www.asu.pl :: Zobacz temat - USZCZELNIANIE MISKI SKRZYNI A604
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

USZCZELNIANIE MISKI SKRZYNI A604

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
CRAZY-LER
*
*


Dołączył: Sep 29, 2007
Posty: 85
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Czw Paź 04, 2007 23:24    Temat postu: USZCZELNIANIE MISKI SKRZYNI A604 Odpowiedz z cytatem

Rozmawiałem z gościem w warsztacie o wymanie oleju w skrzynce. Gdy doszło w temacie do uszczeniania miski twierdził że można w moim aucie zrobic to na pastę czy też silikon lub na uszczelkę . Ja z tego co wiem to to że nie ma w oryginale uszczelki pod michę-tak mi powiedzieli w ASO. Gość mówi natomiast że można kupic ją w podróbie tylko w jakiej myslę sobie.Podróba czego jak niema oryginału. Question Rzućcie mi troche swiatła na temat Idea . Pozdrowienia.

_________________________________________

CHRYSLER T&C 3,8L 2002+ LPG "SE-KWĘKA"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RafalP
*
*


Dołączył: Aug 14, 2007
Posty: 72

PostWysłany: Pią Paź 05, 2007 6:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uszczelka jest z reguły w komplecie z filtrem. Faktycznie, jako uszczelnie miski można stosować zarówno uszczelkę jak i "pastę" (określenie serwisu) - to informacje z ASO Wrocław. Obydwa rozwiązania były stosowane fabrycznie.

Ja, jak tydzień temu zmieniałem olej, to uszczelkę miałem w komplecie z filtrem.
_________________
Pozdrawiam,
Rafa�
-----------------------------------------------------------
Chrysler Voyager 3.3 V6 '96 + sekwencja BRC
Fiat Coupe 2.0 16V plus '96 + sekwencja BRC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Paź 05, 2007 7:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A by było jeszcze weselej masz do wyboru dwa rodzaje uszczelek- gumowa (np. Pro-King),korkowa (np. Precision). Do tego jeszcze kilka rodzajów siliconu- czarny Mopar, czerwony temperaturowy lub nie reagujący z gumą czarny Reinz. Do wyboru, do koloru - tylko od Ciebie zależy jakie rozwiązanie zastosujesz Laughing
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Paź 05, 2007 7:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jedno jest pewne w orginale nie ma uszczelki tylko silicon , na allegro w podróbie masz uszczelkę ,ja jednak wole silicon czarny Cool
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pią Paź 05, 2007 9:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pomijając fakt innej skrzynki. u mnie podobny jest problem.. nowa uszczelka nie do końca jest ok. już 2 razy poprawiałem. prostowałem miskę.. dalej mi sie sączy olej:| chyba zostanie przy wersji klej/silikon do szyb samochodowych.. z tego co widzę to najsensowniejsze i najtrwalsze rozwiązanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcelsr
*
*


Dołączył: Jul 26, 2007
Posty: 35
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią Paź 05, 2007 9:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sylikon do szyb???

Przecież na każdej stacji dostaniesz sylikon do silników, który łatwo się układa i łatwo potem czyści. Jest odporny na wysoką temp i olej. Poco kombinować.

Jeśli przylga miski i skrzyni jest nieuszkodzona (brak zadrapań, wżerów) to zwykła uszczelka zawarta w komplecie z filtrem z ASU wystarcza i jest szczelna. Ważne jest żeby nie przykręcać zbyt mocno miski, żeby uszczelka nie uległa rozcięciu. Czyli z czuciem ( Very Happy ). Kiedy uszczelka zaczyna się wyginać w czasie dokręcania po bokach to jeszcze ok ćwierć obrotu śrub i wystarczy.

Powodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
CRAZY-LER
*
*


Dołączył: Sep 29, 2007
Posty: 85
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Pią Paź 05, 2007 10:10    Temat postu: USZCZELNIANIE A604 Odpowiedz z cytatem

Dzieki za odpowiedzi. Kupie chyba jenak też uszczelke ale dopiero po tym jak gość dokładnie sprawdzi gdzie tak naprawdę przecieka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pią Paź 05, 2007 23:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja swoja miche przykrecalem 3 razy. raz za mocno dociagnelem.. wyszla mi uszczelka na 3ch srubach.
odkrecilem po dniu przelozylem, wyklepalem rant miski i dokrecilem lekko .. zaczelo saczyc sie na calosci.

dokrecilem mocniej.. zaczelo leciec wiecej Neutral

zostaje tylko silikon.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
stachmiesz
*
*


Dołączył: Aug 18, 2007
Posty: 34
Skąd: Sztum

PostWysłany: Sob Paź 06, 2007 17:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja kupiłem filtr z uszczelką, która leży dalej w garażu. a micha siedzi na silikonie Very Happy
_________________
VOYAGER 3,3 V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group