealnie wchodzi na obroty i idealnie schodzi z obrotów. Jak mam sprawdzić podwieszenie elektrozaworu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Gru 11, 2008 19:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>3. odłącz przewód powrotu od turbiny./cienka rurka/.

ze tak spytam z ciekawosci : co daje odlaczenie rurki powrotu od turbiny? i od czego jest to rurka powrotna? od oleju? czy od czego?
Tak na marginesie dodam ze na VM wogole sie nie znam ale jesli jest to starej konstrukcji diesel bez zadnych commonrail itp to te objawy wskazuja mi na przestawiony kat wtrysku(moze ktos zle ustawil pompe i wystarczy ja dobrze przekrecic?), lub zatkane cos w ukladzie paliwowym(filtr, lub odpowietrzenie baku) - bo ewidentnie brakuje mu paliwa lub jest w zlym momencie podawane - stad na luzie chodzi OK a pod obciazeniem brak mocy.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Jareczek
*
*


Dołączył: May 29, 2008
Posty: 20

PostWysłany: Pią Gru 19, 2008 14:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Musisz skasować błędy. Jak nie skasujesz, to problem będzie się pojawiać. Jeżeli elektrozawór na pompie paliwa nie domyka, to będziesz mieć taki objaw, bo ECU przechodzi w tryb awaryjny i taki dokładnie jest objaw. Wykręć elektrozawór, naciągnij sprężynę ( śmiało) i zakręć. Wepnij z powrotem przewód zasilający. Odepnij klemę minus z akumulatora na 30sek.
Jak nie ustąpiło, to przejedź z 10km. Ten ECU robi się interfejsem LUNCH lub DRB III.
Pamiętaj, że każda usterka związana z elektroniką ( elektryką ) silnika powoduje przejście ECU w tryb awaryjny czyli do 2000RPM OK, ale powyżej muł, do momentu aż nie usuniesz usterki, zazwyczaj bardzo błahej.
To takie zabezpieczenie w ECU i moim skromnym zdaniem słuszne, aczkolwiek przesadzone.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group