www.asu.pl :: Zobacz temat - Dziwne zachowanie skrzyni A604 w Stratusie
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dziwne zachowanie skrzyni A604 w Stratusie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Wto Mar 21, 2006 19:22    Temat postu: Dziwne zachowanie skrzyni A604 w Stratusie Odpowiedz z cytatem

Witam,
i pytam, czy zdazylo sie komus cos takiego jak mi dzisiaj...
w pewnym momencie jazdy po ruszeniu ze skrzyzowania skrzynia przestala zmieniac biegi. dziala mi obrotomierz (od niedawna Wink) i widze, ze obroty rosna i rosna... i nic. jezdzilem troche na tej jedynce, po czym wkurzony stanalem, i zrobilem prosty reset gaszac silnik, wyjmujac kluczyk, po czym zapalajac znowu. Pomoglo...!
Teraz jest ok, ale troche sie martwie...
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Mar 21, 2006 19:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdz ciegno kickdown-pomiedzy skrzynia a przepustnica. jak mi sapadlo kiedys to takie byly objawy. z 2 razy mechanicy nie zalozyli mi tego na miejsce wiec juz kilka razy tak mialem-teraz sobie to "powaznie" zmodyfikowalem i mam spokoj:)
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sob Kwi 01, 2006 20:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tam nie ma ciegna ta skrzynia sterowana jest elektronika moze pada przystawka z elektrozaworami lub sam sterownik bo jest w okolicy wydechu i lubi sie przegrzac Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Sob Kwi 01, 2006 20:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No wlasnie. A moze to byl zwykly tryb serwisowy? W instrukcji do Voyagera ktory ma przeciez taka sama skrzynie wyczytalem, ze istnieje cos takiego. I ze blokuje sie na dwojce zeby dojechac do warsztatu. Po wylaczeniu zaplonu pracuje normalnie. Znajomy w BMW tez tak mial kiedys...
I jesli to wlasnie to bylo, to co, zignorowac?
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Kwi 05, 2006 14:04    Temat postu: przystawka Odpowiedz z cytatem

Przystawka zgupiala i komputer przeszedl w tryb awaryjny. To moga byc pierwsze oznaki tego iz przystawka (elektrozawory) beda nieslugo do wymiany.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Czw Kwi 20, 2006 20:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wydazylo sie znowu. i znowu. potem trzeci raz przy wyprzedzaniu, wiec mam dosyc. konsultowalem sie z ASO i doszlismy do wspolnego wniosku, ze winny jest olej najprawdopodobniej. nie pali mi sie "check engine" po wejsciu skrzyni w "limp mode" wiec i komputer diagnostyczny nic nie powie gdy bledow brak. a najczestsza przyczyna wariowania skrzyni jest zly olej. u mnie jest DEXRON II wiec totalny syf, a Chrysler w ogole odradza DEXRON do skrzyn A604/41TE (nawe wiecej - zaleca omijanie szerokim lukiem). jutro podjade wiec do ASO gdzie kupie oryginalny MOPAR ATF 7176 oraz filterek. kupie ze 3 galony, zeby troche przeplukac skrzynie. jest fajny patent na wymiane calego oleju, takze tego z konwertera, nie tylko polowy. po zlaniu normalnie i wymianie filtra na nowy, zalewamy do pelna przez bagnet. nastepnie zdejmujemy wezyk powrotny do skrzyni z chlodnicy, powinien to byc ten dolny. zaciagamy dobrze reczny Wink i odpalamy silnik. wlaczamy D. z wezyka olej zlewamy do kanistra, a przez bagnet dolewamy nowy (uwaga zeby nie przelac). obserwujemy kolor zlewanego, wypompowywanego oleju - kiedy zrobi sie wyraznie bardziej czerwony to mamy wymieniony caly. zadnego plukania i niepotrzebnych kosztow. powinno wejsc niecale 9 litrow, lub wiecej nawet. (dziwne, ze nie znaja tego sposobu w ASO, hm).
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią Kwi 21, 2006 22:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bo w ASO nie ryzykuja spalenia-zatarcia konwertera i innych zeczy np panewek w skrzyni to pewnie wymysl polskich specow od skrzyn Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Pią Kwi 21, 2006 22:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no niestety nie masz racji. polecam uwazna lekture: http://www.allpar.com/eek/atf.html

oraz ogolnie dla posiadaczy automatow chryslera: http://www.allpar.com/fix/trans.html

a dzis bylem w ASO w Gdyni i doszlismy razem do wniosku, ze jest to bardzo dobry sposob, bo pozostawia bardzo malo starego oleju - prawie wcale, jest szybszy, tanszy. nawet zalewanie 3 razy olejem pozostawia wciaz mieszanke starego i nowego oleju (bo w skrzyni masz 4 kwarty, a w konwerterze 5 kwart oleju!).
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Pon Kwi 24, 2006 14:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czytając te wszystkie opisy wymiany "dynamicznej" najbardziej obawiałbym się tempa dolewania oleju. Tu muszą być dwie osoby i chyba trzeba mieć trochę szczęścia w tym dolewaniu, aby nie przelać lub nie dolać za mało oleju. Sposób z odmierzaniem poszczególnych kwart oleju jest fajny, ale mimo wszystko chyba to trochę niebezpieczny sposób. Ja to mam za sobą, pewnie za 1-2 lata dopiero będę wymieniał. Może komuś się uda taka sztuczka i opisze.
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Pon Kwi 24, 2006 15:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

opis jest dobry i metoda dobra, ale niestety u mnie wystapilo nastepujace zjawisko: po odlaczeniu przewodu i uruchomieniu pompy olej lecial i z chlodnicy i ze skrzyni. znalazlem nawet goscia na forum allpar ktory mial to samo w tej samej skrzyni, ale niestety nikt mu nie potrafil odpowiedziec, wiec i ja sobie darowalem. sprezarka nie chcialem ryzykowac, wiec po zmarnowaniu paru litrow oleju podszedlem do tego klasycznie jednak i zrobilem kolejne wymiany z miski. jestem po dwoch na razie, jest juz bardzo dobrze. jeszcze jedna, moze za miesiac kolejna, i bedzie ok. przy okazji odkrylem, ze w ASO filtr chryslerowski kosztuje tylko 33 PLN, a uszczelke robi sie oryginalnie z czarnego silikonu. po parunastu minutach jest juz szczelnie na tyle, zeby jechac. latwo przelac olej, przelanie jest gorsze niz niedolanie...
przyczyn wchodzenia w tryb awaryjny moze byc oczywiscie wiele, tak jak wiele moze naszkodowac zly olej, taki jak dexron. ja sprawdze jeszcze po tym, jak wymienie ten olej do konca wtyczke solenoidu (lubi zaatakowac ja korozja, a komputer tego nie wykryje, a szkoda 300 PLN na nowy solenoid gdy ma sie dobry), oraz moze pozostale czujniki podlaczone do skrzyni - pod katem korozji takze.
po wymianie oleju warto zresetowac komputer i nauczyc TCM nowgo oleju. odpalic, poczekac az sie nagrzeje, pojezdzic i biegi pozmieniac (w wielkim skrocie Wink)
a na bagnecie od oleju skrzyni jest napisane, ze wlewac TYLKO MOPAR ATF +3 typ 7176
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Kwi 24, 2006 21:41    Temat postu: olej Odpowiedz z cytatem

1. Filtr u dealera jest tani ale postaraj sie oderwac ten silikon po 20-30 tys. km. Musisz podwazac lomikiem lub duzym srubokretem co powoduje wyginanie sie miski. Pozatym dobry silikon kosztuje okolo 30 zł (nie mowie o polskich niebieskich czy czerwonych tylko o dobrym czarnych typu Locktite). W sumie wychodzi drozej i moim zdaniem naprawde silikon to nic dobrego.
2. Na bagnecie jest napisane ATF+3 bo co innego mieli napisac ?? MOBIL Very Happy . Kazdy dba o sprzedaz swoich czesci. Prawie wszystkie lepsze oleje spelniaja normy Chryslera.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Pon Kwi 24, 2006 22:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzisiaj znowu musialem podjechac do ASO bo oleju mi zabraklo, a mam ponad 30 km, i znowu - choc to juz 2 wymiany oleju byly - wskoczyl tryb awaryjny. znowu w momencie redukcji przy podjezdzie pod gore. hm. pozniej przejechalem drugie tyle ale spokojnie, i trybu awaryjnego niet. poza tym wszystko ok, jak nalezy. czy mozliwe jest, aby (juz bardzo kombinuje) po nagrzaniu skrzyni i okolic - a grzeja sie jak cholera - i jednoczesnie z powodu niekoniecznie dobrego styku (korozja) na wtyczce od solenoidu cos sie skrzyni pieprzylo na tyle, ze wchodzi w awarie? bo jak jest zimna to jest ok. musze jutro rano zobaczyc ta wtyczke...
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Kwi 25, 2006 8:05    Temat postu: tryb awaryjny Odpowiedz z cytatem

Tryb awaryjny w tych skrzyniach najczesciej powoduja selenoidy. Zaloze sie, ze po podlaczeniu komputera wyjdzie blad dotyczacy selenoidu L-R lub 2-4. Napewno to nie korozja. Tam kazda kosc jest gumka ktora zapobiega takim sytuacja.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Wto Kwi 25, 2006 9:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak, ale polaczenia elektryczne, to znaczy styki, takze podobno zawodza czesto. jak moze wygladac taka wtyczka widac tu: http://geekswithblogs.net/lorint/archive/2006/01/02/64678.aspx
komputer tez, gdzies czytalem, lubi zgubic mase. jest jeszcze speed sensor i jego wtyczka... wszystko wyjdzie na komputerze, albo nie - jesli to brak pradu. to znaczy wyjdzie wtedy, ze do wymiany, a przeczyscic najpierw warto.

rozumiem, ze do wymiany solenoidow trzeba zlac olej? zrobilem sledztwo i widze, ze przykreca sie to od gory, na uszczelce.

czytalem gdzis takze opinie, ze po plus minus 200 tys km te skrzynie lubia sie rozpadac tak po prostu... ze starosci
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Kwi 25, 2006 10:32    Temat postu: selenoidy Odpowiedz z cytatem

Do wymiany selenoidow nie trzeba zlewac oleju. Wyleje sie go niewiele (zleci to co jest w przystawce/selenoidach). Z tymi stykami to prawda ze jest taka mozliwosc jednak moim zdaniem jest malo prawdopodobna (przeczyszczenie nie zaszkodzi). VSS(vehicle speed sensor) tez moze byc przyczyna tak jak czujnik obrotow skrzyni (jednak po objawach ktore opisuje sadze ze to selenody siedza).

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Kwi 25, 2006 10:35    Temat postu: a i jeszcze jedno Odpowiedz z cytatem

A zapomnialem o jeszcze jednej przyczynie w stratusach/cirrusach 2.5L .... Czesto uwalony jest komputer skrzyni. Jest za blisko wydechu i silnika i siada od temperatury. Objawy moga byc podobne (po nagrzaniu skrzynia wchodzi w tryb awaryjny). Mialem mnostwo takich przypadkow...

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Wto Kwi 25, 2006 10:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

taaak! tego obawiam sie najbardziej, ze TCM siada od temperatury. generalnie grzeje sie bardzo, ma co prawda radiator, ale widac za maly. krotko mowiac jak mi wskoczy w "limp mode" to jest bardzo bardzo goracy, nie mozna dotknac. myslalem nawet o przeniesieniu go gdzies dalej, np do srodka...
mozna wymienic, ale jaka jest gwarancja, ze dostane lepszy? rozbierales taki TCM? moze mozna zregenerowac, znaczy jesli cos tam sie rozwala od ciepla (elektronika) to mozna latwo przeciez powymieniac, polutowac. tak jak z tym obrotomierzem, co od ciepla siadal, tylko bardziej Wink
kolejna rzecza ktora warto by zrobic jest dodatkowe chlodzenie oleju skrzyni. co to bedzie jak zrobi sie jeszcze cieplej? ludzie to robia, wystarczy wpiac sie w jeden z przewodow gumowych i powiesic na tym chlodniczke z przodu pod grilem...
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Kwi 25, 2006 10:56    Temat postu: a604 Odpowiedz z cytatem

chłodniczka to dobry pomysł. Coraz więcej naszych klientó ma przeniesion komputery do środka i zdaje to egzamin (problem z głowy). Naprawa jest ciężka (tak jak byś chciał naprawić płytę głowną w komputerze). Elektronicy robią to po 400-500zł. Jednak widziałem to i trzeba przyznać, że trzeba być fachowcem i trzeba mieć sprzęt.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Wto Kwi 25, 2006 11:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no tak. wiec dzisiaj sprawdzam wtyczki, przy okazji sprawdze sobie czy lambda dziala (bo mam blad). trzeba bedzie znowu wyjac ten cholerny TCM. ee Rolling Eyes , to moze zrobie to i przeniesienie TCM za jednym razem. potrzebna bedzie jakas dobra wtyczka, zeby spiac nowe kable ze starymi. gdzie ludzie instaluja komputer w srodku? kolo bezpiecznikow byloby dobrze, bo blisko, ale nie wiem czy sie zmiesci. miejsce po wzmacniaczu pod fotelem pasazera jest dobre, ale trzeba rwac wykladziny (no moze niekoniecznie, mozna przejsc srodkiem,ale i tak daleko). to moze krakowskim targiem pod fotelem kierowcy??
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Kwi 25, 2006 11:47    Temat postu: TCM Odpowiedz z cytatem

TCM najlepiej upmiescic nad nogami kierowcy. Wejdzie napewno. Najlpeiej kupic z 5 przewodow wielzylowych i polutowac.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Pią Maj 12, 2006 9:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam...

po przeniesieniu TCM-a przejechalem szczesliwie jakies 800 km. nie dzialo sie nic absolutnie, nic. do czasu...

wydaje mi sie (prawie jestem pewien) ze gdyby przeniesienie zostalo zrobione zle to mialbym objawy wczesniej. to musi byc cos nowego.

mam takie objawy, ze niby normalnie zmienia biegi, gladko, ale cos sie dzieje kolo 60 kmh. nie wchodzi albo nadbieg, albo sie nie zapina na sztywno. jest tylko szarpniecie i nic. albo konczy sie to trybem awaryjnym, albo nie. czasem zapnie mi sie na sztywno, ale nie rozepnie, co przy zatrzymaniu objawia sie znacznym spadkiem obrotow, a po puszczeniu hamulca bardzo dziarska, za szybka zdecydowanie jazda. w tryb awaryjny wchodzi tez podczas zwalniania, kolo 60 kmh, albo podczas ostatniej redukcji... roznie. bardzo dziwne objawy, ale pare osob z forum stratusphere.net mialo takie objawy i np. w jednym przypadku byl to wejsciowy speed sensor.

u mnie olej wyglada ladnie. wymienialem 3 razy ostatnio (zeby wyplukac dexron). filtr jest dobry, dobrz zalozony. nie mam specjalnie wyciekow (troszke spod miski, ale dokrecilem). wszystkie wtyczki sprawdzalem po kilka razy.

wyjalem natomiast wejsciowy speed sensor (szkoda, ze nie oba) i nie bylo na nim opilkow metalu (ufff). natomiast niepokoi mnie jego wyglad, bo powinien miec na koncu taki megnes chyba? tak wyglada moj czujnik: , a tak powinien wygladac http://img.betchuk.com/albums/upload/tranny%20rebuild/IMG_6648.JPG (na zdjeciu mam tylko wyjsciowy i w dodatku w opilkach, ale chyba sa takie same? czy jednak sie roznia???).

gdyby jednak byly takie same input i output speed sensory, to juz wiem co jest u mnie nie tak. przynajmniej moge sie domyslac, a co jeszcze - to nie wiem. jesli cos sie ulamalo, to raczej zmielilo sie na pyl, bo olej czysty.

// wlasnie sprawdzilem na ebay-u ze niestety speed sensory roznia sie wlasnie ta koncowka. a juz myslalem, ze cos znalazlem. no, ale taki czujnik moze byc zepsuty nie tylko mechanicznie, nie? kurcze, zaraz jade laweta na diagnoze, a juz mialem nadzieje, ze nigdy mnie laweta nie spotka Sad zrobilem nawet kabel diagnostyczny zeby przesluchac bledy, ale nie do konca zgadzaly mi sie piny we wtyczce z opisem na http://www.aldlcable.com/sc/details.asp?item=aldlobd2 i spalilem uklad w kablu. mam to nieszczescie, ze jest wtyczka OBD2 ale system OBD1. w aso maja przejsciowki...

po prostu nie chce zeby spotkalo mnie to samo co tego goscia (biedak, strasznie mu wspolczuje, coraz bardziej go rozumiem): http://www.automotiveforums.com/vbulletin/t372755.html
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Pią Maj 12, 2006 14:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podjechalem do nowego serwisu chrysler/dodge/jeep w Gdyni (ul. Morska 308) i zrobilem diagnoze przy pomocy DRB3. Bylo pare bledow dotyczacych zmiany przelozenia 3/4, zrobili mi tez kilka testow. Elektromagnesy dzialaja dobrze. Wszystkie tarczki trzymaja dobrze. Wszystkie czujniki sa ok. Pozostaje plyta zaworowa, gdzie nalezaloby, oprocz przeczyszczenia, obejzec dokladnie to, co odpowiada za zmiane 3/4. Uczynie to w wlasnorecznie weekend, dam chyba rade Smile
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Wto Maj 16, 2006 19:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy robisz to nie wyjmujac skrzyni?Wink
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Wto Maj 16, 2006 19:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to sie robi bez zdejmowania skrzyni - mam nawet ilustrowany manual. jednak po konsultacji w warsztacie chryslerowo/dodge-owym postanowilem zlecic to im wlasnie. biora 200 zlotych i robia przy okazji czyszczenia sprawdzenie powietrzem, czy zawory dzialaja jak trzeba. mi sie nie chce... ale martwie sie troche, bo wlasnie zaobserwowalem nowe objawy. wycieka mi troche olej spod miski (ale zaloza mi nowa uszczelke jutro), ale mam tez zawsze mala kropelke oleju na laczeniu skrzyni z silnikiem (czyzby na pompie uszczelnienie?) poza tym olej zaczal smierdziec spalenizna, czyli sie grzeje za bardzo. no i do tego jeszcze rano na zimnym oleju na bagnecie pojawily sie pecherzyki powietrza, przy czym na cieplym zniknely... jesli trzeba bedzie zrobic rozbiorke i powymieniac uszczelnienia, to za ile kupie dobry zestaw?? i gdzie?? Smile
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Pon Maj 22, 2006 21:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zakonczylo sie na rozbiorce skrzyni. ktos nie wymienil uszczelnien podczas ostatniej wymiany tarczek. uszczelnienia puszczaly, cisnienie za male, tarczki niedocisniete, tarcie, temperatura rosla... do wymiany popekane tarczki, uszczelnien komplet. do tego olej, filtr, jeszcze jedno lozysko profilaktycznie. 2 tys PLN mniej w kieszeni.
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Lip 11, 2006 22:18    Temat postu: uszczelnienia Odpowiedz z cytatem

Jak ktos mogl poprzednio wymienic tarczki a uszczelnien nie wymienic. Przy kazdym rozebraniu skrzyni trzeba zalozyc nowe oringi itp.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
vonglass
*
*


Dołączył: Feb 21, 2006
Posty: 65
Skąd: kaszuby

PostWysłany: Wto Lip 11, 2006 23:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ano mógł... widać... to jakiś partacz był z Koszalina. teraz jest całkiem ok, tylko elektrozawory padają, już sprawdzałem skanerem. chętnie wymieniłbym na te nowszego typu, po 2000 roku. no cóż, ale na razie walcze z zawieszeniem Sad
_________________
vonGlass
STRATUS LX 2,5 V6 24V
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group