www.asu.pl :: Zobacz temat - dławiący się silnik
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dławiący się silnik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
jpier
*
*


Dołączył: Jan 29, 2007
Posty: 11

PostWysłany: Sro Kwi 18, 2007 11:31    Temat postu: dławiący się silnik Odpowiedz z cytatem

WItam.
Proszę o podpowiedź gdzie szukać usterki.

Po włączeniu silnika na wolnych obrotach wszystko jest OK. Natomiast przy dodawaniu gazu, jak ruszam obroty spadają, silnik się dławi, dodanie więcej gazu powoduje szarpanie samochodem. Jak dodaję gazu bardzo łagodnie to jakoś jedzie. Po paruset metrach wszystko jest już OK.
Najbardziej jest to widoczne rano, ale występuje przy każdym odpalaniu silnika.
Ruszam na benzynie dopiero potem przełącza na gaz, ale objawy są takie same na obu paliwach.
Generalnie takie objawy tylko o wiele słabsze są wogóle w trakcie jazdy przy dodawaniu i odejmowaniu gazu.

Mam Chryslera Voyagera 2,4 benzyna + gaz rok 1996.

Pozdrawiam
Jacek P.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Kwi 18, 2007 12:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a wymieniles filtr powietrza?
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
jpier
*
*


Dołączył: Jan 29, 2007
Posty: 11

PostWysłany: Sro Kwi 18, 2007 12:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak, nawet niedawno.

te obajwy trwają już jakiś czas, ale ostatnio mocno się nasiliły
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Kwi 18, 2007 13:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w takim razie moze swiece lub przewody WN...jak tez nie to, wiecej pomyslow brak.. Sad

ew. zapchany wydech lub lewe powietrze gdzies bierze, ale to mi nie pasuje do konca z objawami jakie podales...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
jpier
*
*


Dołączył: Jan 29, 2007
Posty: 11

PostWysłany: Sro Kwi 18, 2007 13:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

świece też zmieniałem, przewody co prawda mają 2 lata, ale to chyba nie tak dużo.

to tak wygląda jakby nie dostawał przez chwilę właściwej ilości paliwa.
oczywiście nie ma siły ciągnąć więc wciskam gaz i łagodnie sprzegłem żeby wogóle jechać.

będą sprwdzał te lewe powietrze. A może faktycznie ten filtr jest do luftu Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sro Kwi 18, 2007 17:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdź jak radzi darry kolektor dolotowy, czy na uszczelnieniach nie puszcza.Polej wodą i obserwuj. Tak wygląda jakby zbyt ubogą miał mieszankę. Może tez powodem być czujnik temperatury. A tak wogule to wybierz się na diagnostykę, bo na zapach to nie stwierdzisz składu spalin...Prawdę mówiąc powodów może być kilka takiego stanu rzeczy, skończywszy na wypalonych gniazdach zaworowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Sro Kwi 18, 2007 17:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...ladny wozek tomek, to cirrus czy stratus - bo breeze na pewno nie? Laughing

...kolory takie lubie po prostu Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sro Kwi 18, 2007 17:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A...dzięki, no Cirrus. A kolor tez mi się podoba Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kiri
*
*


Dołączył: Apr 09, 2007
Posty: 10

PostWysłany: Sro Kwi 18, 2007 21:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Proponuje sprawdzic czy przypadkiem samochodzik nie porusza sie jednoczesnie na benzynie i gazie (wyjmij bezpiecznik od pompy) jak u mnie nawalił emulatro to tak było
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Kwi 18, 2007 23:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdz sobie uklad wydechowy,wkoncu autko ma juz 11 lat wiec mogl rozleciec sie katalizator(czesta przypadlosc jezdzacych na gazie) i zatykac przelot,tym bardziej ze objawy sa podobne na obu paliwach.Podobny temat juz byl,jak pamietam sprawa dotyczyla chyba windstara,po udroznieniu ukladu wydechowego wszystko wrocilo do normy
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
jpier
*
*


Dołączył: Jan 29, 2007
Posty: 11

PostWysłany: Pią Kwi 20, 2007 17:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie.
Dziś już na spokojnie odpaliłem silnik i zaobserwowałem jeszcze takie objawy:
- od strony pasażera w komorze silnika jest takie elektryczne urządzenie (w osłonie plastikowej) z którego wychodzą dwie plastikowe rurki. Jedna z nich idzie na drugą stronę silnika i wchodzi w coś co nazywa się w serwisówce "vacuum fitting". To urządzenie elektryczne cały czas wydzaje dźwięki, coś tak jakby stukanie, ajakby coś stale włączało się.
- oprócz tego skaczą obroty. Mimo stałego naciśnięcia pedału gazu obroty zwiększają się i zmiejszają (tak o 300 obr/min). Tak samo jest na wolnych obrotach (tak więc stanie na światłach stało się problematyczne).

Ktoś z moich kolegów wspominał o przepływomierzu, ale pomoć w moim samochodzie nie ma czegoś takiego.

Voyager 2,4 benzyna + gaz, rok 1996

Pozdrawiam
Jacek P.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią Kwi 20, 2007 22:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No nie ma. Jest sensor map. Może to co się wącza to zawór podciśnienia, i wskutek tego podciśnienie w kolektorze skacze, a co za tym idzie obroty. Nie chciałbym Ci "pomóc" na zasadzie "gdzieś dzwoni, ale nie wiem gdzie", ale tak dla checy spróbuj albo rozłączyć to urządzenie, albo po prostu zatkać tą rurke, lub rurki, tak by podciśnienie w kolektorze raczej miało tendencję do stabilnego, i zobacz co z tego wyjdzie. (pomijając wszelkie inne powody tego niby cykania). Jeśli będą jakieś efekty to już wiesz przynajmniej w którym kierunku kombinować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pią Kwi 20, 2007 23:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze chodzi o zaworek pcv valve? bo on tak prawidlowo klika, mozna go palcem sprawdzic Smile zobacz tu czy to to...
http://autozone.com/az/cds/en_us/0900823d/80/1e/c5/f0/0900823d801ec5f0/repairInfoPages.htm

tyle ze on raczej nie ma wplywu na te objawy...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią Kwi 20, 2007 23:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmm..chyba nie...chociaż każą go co jakiś czas wymieniać. (czort wie po co). Ale czasem (pewnie to nie to w tym przypadku) jak idzie wąż podciśnienia do puchy hamulców, to jest tam też zawór przeciw zwrotny, tak by pucha była cały czas zasysana. Jeśli puszcza to też są skoki w układzie podciśnienia. Kiedyś u siebie ten temat przerabiałem na wskroś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group