www.asu.pl :: Zobacz temat - Town&Country 3.3 czy 3.8
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Town&Country 3.3 czy 3.8

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
PiotrLomza
*
*


Dołączył: Feb 12, 2014
Posty: 11
Skąd: Łomża

PostWysłany: Sro Lut 12, 2014 21:18    Temat postu: Town&Country 3.3 czy 3.8 Odpowiedz z cytatem

Cześć ponownie.
Panie,Panowie ile w tym prawdy iż silnik 3.8 bedzie palił mnie benz,gazu niż 3.3??? Question

Ponoć 3.3 potrafi zjeść więcej ze względu na mniejszą moc?

Ile w tym prawdy? Razz Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
majki
*
*


Dołączył: Sep 20, 2007
Posty: 430

PostWysłany: Sro Lut 12, 2014 22:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wydaje się to logiczne że jak silnik ma więcej mocy to se pyrka na wolniejszych obrotach przez co mniej pali a moc jest Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sro Lut 12, 2014 22:42    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

W pontonach się to sprawdza,mnie 3.1 palił mniej niż 2.3
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dood
*
*


Dołączył: May 22, 2013
Posty: 220
Skąd: Kraków, Skała, okolice

PostWysłany: Sro Lut 12, 2014 23:30    Temat postu: Re: Town&Country 3.3 czy 3.8 Odpowiedz z cytatem

PiotrLomza napisał:
Cześć ponownie.
Panie,Panowie ile w tym prawdy iż silnik 3.8 bedzie palił mnie benz,gazu niż 3.3??? Question

Ponoć 3.3 potrafi zjeść więcej ze względu na mniejszą moc?

Ile w tym prawdy? Razz Shocked


Mniej to nie, ale moze tyle samo, a da Ci kilkadziesiat koni wiecej.
_________________
T&C 3.8 AWD 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
grabsik
*
*


Dołączył: Nov 29, 2007
Posty: 256
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Czw Lut 13, 2014 13:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rożnicę w spalaniu są niewielkie. Warto kupić 3.8 L ze względu na większą moc. 99% aut to import z USA Grand Voyagerów nie produkuje się już w stanach. Jedynie Grand Caravany (Dodge) To niby uboższa wersja Chryslera Chłodnicę skrzyni posiada. Dodge są tańsze. Co do zakupu to rzeczywiście loteria. Ostatnio komis okazyjnie zakupił kilkanaście Town&Country w okazyjnej cenie. Wszystkie miały na szybie napis "total flood". Byłem świadkiem naprawy jednego z tych aut.. Teraz te autka stoją w komisach. Wyglądają znakomicie.
Jeśli zależy Tobie na aucie w podobnej klasie a nawet wyższej który mniej spala i ma dużo większa moc ( z rynku amerykańskiego) ,to polecam Siennę. Ale to już inna bajka.
_________________
Toyota Sienna 3.5L  2008r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Lut 13, 2014 20:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to też zależy którą generacje Voyka kolega chce kupić, ja miałem jajko 3.8 i to miało niby 174km, żaby z silnikiem 3.3l mają już tą samą moc i moim zdaniem radzą sobie lepiej jak 3.8l z jajka.
Jajko krótkie 3.8 AWD paliło LPG w trasie 15-16l, tryb mieszany 16-17l
T&C 3.3 miałem tylko na Pb i palił w trasie 11l a w trybie mieszanym 12-13l. Teraz mam GV AWD z silnikiem 3.3l i instalacją LPi Vialle, spalanie w trasie 15-16 a tryb mieszany 16-17.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Lut 14, 2014 12:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam t&c 98r. 3.8 AWD W trasie ciężko zejść poniżej 16l/100km gazu przy prędkościach podróżnych 120-130km. W mieście pali w granicach 18-20l/100km
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PiotrLomza
*
*


Dołączył: Feb 12, 2014
Posty: 11
Skąd: Łomża

PostWysłany: Sob Lut 15, 2014 9:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam ponownie,szukam T&C lub GV,ewentualnie GC Dodge,miałem T&C z 96 roku ,sprzedał się i szukam z 2005-2007 z siedzeniami chowanymi w podłogę,wczoraj zrobiłem prawie 400km i nic nie kupiłem.
Dla zainteresowanych podam linki. Rolling Eyes
_________________
Łomża to jest potęga.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Lut 15, 2014 20:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zereb napisał:
Mam t&c 98r. 3.8 AWD W trasie ciężko zejść poniżej 16l/100km gazu przy prędkościach podróżnych 120-130km. W mieście pali w granicach 18-20l/100km


cos wam strasznie duzo pala te samochody! ja 2 tygodnie temu wymienialem butle LPG, chwile wczesniej zamontowalem EVICa wiec mam dokladne dane i moje 3,3 na ostatnim baku 50L zrobilo 364kkm - cykl miejsko/pozamiejski - rano odpalam, robie 20km do roboty, po poludniu to samo + czasem typowo katowickie korki. z tego dystansu 364km trzeba by oczywiscie odjac a nawet ze 20-30km na jazde na benzynie do przelaczenia na LPG ale to i tak daje max 14/100, a wy piszecie ze wam pala po 18-20!?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MKramer
*
*


Dołączył: Jun 26, 2008
Posty: 45
Skąd: Wieliszew

PostWysłany: Wto Lut 18, 2014 12:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Obecnie jeżdżę kanciastym Grand Voyagerem z 2008r., właśnie z silnikiem 3,8 i uważam, że mniejszy i słabszy silnik byłby niewystarczający. Masa auta to 2,2T i czymś to napędzić trzeba.
Spalanie LPG
- 12l/100km w trasie (prędkość 90-100km/h)
- 14-15l/100km na autostradzie (prędkość 120-140km/h)
- a w mieście spali tyle ile wlejesz. Nawet nie liczę...
_________________
******************************************
Mariusz Kram Wieliszew 
Chrysler Grand Voyager 3.8 Limited '08
Toyota PRIUS '07
Polski Fiat 125p 1300 '70
******************************************
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Wto Lut 18, 2014 19:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeśli lubisz oszczedzac to poszukaj voyka 2,0 w manualu. większość tras przelecisz na luzie lub z wyłączonym zapłonem, czego automaty nie potrafią Wink

już nie mowiac ze sam zespol napedowy w 3,3 czy 3,8 jest bardzo ciezki co podwyzsza mase i podnosi zużycie paliwa. części drogie, nie ma gdzie tego naprawiac, poza tym automatu nie poholujesz a manualem na holu możesz zwiedzić polske , pol Europy i wrócisz do domu bez kosztów lawety. zawsze ktoś miły pociągnie voyka. to sympatyczny smochod. jest nawet klub tego auta w Polsce.

w kategorii oszczędny voyager- tylko 2,0 manual.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto Lut 18, 2014 22:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Harry proszę się odstosunkować od Voyagera 2.0 Laughing to bardzo pocieszne auto jest Wink

co do oszczędności to są inne auta jak np matiz z eLPidżi Wink
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Lut 21, 2014 9:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
zereb napisał:
Mam t&c 98r. 3.8 AWD W trasie ciężko zejść poniżej 16l/100km gazu przy prędkościach podróżnych 120-130km. W mieście pali w granicach 18-20l/100km


cos wam strasznie duzo pala te samochody! ja 2 tygodnie temu wymienialem butle LPG, chwile wczesniej zamontowalem EVICa wiec mam dokladne dane i moje 3,3 na ostatnim baku 50L zrobilo 364kkm - cykl miejsko/pozamiejski - rano odpalam, robie 20km do roboty, po poludniu to samo + czasem typowo katowickie korki. z tego dystansu 364km trzeba by oczywiscie odjac a nawet ze 20-30km na jazde na benzynie do przelaczenia na LPG ale to i tak daje max 14/100, a wy piszecie ze wam pala po 18-20!?

Nie wiem, mój tak ma, kiedyś jak kupiłem go to miał instalacje 2 generacji i palił ile chciał. Potem założyłem sekwencję na stagu 300 i spalanie się unormowało. W zimie pali mi mniej ;D ponieważ latem śmigam na 18" a zimą na skromnych 16"
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jacky1234dr
*
*


Dołączył: Feb 18, 2014
Posty: 9

PostWysłany: Pią Lut 21, 2014 20:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może i ja coś dołożę od siebie,Panowie nie patrzcie ile pali 3.3 a ile 3.8 bo wszystko wychodzi podczas jazdy czyli jaką mamy nogę i jak bawimy się skrzynią,a konie mechaniczne możemy też sobie darować tu chodziło zupełnie o co innego,o kulturę pracy i elastyczność silnika.W pewnym momencie amerykanie doszli do tego że ich V8 i V6 najlepiej chodzi w "kwadrat" czyli praktycznie skok tłoka był równy lub zbliżony jego średnicy i wtedy doszli do wniosku że silnik nie musi się kręcić do 10000 obrotów by miał moc 150 czy 200 koni na wyjściu,poprzez taki układ V i pracę w "kwadrat" silnik nie musi być wysilony i tylko kwestią dolotów i sterowania można było zmienić mu moc co oczywiście zrobili w Vojtkach 3.3 ze 150 km na ileś tam-nie pamiętam ile-a jadąc fajnie się patrzy na obrotomierz kiedy lecimy stówką a on sobie spoczywa na dole,a nie stoi jak k....s na 5000 obrotów.A teraz 3.8-co z nim zrobili? ano rozwiercili i nie po to by mieć 200 czy 300 koni,bo koni to nie przybyło nie wiadomo ile,dla laika jeżeli posadzimy go na 3.3 czy 3.8 (oczywiście w stu procentach sprawne) on nam nie powie że jest w koniach duża różnica,no może powie bo nie będzie miał pojęcia o czy mówimy,realnie będziemy czuć lepszą dynamikę w dolnym zakresie obrotów bo realnie w tych silnikach nie konie,a maksymalny moment obrotowy jest najważniejszy,a jak autko osiąga ten moment w dolnym zakresie obrotów to jeździ się wspaniale i nie ciśniemy autka bo jest to nie potrzebne,no i faktem jest jak w 1997 roku przesiadłem się z 3.3 na 3.8 zachowując ten sam styl jazdy czyli bujanie się łajbą na luzie to 3.8 potrafiło zejść nawet do 1.5 litra mniej niż 3.3 na stówkę.Reasumując jak ma być tanio to zawsze można sobie dokupić Fiat Panda Van Laughing jak ten fiat debilnie wygląda z tym napisem VAN.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group