www.asu.pl :: Zobacz temat - escort GT 1.9 efi stuki w silniku
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

escort GT 1.9 efi stuki w silniku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
kamyk414
*
*


Dołączył: Jun 21, 2008
Posty: 44

PostWysłany: Sro Sie 13, 2008 21:38    Temat postu: escort GT 1.9 efi stuki w silniku Odpowiedz z cytatem

witam ponownie pisałem wcześniej o stukach w silniku i testukanie jest tylko na benzynie na gazie juz niema tych stuków a ite stuki nie sa równomierne czyli to nie silnik jest winiem tylko złe spalanie mieszanki wydaje mi sie ze to spalanie stukowe jak myslicie co to moze byc jak to to spalanie stukowe to jak to usunąć
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Sie 16, 2008 18:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spalanie stukowe to niekontrolowany proces i powstac moze m.in przez:
- zbyt niska liczba oktanowa paliwa
- wadliwa uszczelka pod glowica- a konkretnie pekniecie aluminiowego pierscienia na uszczelce wokol cylindra), powstaly zadzior rozgrzewa sie i jest inicjatorem zaplonu
- zbyt duze nagromadzenie nagaru na denku tloka/glowicy - nagar miejscami rozgrzewa sie i tez jest inicjatorem zaplonu...no i glownie tu bym szukal..
Spalanie stukowe powstaje tez przy zbyt duzym zwiekszaniu cisnienia sprezania - planowales ostatnio glowice? moze zbyt duzo ci ja splanowali?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Sie 18, 2008 14:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A moze masz walniety czujnik spalania stukowego,miesci sie pod kolektorem ssacym z tylu silnika,tylko nie pomyl go z czujnikiem cisnienia oleju.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
kamyk414
*
*


Dołączył: Jun 21, 2008
Posty: 44

PostWysłany: Pią Sie 22, 2008 20:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jedi patrzyłem ten czujnik ale go nie moge znalesc widziałwm tylko czujnik cisnienia oleju i czujnik od temperatury wody wkręcony w taką rurke
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jacekz
*
*


Dołączył: Dec 15, 2007
Posty: 326

PostWysłany: Pon Sie 25, 2008 17:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spalanie stukowe wydaje dźwięki często mylnie interpretowane przez użytkowników jako klekotanie zaworów. Występuje głównie przy dociążaniu silnika na niskich obrotach. Zanim rozgrzebiesz pół silnika, wydaje mi się ,że marcys nie wspomniał o wyprzedzeniu zapłonu. Zbyt wczesny może a nawet musi powodować powstawanie stuków. Że nie wspomnę o uszkodzonym aparcie zapłonowym (nie wiem czy takowy posiadasz) gdzie są co najmniej dwa mechanizmy przyspieszające zapłon - odśrodkowy i podciśnieniowy mogą się popsuć i wyprzedzać nawet o kilkadziesiąt stopni!. Na gazie nie usłyszysz nic bo ma on znacznie wyższą liczbę oktanową. Próbowałeś paliwa 98?
_________________
Windstar 3.0 '97 - ręka noga mózg na ścianie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group