www.asu.pl :: Zobacz temat - Problemy z odpaleniem silnika (rozgrzanego)
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problemy z odpaleniem silnika (rozgrzanego)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Garet
*
*


Dołączył: Feb 16, 2006
Posty: 267
Skąd: Znienacka

PostWysłany: Nie Kwi 09, 2006 21:10    Temat postu: Problemy z odpaleniem silnika (rozgrzanego) Odpowiedz z cytatem

Cześć!

Jest jak w temacie. Rano po dłuższym postoju zapalam za drugim razem. Niestety nie udaje się to jeżeli silnik jest / był już rozgrzany. Nawet jak postoi ze 4 godziny to też się to nie uda. Silnik odpalę dopiero za 4-5 razem po kręceniu rozrusznikiem jakieś 5-7 sekund. To na pewno za długo dla rozrusznika i akumulatora.
Opisywałem jeszcze jeden problem z odpalaniem w dziale elektryka i elektronika ale proszę nie wiązać ze sobą tych dwu spraw. Według mnie przyczyną tych dwóch problemów jest co innego. No chyba, że macie inne zdanie na w/w temat. Może ktoś z Was miał już coś takiego?
Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.
_________________
Tees 3,1 V6 BIAŁY
Ludzie! Kochajcie stare baby!!!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Kwi 09, 2006 22:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cewka albo modul zaplonowy??ale leba sobie nie dam urwac
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Kwi 10, 2006 14:38    Temat postu: cewka Odpowiedz z cytatem

Moze to byc cewka. Ale najpierw sprawdz cos takiego : Przed odpaleniem wlacz zaplon poczekaj z 3 sekundy i wylacz (powtorz 3 razy i odpal).

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Garet
*
*


Dołączył: Feb 16, 2006
Posty: 267
Skąd: Znienacka

PostWysłany: Wto Kwi 11, 2006 22:49    Temat postu: Re: cewka Odpowiedz z cytatem

asu napisał:
Moze to byc cewka. Ale najpierw sprawdz cos takiego : Przed odpaleniem wlacz zaplon poczekaj z 3 sekundy i wylacz (powtorz 3 razy i odpal).

Pozdrawiam Wink


Hej ASU Exclamation
Nie jest jeszcze całkowicie dobrze ale muszę Ci podziękować.
Jak zrobiłem tak jak mówiłeś to odpalam auto za góra trzecim razem. Czyli jest poprawa Exclamation Exclamation Exclamation
Ale z kolei jeżeli tak jest to co szwankuje w takim razie Question No bo jednak najlepiej jest odpalać za pierwszym razem Very Happy Czyżby to była pompa paliwa Question Na pewno filtr paliwa muszę wymienić. Czy wymiana tych dwóch powyższych rzeczy załatwi sprawę Question
_________________
Tees 3,1 V6 BIAŁY
Ludzie! Kochajcie stare baby!!!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Kwi 12, 2006 14:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

filtr nie zaszkodzi,tania sprawa,natomiast co do pompy to po co sie na slepo ladowac w koszty,podjedz na warsztat niech ci sie wepna w przewod zasilajacy wtrysk(i),zmierza cisnienie i bedziesz wiedzial czy wymieniac czy tez nie,dane twojej pompy powinny byc na www.autozone.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Lis 11, 2007 13:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam.
Garet: czy udało Ci sie rozwiązac swoj problem?
Ja mam dokładnie to samo.
Jak silnik jest zimny to auto odpala na dotyk. A jak jest ciepły to za 2-3 razem.
Samochód jezdzi na lpg (odpalany na benzynie oczywiscie) i słyszałem że jakiś elektrozawór może być nieszczelny i poprostu w silniku jest mieszanka lpg i benzyny i dlatego nie chce odpalić.
Czy to prawda, jak tak to który to zawór?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Lis 12, 2007 6:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jakie macie filtry powietrza? jesli stozkowe to na stozku jest to normalne zjawisko Smile sprobojcie zmienic stozki na oryginalne Airboxy i problem zniknie Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Lis 12, 2007 8:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

filtr powietrza jest oryginalny. Coś sie musiało popsuć bo jakiś czas temu auto odpalało normalnie..
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Lis 12, 2007 13:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skontroluj sobie zawor EGR,wyciagnij przeczysc,ewentualnie doraznie zaslep
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sewek
*
*


Dołączył: Nov 12, 2007
Posty: 20
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Lis 12, 2007 20:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Posiadam Windstara 1995 3,8 od od ośmiu lat. Mam ten sam problem. Nie mogę go odpalić za pierwszym razem jak jest gorący. Wymienione są świece, przewody WN, filtr powietrza, paliwa oraz pompa paliwa i wciąż to samo. Przymierzam się do wymiany silniczka wolnych obrotów. Ale podczas mojej obserwacji zauważyłem, że nieznacznie znika mi paliwo podczas gdy jeżdżę na LPG. Okazuje się, że po zdjęciu przewodu z regulatora ciśnienia paliwa leci z niego paliwo. Czyżby to było to Confused
Bo przecież oprócz regulacji ciśnienia paliwa regulator ten działa jak zawór. Jeżeli jest nieszczelny to schodzi ciśnienie z układu wtryskowego i dlatego nie można go odpalić od "kopa". Co więcej po wymianie pompy paliwa na nową zwiększyło się ciśnienie w układzie, dlatego to się pogłębia.
Warto zdjąć przewód podciśnienia z regulatora i powąchać czy nie "śmierdzi" paliwem.
Moje pytanie jest. Czy aby wymienić ten regulator trzeba wmontować wszystkie wtryski czy tylko odkręcić dwie śrubki na regulatorze?
Czy ktoś z Was ma taki regulator (najlepiej nowy) i za ile.
Może w tym co napisałem są jakieś bzdury więc skomentujcie to i dajcie jakąś radę.
Może ktoś miał z Was podobny przypadek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pon Lis 12, 2007 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a wasze auta gdy sa cieple odpalaja na wcisnietym pedale gazu (miej wiecej do polowy wcisniety gaz?)
???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Lis 12, 2007 21:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w samochodach z wtryskiem nie dotyka sie pedelu gazu podczas odpalania. oczywiscie jesli wszytko jest sprawne.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Lis 13, 2007 22:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nigdy nie odpalałem auta z wcisnietym pedalem gazu.
JEDI_V: piszesz zeby jakby co wymontowac EGR. Najpierw go przeczyszcze, tylko gdzie sie on znajduje w silniku 3.8 1995?
A pozatym nie rozumiem dlaczego miałoby sie go demontować skoro wiekszosc aut jezdi z tym zaworem i wszystko jest OK..
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sewek
*
*


Dołączył: Nov 12, 2007
Posty: 20
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Lis 13, 2007 22:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam ten sam problem z odpaleniem rozgrzanego silnika. Czyściłem EGR-a wlewając do niego płynu WD40, aby w końcu go odłączyć.
_________________
Windstar 1995 GL 3,8 + LPG >410000km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Wto Lis 13, 2007 23:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rany jezeli macie błachą usterke pt uszkodzony czujnik temperatury to wam nie bedzie odpalal gdy cieply bo bedzie go zalewal benzyna gdyz komp pomysli ze jest zimno i trza wlaczyc "ssanie" a nacisniecie gazu otwiera tez przepustnice powietrza i wtedy nie zalewa sie swiec
jesli odpala na wcisnietym gazie to jestem przekonany ze to ten czujnik padl
to taka moja propozycja do sprawdzenia sam tak mialem wymiana 25 zloty
to ze np deska pokazuje nagrzanie sie plynu to nie znaczy ze czujnik jest ok sa dwa czujniki temp jesed do wskaznika drugi dla kompa do sterowania
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Wto Lis 13, 2007 23:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesed=jeden
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Lis 14, 2007 10:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Charger przez zawor recyrkulacji spalin EGR jak sama nazwa wskazuje przyplywaja spaliny,gorace,tluste i z calym dobrodziejstwem powstalym po procesie spalania,wiec po jakims czasie taki zawor lubi sie zapiec,przewaznie dzieje sie to w pozycji otwartej i wtedy sa klopoty z zapaleniem,na cieplym jak i na zimnym,dlatego tymczasowe zaslepienie usuwa ta niedogodnosc,minusem tego rozwiazania jest wyswietlajacy sie check engine,gdyz czujnik polozenia zaworu wychwytuje blad,wiec jezdzac z takim check nie masz gwarancji,ze nie sprawny jest tylko zaslepiony zawor czy jeszcze cos innego.POWTARZAM PORAZ KTORYS TAM,ZAWOR EGR JEST CZESCIA EKSPLOATACYJNA PODLEGAJACA WYMIANIE.
A tu masz swoj zawor
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sewek
*
*


Dołączył: Nov 12, 2007
Posty: 20
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Lis 14, 2007 21:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Dziś rozwiązał mi sie problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa. Tak jak wcześniej pisałem problemy z nierówną pracą silnika itp znikły. Teraz jest naprawdę super.
Pozdrawiam Sewek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sewek
*
*


Dołączył: Nov 12, 2007
Posty: 20
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Lis 15, 2007 9:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Wczoraj rozwiązał mi sie problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa na używany (nowy jest trudno dostępny i drogi). Odpala za pierwszym razem. Nie ważne czy silnik jest zimny czy gorący. Myślę, że i benzyna przestanie mi znikać.
Teraz jest naprawdę super.
Ponieważ jeżdżę Windstarem od ośmiu lat chętnie podzielę się sowim doświadczeniem z zakresu użytkowania.
Pozdrawiam Sewek. Razz Very Happy Laughing
_________________
Windstar 1995 GL 3,8 + LPG >410000km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group