www.asu.pl :: Zobacz temat - wymiana silnika
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wymiana silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
mirek2255
*
*


Dołączył: Jun 05, 2006
Posty: 3

PostWysłany: Pon Cze 05, 2006 16:28    Temat postu: wymiana silnika Odpowiedz z cytatem

Witam. W moim Voyager 2,4 benzyna z 2001 r. wymieniłem silnik (jak się okazało model 2004 r.). Czy ktoś mógłby mi pomóc i podpowiedzieć co dalej i ewentualnie gdzie? Z góry dziękuję.
Pozdrawiam, Miroslaw
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cZyNo
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 233

PostWysłany: Pon Cze 05, 2006 18:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no tak... Shocked może choć garstka szczegółów?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mirek2255
*
*


Dołączył: Jun 05, 2006
Posty: 3

PostWysłany: Pon Cze 05, 2006 19:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. W starym siliku przy 90000 km padły panewki. Kupiłem drugi silnik (przebieg ok 6000 km) o takiej samej pojemności, też od Voyagera i też z manualna skrzynią biegów. Przy montażu okazało się, że czytnik impulsów z wału w starym był od tyłu na pierwszym, a wnowym od przodu na czwartym. Wtedy to po sprawdzeniu okazało się, że jest to model z 2004 roku. Objawy jak przy przestawieniu zapłonu o 180 st. W serwisie w Łodzi sądzili, że są jakieś błędy w komp., a nikt nie brał chyba na poważnie mojego opisu i po dwóch godzinach powiedziano mi, że ni zrobią tego. Obecnie sam. stoi w Czeladzi, a ponieważ stoi tam od połowy lutego więc się już zaczynam niecierpliwić. Zdecydowłem się na wymianę komp. sterującego silnikiem miesiąc temu i nadal nic się nie zmieniło. Właściciel jest chory i nikt nie może mi powiedzieć co dalej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon Cze 05, 2006 23:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W takiej sytuacji to tylko dwa sposoby na to by pracował nie znam dobrze tego motoru ale czym się rużni od innych zasada działania ta sama , otuż zrobił bym tak jak jest rozdzielacz zapłonu to przesunoł bym układ kabli o 180 stopni czyli tam gdzie pierwszy włożył bym szusty to tak jak byś palec roździelacza odwrotnie założył [ w oplach tak można zrobić przez pomyłkę ] a jeżeli są trzy cewki to tak samo gdźie pierwszy to szusty chyba że już to prubowano to nie mam pojęcia jak pomuc musiał bym to zobaczyć Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Cze 06, 2006 6:44    Temat postu: pomysl Odpowiedz z cytatem

Pomysl dobry. Sam bym na to nie wpadl. Pytanie tylko czy komp. da sie tak oszukac. Czy nie bedzie wyrzucal kodow....

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Cze 06, 2006 12:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jak nie to pozostaje ci firma ASTRO z katowic tel.203-90-95
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group