www.asu.pl :: Zobacz temat - Silnik dławi się i szarpie voyager 96 2,4 benzyna
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik dławi się i szarpie voyager 96 2,4 benzyna
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Skuczy
*
*


Dołączył: Apr 18, 2007
Posty: 55

PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 9:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki serdeczne!
Jeden gość, tydzień temu też mi mówił, że należy sprawdzić wydech bo w środku może być rozwalony. Nie pisalem tego bo jakoś mi się to nie wydawało zbyt wiarygodne, ale ja zupełnie nieznam się na samochodach.
Może za ok. 2 godz. będę wiedział w jakim stanie jest czujnik położenia wału, a wtedy Idea sprawdzę wydech. Dzięki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 11:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W twoim przypadku stawiam na wydech, parę miesięcy temu miałem dodge'a caravana 2,4 objawy były podobne jak u Ciebie przez tydzień czasu grzebałem i sprawdzałem wszystko a to wysypał się katalizator (ceramiczny) i jego części powpadały do tłumików robiąc tam totalną delikatnie mówiąc rozpierduchę. Po wymianie wydechu wszystkie dolegliwości znikły. Po tym przypadku częściej spoglądam w każdym aucie na stan wydechu.
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Skuczy
*
*


Dołączył: Apr 18, 2007
Posty: 55

PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 13:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak go kupiłem to katalizator strasznie gżechotał i go wywaliłem. Więc myślę że faktycznie jest możliwa taka opcja z wydechem. Jeszcze czekam na informację o czujniku wału. Mechanik o 14 miał dzwonić. Na razie cisza.
Dzięki. Aha ile może kosztować komplet wydechowy. W serwisie chyslera w Szczecinie zaśpiewali 1562 zł bez katalizatora. Na allegro znalazłem za 170 zł (ALUMINIZOWANY niemieckiego producenta ThyssenKrupp AG) ponoć jest to komplet. I z jakich elementów składa się układ wydechowy, oczywiście poza kolektorem, który wymieniłem mieciąc temu i katalizatora. Czy zamiast katalizatora mogę wstawić strumienicę?
Dzięki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 13:39    Temat postu: uklad wydechowy Odpowiedz z cytatem

Wiec tak: Jak masz sonde za katalizatorem to jego brak moze ja przeklamywac. Uklad mozesz dorobic u tlumikarzy ktorzy maja maszyne do giecia rur (nieraz juz dorabialem taki uklad). W uladnie znajduje sie jescze tlumik koncowy i moze srodkowy (nie pamietam jak tam jest dokladnie).

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Skuczy
*
*


Dołączył: Apr 18, 2007
Posty: 55

PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 13:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Za katalizatorem jest sonda, tylko że katalizator wyciąłem 8 m-cy temu i przez pół roku nie było problemów. Czy zamiast katalizatora mogę wstawić strumienicę?
Chyba zdecyduję się przyjeżdżać z naprawami do Wrocławia do ASU. Dodatkowo wycieczki będę robił. Podoba mi się Wrocław.
Dzięki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 13:55    Temat postu: tlumiki Odpowiedz z cytatem

Tlumikow nie robimy... Cool Wiec jak nie spowodowalo to wyczuwalnej roznicy i nie zapala sie check to mozesz wstawic strumiennice....
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 17:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja za cały wydech tj. strumienice i dwa tłumiki z robocizną zapłaciłem w serwisie wydechów w Katowicach 370 zł, w dodge'u caravanie 2,4.
A z doświadczenia to różnie bywa z materiałem na wydechy najlepiej udać się do fachowców a nie babrać się samemu, goście dobiorą Ci odpowiednie tłumiki i napewno mają doświadczenie którego producenta omijać z daleka. Na allegro większość tłumików jest robiona przez polskie zakłady (nie to abym miał coś do nich) i wszyscy piszą że z materiałów Thyssen-Krupp.
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Skuczy
*
*


Dołączył: Apr 18, 2007
Posty: 55

PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 17:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napiszcie mi jeszcze czy można sprawdzic czujnik położenia wału w jakiś inny sposób niż zrobic podmiankę (na chwilę) na dobry.
Z góry dziękuję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 21:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Możesz przemierzyć go miernikiem (omomierzem) czy ma przepływ prądu. Niestety nie znam opornosci jaki powinien mieć, wiec tylko stwierdzisz czy ma przepływ.
Dodatkowo możesz podpiąś do przewodów Voltomierz i przy "czole" czyjnika przesuwaj to w prawo to w lewu np gruby śrubokręt lub no klucz 12. na mierniku powinno pojawiać sie napiecie. No niestety nie podam ci ile VOLT, ale jeżeli tak jest to powinno być OK.
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marian
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 174
Skąd: MilanĂłwek

PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 22:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bo z amerykańcami tak jest, szukasz niewiadomo czego a okazuje sie jakas błachosta, czasami wystarczy przeczyścić bezpieczniki i wszystko wraca do normy Wink


____________________________

Arrow DODGE caravan 3.0V6 Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 22:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chińskie przysłowie mowi
"ludzie przekraczają góry a przewracają sie na kretowiskach"
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marian
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 174
Skąd: MilanĂłwek

PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 22:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ha bo niedoczytałem 2 strony Laughing

Ja mam strumiennice i spisuje się dobrze nie mam żadnych problemów. Autko chodzi żwawiej w porównaniu do katalizatora no może trochę bardziej śmierdzą spaliny ale komu to przeszkadza ewentualnie temu który jedzie za tobą Cool


_________________________

Arrow DODGE caravan 3.0V6 Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marian
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 174
Skąd: MilanĂłwek

PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 22:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WK święta racja Exclamation




________________________

Arrow DODGE caravan 3.0V6 Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Erto
*
*


Dołączył: May 18, 2007
Posty: 23

PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 11:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witaj
jesli woda dostaje sie do cylindrow to cisnienie w nich nie bedzie dobre a przynajmniej rowne . Co do wycieku oleju to kazdy mechanior nie wazne czy od amerykanow czy od fiatow jest w stanie tylko poprzez ogledziny stwierdzic czy to spod uszczelki pod glowica czy tez z uszczelnienia walu.Jesli to uszczelka pod glowica to mokry jest silnik od uszczelki pod glowica w dol czyli blok silnika jest zaolejony od glowicy w dol. a jesli jest to uszczelnienie walu to glowica i blok silnika jest suchy(w tych rejonach).Nie chce nic sugerowac ale mechanior chyba wie jak zarabiac kaske Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Skuczy
*
*


Dołączył: Apr 18, 2007
Posty: 55

PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 11:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki panowie.
Gościu ma dobrą opinię, ale robi mnie w balona i raczej nie dla kasy tylko chyba ze strachu i wstydu bo jest zupełnie niezorganizowany. Bierze za dużo na łeb i się nie wyrabia, a mi wciska kity, że jeszcze to a tamto musi sprawdzic i tak od miesiąca. Jak już pisałem stwierdził że cieknie spod głowicy, po wymianie całego uszczelnienia okazało się że dalej cieknie i powstają identyczne plamy jak wcześniej. Teraz będzie uszczelniał wał. Chyba naiwnie poprosiłem go przed naprawą o uczciwoś wobec mnie. Niestety chyba nie uwzględnił mojej prośby chociaż obiecywał.
W poniedziałek odbieram samochód czy będzie zrobiony czy też nie. Na samochodach się nie znam ale mam inne zdolności, które pozwolą mi przekonac gościa, aby zrekompensował moje straty u niego. Very Happy
Jeszcze się odezwę i napiszę jak skończyła się moja przygoda.
Dziękuję wszystkim, którzy zaangażowali się w temat.
Aha jeszcze pytanie ile kosztowa moze czujnik wału, nowy i używany?

Do usłyszenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon Maj 28, 2007 22:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nowy kosztuje ok 300zł Sad Natomiast czujnik w. rozrządu jest połowę tańszy. Sprawdzenie tego typu czujników najbardziej wiarygodne jest poprzez podłączenie oscyloskopu. Ważny jest kształt i długość impulsu. Najprościej jednak jest chyba zrobić podmiankę z innego takiego samego auta, dla sprawdzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Wto Maj 29, 2007 11:17    Temat postu: Re: tlumiki Odpowiedz z cytatem

asu napisał:
Wiec jak nie spowodowalo to wyczuwalnej roznicy i nie zapala sie check to mozesz wstawic strumiennice....


a ja zapytam czy w ogole dziala mu check?
druga sprawa, kup nowy katalizator! kup sobie metalizowany i nie bedziesz pisal ze lepiej ci chodzi bez, bo jesli decybele maja wplyw na bledne wrazenia przyspieszenia to...hmm...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Skuczy
*
*


Dołączył: Apr 18, 2007
Posty: 55

PostWysłany: Sro Maj 30, 2007 9:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie.
Zabrałem auto od mechanika. Poza autem zabrałem od niego również moje pieniądze.
Postanowiłem teraz byc przy każdej naprawie czy to dzień czy noc.
Powiedzcie mi co to jest ten "check". U mnie się nie pali w żadnym momencie. Okazało się że przewody wysokiego napięcia są do wymiany - zupełny szrot. Zaloże również katalizator - jakiś uniwersalny. Zobaczymy jak będzie mnie kroił nowy mechanik - diagnosta.
Dzięki i do usłyszenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Maj 30, 2007 12:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

check engine to kontrolka silnika ktora informuje nas o jakies usterce, zawsze zapala sie po przekreceniu stacyjki i po chwili gasnie jesli jest wszystko ok...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Maj 30, 2007 12:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli kontrolka nie zapala się na kilka sekund po włączeniu zapłonu tzn że coś jest przykombinowane z nią.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
herman1
*
*


Dołączył: Jun 04, 2007
Posty: 4

PostWysłany: Wto Cze 05, 2007 7:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam wszystkich szczesliwych i tych mniej szczesliwych urzytkowników autek z USA kolega zapoczontkował temat który mnie tez dotyczy tzn. kupiłem voyka 98 r 3.3 z niemiec i w zasadzie ma tylko 1 feler. Silnik pracuje na wolnych w zasadzie bez zastrzerzeń choć v6 powinien pracowac jeszcze stateczniej ale przy jezdzie przerywa tak jakby na chwile brakował mu pradu, czasem ma taką serie szarpnięć zwłaszcza jesli sie doda wiecej gazu lub jedzie pog górkę.Pojechałem do mechesów od amerykanów-diagnoza ?! uszkodzone czujniki WAŁU I WAŁKA.
Niestety wymiana nic nie dała jak było tak jest. Po licznych perpetiach -wymianie świec i kabli zamianie cewki dalej to samo. Oczywiscie pojechałe do innego speca orzekł ze najprawdopodobniej to komputerek daje w kość. Ale drążąc temat podjechałem jeszcze do jednego specjalisty i on stawia że to skrzynia daje czadu. Wiec pozostaje eksperymentować i wymieniac wszystko za koleją bo tak na 100% nikt nie jest wstanie powiedzieć gdzie tkwi błąd.O czywiscie po podłączeniu do komputera tez nic nie pokazuje. Teraz przymiarka do wymiany kompa ale ciezko trafić na taki nr jaki mnie interesuje poradzono mi zeby wymienic sterownik silnika i body razem to problem zniknie. Tak tez zrobie bo wyjscia innego rozsadnego brak mi na ta chwile.O efektach poinformuje Tak wiec nie jesteś samotny kolego z podobnymi problemami jest nas chyba wiecej pozdrawiam .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
herman1
*
*


Dołączył: Jun 04, 2007
Posty: 4

PostWysłany: Wto Cze 05, 2007 7:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czujniki połozenia wału sprawdził mi gość na oscyloskopie pozatym przy podmianie czujników nie wystarczy tylko je włozyc i sprawa załatwiona
trzeba je jeszcze ustawic w odpowiednie położenia.A CO DO UCZCIWOSCI MECHESÓW TO SIE TRZEBA PILNOWAC !!!! Ja pojechałem z tematem do tych co wymienili mi czujniki i kazałem załozyc moje poprzednie -tak załozyli ze auto wogule nie odpaliło. Wezwałem innego mechesa auto na lawecie zawiozłem do niego na warsztat i załozył moje stare podobno uwalone i do tej pory jezdze na nich ale problem z szarpaniem pozostał . Ale kase za czujniki odzyskałem po zwrocie czujników mechanikowi który je wymienił. NIE DAJCIE SIE NACIĄGAĆ pozdrówka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Skuczy
*
*


Dołączył: Apr 18, 2007
Posty: 55

PostWysłany: Sro Cze 13, 2007 6:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Very Happy Witam Panów i Panie bardzo serdecznie.
Micha mi się śmieje, bo naprawiłem auto, tzn. mechanik naprawił.
Już mi chcieli pół silnika wymieniać, nie wiem co jeszcze, a okazało się że autko zaczeło jeździć po wymianie ... przewodów tych do świec.
Nieźle co? Ale mnie ten wcześniejszy mechanik przewalał, a nowy znalazł problem w 5 min. tylko że on faktycznie sprawdzał.
Jedna rada - NIE ZOSTAWIAJCIE BEZ POTRZEBY AUT W WARSZTATACH. NALEŻY UMÓWIĆ SIĘ NA KONKRETNĄ GODZINĘ Z MECHANIKIEM, WZIĄĆ URLOP W PRACY, KUPIĆ GAZETĘ LUB KILKA GAZET, WZIĄĆ OD MECHANIKA ZLECENIE I CZEKAMY. DALEJ TO JUŻ RÓŻNIE MOŻE BYĆ, ALE ZA NIEWYKONANĄ USLUGĘ NIE PŁACIMY!!!!
PORZĄDNY WARSZTAT SAM ZAPROPONUJE TAKĄ LINIĘ POSTĘPOWANIA - tak zrobił ten co naprawił mi auto. Jest gościu drogi ale skuteczny.
Pozdrawiam i życzę udanych wakacji. Jeżeli ktoś chce zasięgnąć informacji o warsztatach ze Szczecina i okolic to zapraszam - Sławek tel. 503147674. Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Skuczy
*
*


Dołączył: Apr 18, 2007
Posty: 55

PostWysłany: Sro Cze 13, 2007 6:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Very Happy Witam Panów i Panie bardzo serdecznie.
Micha mi się śmieje, bo naprawiłem auto, tzn. mechanik naprawił.
Już mi chcieli pół silnika wymieniać, nie wiem co jeszcze, a okazało się że autko zaczeło jeździć po wymianie ... przewodów tych do świec.
Nieźle co? Ale mnie ten wcześniejszy mechanik przewalał, a nowy znalazł problem w 5 min. tylko że on faktycznie sprawdzał.
Jedna rada - NIE ZOSTAWIAJCIE BEZ POTRZEBY AUT W WARSZTATACH. NALEŻY UMÓWIĆ SIĘ NA KONKRETNĄ GODZINĘ Z MECHANIKIEM, WZIĄĆ URLOP W PRACY, KUPIĆ GAZETĘ LUB KILKA GAZET, WZIĄĆ OD MECHANIKA ZLECENIE I CZEKAMY. DALEJ TO JUŻ RÓŻNIE MOŻE BYĆ, ALE ZA NIEWYKONANĄ USLUGĘ NIE PŁACIMY!!!!
PORZĄDNY WARSZTAT SAM ZAPROPONUJE TAKĄ LINIĘ POSTĘPOWANIA - tak zrobił ten co naprawił mi auto. Jest gościu drogi ale skuteczny.
Pozdrawiam i życzę udanych wakacji. Jeżeli ktoś chce zasięgnąć informacji o warsztatach ze Szczecina i okolic to zapraszam - Sławek tel. 503147674. Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Czw Cze 14, 2007 22:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdz przeplywomierz powietrza
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group