www.asu.pl :: Zobacz temat - bardzo wazne
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

bardzo wazne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Sob Wrz 15, 2007 12:16    Temat postu: bardzo wazne Odpowiedz z cytatem

wymienilem wczoraj tarcze i klocki w swoim buicku lesabre 2000r i zauwazylem lekki luz na lozysku a moze taki musi byc bo jak chamuje jest oki nic nie ciaga a jak puszczam kierownice jedzie prosto doraddzie mi czy tu sie wymienia cala piaste czy mozna wymoienic same lozysko w niej i mam pytanie mozecie mi doradzic gdzie mozna cos takiego tanio kupic bo budowa domu mnie plucze strasznie i musze troche zaoszczedzic??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Czw Paź 04, 2007 6:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luz na lozysku rozumiem?
hmmmmm ??????
w maluchach bylo tak ze im mocniej sie dokrecalo to lozysko sie sciskalo i mozna bylo przesadzic i bylo za ciasno i wszystko sie urywalo ale tu jest chyba inaczej i trza to robic chyba na tak zwanego maxa bo lozyska nie sa stozkowe
i jesli sie nie myle
to musisz dokrecic nakretke na maxa
i pozniej ja zaklepac albo zabezpieczyc zawleczka kwestia tego jakie masz rozwiazanie
jesli to nie pomaga to lozyska pewnie do wymiany
chlopaki czy tak????moze ktos to potwierdzi nie znam tego auta a post bez odpowiedzi i koles nie wie co robic???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Paź 04, 2007 7:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jak stwierdziłes ten ze luz jest na łożysku podniosłeś auto i ruszałeś kołem? bo moze być wywalony sworzeń , jesli to przednie koło i jest tam półoś to łożysko dociągamy na maxa i najlepiej za pomocy rury Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Paź 04, 2007 13:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przypuszczam,ze chodzi o przednie kolo,wiec luzu na lozysku nie stwierdzisz,jest dokrecone na maxa z piasta,jak zaczyna szumiec i halasowac to do wymiany.Ruszajac na podniesionym przodzie kolem w poziomie stwierdzamy luz w ukladzie kierowniczym(koncowki) a ruszajac w pionie luz na sworzniu.Co innego jest z tylem jesli mamy bebny mocowane z lozyskami wtedy ruszajac kolem w pionie czy w poziomie mozemy stwierdzic luz lozyska.Kasuje sie go poprzez maksymalne dokrecenie nakretki mocujacej umozliwiajace jeszcze ruch kolem a nastepnie poluzowanie o 1/4 obrotu,nastepnie koronka+zawleczka i po regulacji.Po jakims czasie warto skontrolowac luz,bo lozysko jak sie ulozy moze powiekszyc.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group