www.asu.pl :: Zobacz temat - "Krzys" Sebring 2.5L V6 bledy
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

"Krzys" Sebring 2.5L V6 bledy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Maj 17, 2006 10:29    Temat postu: "Krzys" Sebring 2.5L V6 bledy Odpowiedz z cytatem

Witam, wczoraj sprawdzilem bledy, pojawily mi sie nastepujace w kolejnosci:
12, 11, 32, 55... dodam, ze nie zapalilo mi sie Check Engine...tylko z ciekawosci...

martwi mnie najbardziej 11 i 32, jak mam to interpretowac, co sprawdzic itp, bo sam krotki opis po angieslku nie wiele mi mowi... z gory dziekuje za odpowiedz...Smile
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Maj 17, 2006 11:59    Temat postu: kody Odpowiedz z cytatem

Napisz opisy tych kodow (te krotkie po angielsku). 32 z tego co pamietam ma zwiazek z EGR...

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Maj 17, 2006 12:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oto krotka lista...

Codes that will cause the transmission to go into limp in mode.
11, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 31, 32, 33, 39, 41, 42, 43, 44

- 11** P1390 Timing belt skipped 1 tooth
or more.
or P1391 Intermittent loss of CMP or CKP During Cranking
or
No crank reference signal @ PCM
or
P3298 Misfire adaptive numerator at limit

no i teraz czy ten kod 11 moze powodowac ze skrzynia wchodzi w tryb awaryjny? bo jak pisalem tutaj http://asu.pl/portal/html/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1853 tak sie dzieje...?? juz nic nie wiem...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Sro Maj 17, 2006 16:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale te bledy to z silnika czy ze skrzyni?? bo to jest istotna roznica... Wink
cos mi sie wydaje, ze masz je "z kluczyka"... wowczas sa to bledy silnikowe tylko. wydaje mi sie, ze maja takie same znaczenie jak dla stratusa pierwszej generacji:
12 - bo rozlaczales zasilanie ostatnio (maks 50 uruchomien silnika temu)
11- intermittens loss of crankshaft and/or camshaft position sensor signals to PCM
32 - an open or shorted condition detected in the EGR solenoid circuit. possible air/fuel ratio imbalance not detected during diagnosis
55 - koniec listy bledow Smile

a lista bledow ktore wywoluja limp mode jest poprawna, ale to sa inne bledy. np 11 to internal a604 controller, 32 to 2/4 hydraulic pressure switch...

wyprowadzcie mnie z bledu jesli sie myle, ale jestem pewien, ze bledy z tcm-a mozna odczytac tylko skanerem, najlepiej drb2/drb3
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Maj 17, 2006 20:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to sa bledy z kluczyka...a ze skrzyni to tylko chyba skanerem jak napisales i tych nie znam...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group