www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler Voyager/Grand Voyager 2,4 + lpg manual
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler Voyager/Grand Voyager 2,4 + lpg manual

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
tylquita
*
*


Dołączył: May 30, 2012
Posty: 7
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sro Maj 30, 2012 19:28    Temat postu: Chrysler Voyager/Grand Voyager 2,4 + lpg manual Odpowiedz z cytatem

Witam.

Proszę o opinie doświadczonych użytkowników na temat Voyagera 2,4 manual. Chodzi mi o silnik, skrzynie, awaryjność i ekonomie Wink. Szczególnie zależy mi na opiniach ludzi, którzy mieli styczność z tą pojemnością.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sro Maj 30, 2012 19:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

używam 2.0 a 2.4 rozpatrywałem (oglądałem i jeździłem kilkoma) więc coś tam wiem Wink

1. silnik - bardzo dobry, mocy niemal tyle co 3.3 wiadomo z momentem gorzej (R4 vs V6), koszty części możesz sobie sprawdzić na sklepie, Chrysler klepie go kupę czasu więc zły nie jest (coś jak 1.6 8v dla VW)

2. skrzynia - mam tą samą - nie jest idealna (w końcu amerykańska Wink ), biegi potrafią szarpać, ogólnie rozważ też avtomata bo empirycznie doszedłem do wniosku, że manual w takim aucie to może nie zła ale przy najmniej nieodpowiednia droga

3. ekonomia - mój pali 9-10 w trasie 12 w mieście (LPG), myślę, że 2.4 M/T spali tyle samo

Podsumowując weź Pan avotmata i będziesz zadowolony Very Happy A najlepiej to bierz v-kę Wink
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
tylquita
*
*


Dołączył: May 30, 2012
Posty: 7
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sro Maj 30, 2012 20:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no tak tylko nie wiem czy mysle dobrze Very Happy ale silnik 3,3 + automat sporo mi zje w mieście, a trochę się tym będzie smigało po Szczecinie. Wydawało mi się właśnie, że optymalnym rozwiązaniem dla mnie jest 2,4 + manual. Podkreślam jeszcze, że to auto nie jest dla mnie do ścigania się tylko spokojnej jazdy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sro Maj 30, 2012 20:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co do spalania v-ki w mieście się nie wypowiem (są użytkownicy) ale na pewno weźmie więcej (w trasie to już nie jest takie oczywiste). Moja rada przejedź się po mieście 2.4 manualem i auto i zobacz co Ci bardziej odpowiada... Jakiego wyboru nie dokonasz, jak nie kupisz trupa będzie dobrze Very Happy Ja raczej manuala do następnego auta już nie wybiorę (a na pewno nie do czegoś w klimacie voyager/caravan)
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile



Ostatnio zmieniony przez mihauek1 dnia Sro Maj 30, 2012 20:59, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sro Maj 30, 2012 20:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spali wiecej o litr w porywach do 2.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sro Maj 30, 2012 21:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mówię stac Cię na amerykańskie auto to i stać Cię na paliwo
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
edekk
*
*


Dołączył: Mar 13, 2012
Posty: 109
Skąd: Łask

PostWysłany: Sro Maj 30, 2012 21:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

3,3 w automacie lpg 15-18 miasto, 12-14 trasa
_________________
Buick Park Avenue `99 V6 3,8
Chevrolet Van G20 `90 V8 5,7
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sro Maj 30, 2012 21:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to bez tragedii Edekk Smile znajomy, który ujeżdża jajko 3.8 awd twierdzi, że trasa to minimum 15 a miasto 18 i mniej się nie da (jeździ raczej spokojnie i na aucie nie oszczędza), ale nie chciałem tego pisać, żeby kolega się nie przestraszył Wink

edit: oczywiście lpg
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bodek1968
*
*


Dołączył: May 23, 2010
Posty: 241
Skąd: Wyspa Uznam

PostWysłany: Sro Maj 30, 2012 21:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tylko automat.Jak chcesz jeździć głównie po mieście ,to jest najlepsza opcja.Skoro rozglądasz się za vanem z dużym motorem to licz się z odpowiednim spalaniem-coś za coś.Wbrew pozorom większa pojemność wcale nie oznacza większego spalania.Ten litr czy dwa więcej to nie jest tragedia,ale za to siedzisz jak panisko z "ręcami" na fajerze i nie zawracasz sobie gitary "dyszlem" między siedzeniami Very Happy

Ja jeżdżę na Pb.Miasto-średnio 12-14 l , trasa-9-10 l .Wszystko zależne od obciążenia i pory roku.W końcu zimą musi zeżreć wiecej Wink
_________________
Pontiac Trans Sport 3.1/91 - biały z "kaloryferem" i czarnym dachem czyli to co tygrysy lubią najbardziej Smile


Ostatnio zmieniony przez bodek1968 dnia Sro Maj 30, 2012 21:34, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
tylquita
*
*


Dołączył: May 30, 2012
Posty: 7
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sro Maj 30, 2012 21:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spokojnie nie przestraszę się ;D. Liczę się z tym, że duże auto trochę paliwa pociągnie Smile. Interesuje mnie ten wątek skrzyni manualnej ;> mihauek1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sro Maj 30, 2012 21:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bodek1968 napisał:
Tylko automat.Jak chcesz jeździć głównie po mieście ,to jest najlepsza opcja.Skoro rozglądasz się za vanem z dużym motorem to licz się z odpowiednim spalaniem-coś za coś.Wbrew pozorom większa pojemność wcale nie oznacza większego spalania.Ten litr czy dwa więcej to nie jest tragedia,ale za to siedzisz jak panisko z "ręcami" na fajerze i nie zawracasz sobie gitary "dyszlem" między siedzeniami Very Happy


No i bedziesz jechal a nie sie przetaczal...
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sro Maj 30, 2012 21:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tylquita napisał:
spokojnie nie przestraszę się ;D. Liczę się z tym, że duże auto trochę paliwa pociągnie Smile. Interesuje mnie ten wątek skrzyni manualnej ;> mihauek1


hehe, no jak chcesz iść w manuala to wiedz, że skrzynia haczy w dość niemiły sposób przy szybkiej zmianie albo przy wrzucaniu wstecznego. Sytuację ratuje nieco krótki skok lewarka. Ma dość dziwne przełożenia np. zmieniając z 3 na 4 przy ok. 2700 rpm wskakuje na ok 1500-1600 Rolling Eyes Sprzęgło ma chyba dwumasę więc może nie być tanio (nie wiem jeszcze nie sprawdzałem), lewarek jest umieszczony na siłę (pierwotny projekt na pewno go nie uwzględniał), więc obsługa jest średnio przyjemna (to już tak na siłę ale piszę subiektywnie). To chyba tyle, jak piszę sprawdź jedno i drugie i wyrób sobie sam opinię Wink
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
michal_oca
*
*


Dołączył: Dec 29, 2008
Posty: 349
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Sro Maj 30, 2012 21:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie ma co się rozgadywać.
Po co kupować R4 z manualem i biedą w środku i po 3 miesiącach szukać V6, skoro można od razu kupić V6 z automatem i dobrym wypasem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Maj 30, 2012 21:57    Temat postu: wypas Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o wyposażenie to fakt. 3.3/3.8 są lepiej wyposażone.... Confused
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Sro Maj 30, 2012 21:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

edekk napisał:
3,3 w automacie lpg 15-18 miasto, 12-14 trasa


Podejrzewam że lekkiej nogi nie masz bo mój 3.3 w gradzie i z napędem AWD pali podobnie tyle ze ja jeżdżę spokojnie - w każdym razie staram sie Smile

Dodam tylko że ja moim autem dojeżdżam do pracy (niecałe 1.5km) to i zimą spalanie mam na poziomie 26l/100km Twisted Evil

Jak kupować Voyka to 3.3/3.8 kultura pracy i elastyczność nie do pobicia przez inne motory Cool
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 5:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

michal_oca napisał:
Nie ma co się rozgadywać.
Po co kupować R4 z manualem i biedą w środku i po 3 miesiącach szukać V6, skoro można od razu kupić V6 z automatem i dobrym wypasem Wink


Nie będę kolegi na złe tory naprowadzal ale 2.4na Europę potrafią mieć już fajne wyposażenie (sam oglądałem egz. z Infinity, bezowa tapicerka, 2 strefowa klima, itd) Mimo to bier Pan v-ke Wink
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
suchorz
*
*


Dołączył: Sep 16, 2011
Posty: 47
Skąd: Pierwoszyno

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 6:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Auto USA musi miec silnik, wiec kupuj 3,3 lub 3,8.
Silnik 2,4 to nadaje sie do europejskiego suvika, Voyager jest za duży i za cieżki do tego silnika i nei jedzie, a pali tez nie mało.
Skrzynia tylko automat, jak chcesz wygodnie jeździć.
_________________
Chrysler Voyager LX 3,8 AWD 97r
Daimler 3,6L 89r
507 958 920
T&S Serwis, modyfikacje OFF ROAD, montaż LPG

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 7:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak koniecznie R4 to w automacie, ten drążek do biegów w podłodze jest ni w 5 ni w 9 i wygląda jak w typowym Ikarusie. Znajomy ma takiż w gazie i sobie chwali ja mam 3.8 awd i też nie marudzę więc co kto lubi:D Ale radzę ci przejedź się jednym i drugim bo możesz żałować po zakupie jednego bądź drugiego. Spalanie mam w okolicach 18l/100km w mieście w trasie to różnie raczej mniej jak 15/100 nie ma co się łudzić.
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 8:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

trzeba by pierw zdiagnozowac twoje potrzeby. na razie wiemy ,ze masz zamiar jezdzic po miescie-tu odpowiedz jest jedna, nie podlegajaca dyskusji: automat.
kto mysli inaczej nie jezdzil po prostu automatem po miescie
(nie mysle tu o przejazdzce autem kolegi ,a o conajmniej kilku tys.km)

jesli chcesz vana to mysle(bo tego nie napisales),ze chcesz kogos lub cos wozic wiec potrzeba ci mocnego auta z duzym m omentem obrotowym. tu na szczescie mozna bez problemu kupic v6

maly(za maly w stosunku do zamyslu projektanta)silnik w duzym aucie = duze zuzycie paliwa, obciazenie zesp.napedowego powodujace przedwczesne jego zuzycie i,co najwazniejsze, problemy z przemieszczaniem sie majace tez wplyw na bezpieczenstwo.

reasumujac -jesli rozgladasz sie za vanem z malym silnikiem i manualem celuj w sharana,evasion,espace itp. te auta z zalozenia byly tak konstruowanei to,ze sa awaryjne,muliste nikogo nie dziwi. unikniesz w ten sposob rozczarowania amerykanska motoryzacja ,ktora z ameryka bedzie miala wspolny tylko ksztalt nadwozia ,a serce to przeszczep zeby zadowolic dziwne gusta europejczykow nie liczac sie z wadami opisanymi wyzej...[/b]
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 9:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bez autoMATU nie ma kliMATU
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dex
*
*


Dołączył: Mar 23, 2006
Posty: 366
Skąd: GorzĂłw Wlkp.

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 10:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Maiłem takiego Voyka 2,4 ale z automatem. Całkiem przyzwoite jeździdełko. Ale szaleństwa nie ma. A wyprzedzanie - trzeba tydzień z góry zaplanować Laughing
Spalanie lpg ok 10-11 w trasie przy max 110km/h.

Osobiście polecam 3,3 - kompromis ekonomia/osiągi
_________________
Chrysler Town & Country 3,8 stown&go 2005.
Dodge Grand Caravan 3,3 Sport 02 - sprzedany
Grand Voyager 2,4i 1999- sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 10:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tu jest obiektywna wypowiedz praktyka!!!
popatrzcie jak dex ewoluowal: 2.4 nastepnie 3.3 ,a teraz 3.8. tu widac jak czlowiek dojrzewa i dochodzi do tego co jest fajne,logiczne sensowne. daje do myslenia!!!
brawo dex!!! Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dex
*
*


Dołączył: Mar 23, 2006
Posty: 366
Skąd: GorzĂłw Wlkp.

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 11:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki Esdarek. Świete słowa. I pomału przymierzam się do zmiany Voyka na nowszy model i wiem na pewno że będzie to 3,3 ewentualnie 3,8.
3,3 - dobre osiagi, wysoka kultura i spalanie bardzo przyzwoite.
3,8 - baaaardzoooo dobre osiągi, wysoka kultura, mniej przyzwoite spalanie - ale nadal akceptowalne.

A tak na marginesie. Co to jest za silnik 3,6 w tych nowych Voykach/lancia
Czy to ten od Cherokeigo ?
_________________
Chrysler Town & Country 3,8 stown&go 2005.
Dodge Grand Caravan 3,3 Sport 02 - sprzedany
Grand Voyager 2,4i 1999- sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
michal_oca
*
*


Dołączył: Dec 29, 2008
Posty: 349
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 11:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak, to chyba właśnie Pentastar.
http://asu.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=137&mode=&order=0&thold=0
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
tylquita
*
*


Dołączył: May 30, 2012
Posty: 7
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 11:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokładniej auto potrzebne mi jest do transportu nagłośnienia i różnych bajerów dla dj max 300kg Smile no i czasami kilku osób. Powiem szczerze, że po wypowiedziach panów przyjrzałem się wersji manual i obiektywnie mówiąc drążek biegów wygląda jak w jakimś autosanie Very Happy.

Idąc dalej zmieniłem zdanie po konsultacji z ojcem (doświadczony driver ponad 20 lat za kierownicą) co do silnika. Wniosek lepiej mieć zapas mocy i spalać trochę więcej niż jeździć po warsztatach. Decyzja zapadła, że większy silnik.

Teraz pytanie brzmi 3,0 vs 3,3 ? Czy 3,0 będzie dla mnie kompromisem pomiędzy przesilonym 2,4 a drapieżnym 3,3 ;>??


I może jeszcze dodam, że chodzi mi o roczniki od 1996-2000 bo dysponuję tak do 10 000 pln


Ostatnio zmieniony przez tylquita dnia Czw Maj 31, 2012 12:00, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 11:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolejny nawrocony:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 11:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

3.3 bo 3.0 nie do końca toleruje gaz
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
michal_oca
*
*


Dołączył: Dec 29, 2008
Posty: 349
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 12:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tylquita napisał:
Dokładniej auto potrzebne mi jest do transportu nagłośnienia i różnych bajerów dla dj max 300kg Smile no i czasami kilku osób. Powiem szczerze, że po wypowiedziach panów przyjrzałem się wersji manual i obiektywnie mówiąc drążek biegów wygląda jak w jakimś autosanie Very Happy.

Idąc dalej zmieniłem zdanie po konsultacji z ojcem (doświadczony driver ponad 20 lat za kierownicą) co do silnika. Wniosek lepiej mieć zapas mocy i spalać trochę więcej niż jeździć po warsztatach. Decyzja zapadła, że większy silnik.

Teraz pytanie brzmi 3,0 vs 3,3 ? Czy 3,0 będzie dla mnie kompromisem pomiędzy przesilonym 2,4 a drapieżnym 3,3 ;>??


Dobrze, że idziesz w tym kierunku.

3.0 to silnik bardzo prosty. Montowany był już w I gen. Voyagera.
Jest to konstrukcja Mitsubishi.
Ten sam silnik był m.in. w Mitsu Sigma i chyba Pajero.
W Jajku z silnikiem 3.0 jest chyba tylko 3-biegowy automat.

Ten silnik ma swoich zagorzałych fanów. Jednak ja jeździłem z takim dwa lata, a mimo to z 3.3/3.8 mam krótsze acz lepsze wspomnienia.
Tym bardziej, że w Jajku (III gen. Voyka) z silnikiem 3.0 będziesz miał raczej korby w drzwiach itp.

Po doświadczeniach z Voyagerami, na Twoim miejscu szukałbym 3.3 lub 3.8 z dobrym wyposażeniem. Ale jeśli trafiłoby się jakieś 3.0 w naprawdę świetnym stanie to też bym go nie odrzucał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dex
*
*


Dołączył: Mar 23, 2006
Posty: 366
Skąd: GorzĂłw Wlkp.

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 12:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

3,3 jedynie słuszna droga. O 3,0 zapomnij zanim zdązysz pomyśleć. Laughing
_________________
Chrysler Town & Country 3,8 stown&go 2005.
Dodge Grand Caravan 3,3 Sport 02 - sprzedany
Grand Voyager 2,4i 1999- sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 12:30    Temat postu: 3.0 Odpowiedz z cytatem

3.0 jest jeszcze na aparacie zapłonowym. To już historia....
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
MKramer
*
*


Dołączył: Jun 26, 2008
Posty: 45
Skąd: Wieliszew

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 13:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem co chcecie od silnika 3.0. Jest prosty, tani w eksploatacji, i da się nim jeździć na LPG.
Mój przejechał juz prawie ćwierć miliona km, z czego większość na LPG i poza tym, że spala trochę oleju (1,5l na 10.000km), to nie mam się czego przyczepić.
ALE .... gdybym dziś wybierał, to pewnie wolałbym silnik 3.3/3.8l. Smile
_________________
******************************************
Mariusz Kram Wieliszew 
Chrysler Grand Voyager 3.8 Limited '08
Toyota PRIUS '07
Polski Fiat 125p 1300 '70
******************************************
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 13:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a na ktorym silniku nie da sie jezdzic z lpg?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 13:53    Temat postu: 3.0 Odpowiedz z cytatem

Nie mówię, że 3.0 jest zły tylko, że już archaiczny.... Produkowany jeszcze w latach 80.... chociaż 3.3 też od początku lat 90 Very Happy
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
edekk
*
*


Dołączył: Mar 13, 2012
Posty: 109
Skąd: Łask

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 13:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
a na ktorym silniku nie da sie jezdzic z lpg?

na elektrycznym:P
obecnie sa już diesle na gaz
_________________
Buick Park Avenue `99 V6 3,8
Chevrolet Van G20 `90 V8 5,7
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 14:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiem-luky montuje lpg do diesla np.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 18:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
a na ktorym silniku nie da sie jezdzic z lpg?


Na gazie nie pojedzie mercedes ML 320 Wink

3.3 w voyku pali mniej niz reno espas 2.5
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 19:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tylquita napisał:

Teraz pytanie brzmi 3,0 vs 3,3 ? Czy 3,0 będzie dla mnie kompromisem pomiędzy przesilonym 2,4 a drapieżnym 3,3 ;>??


tylquita ja ci powiem tak : nienapalaj sie na konkretna jednostke napedowa! czy bedzie to 3.0 czy 3,3 czy 3,8 to roznica w spalaniu bedzie znikoma! nie boj sie tez takiej pojemnosci bo jak bedziez jezdzil na LPG to koszta uzytkowania vana z silnikiem 3,8 beda podobne jak takiego sharana 1,9TDI (mowie o samym paliwie). najwazniejsze to poprostu znajdz jakis zadbany ezgemplarz i naprawde bedziesz zadowolony!!!!
PS. wiem po sobie bo jak sie przesiadlem z 1,6 do 3,5 to tez mialem straszne obawy co do spalania itp...ale teraz jakbym byl na kupnie i trafiloby sie nawet jakies zadbane 5,7 to bym sie raczej nie wahal - roznica w spalaniu raczej znikoma (wiecej chyba na cocacole sie wydaje) a komfort 1 klasa Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 20:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JaBolek napisał:
esdarek napisał:
a na ktorym silniku nie da sie jezdzic z lpg?


Na gazie nie pojedzie mercedes ML 320 Wink

3.3 w voyku pali mniej niz reno espas 2.5



ludzie!!! pytajac ktory silnik nie pojedzie na lpg chodzilo mi o silniki montowane w voykach a nie o silniki jako takie Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 21:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a propos pojemnosci: w zwiazku z tym,ze naleze do tej nielicznej,unikatowej wprost w polsce, grupy spolecznej ktorej sie nie przelewa(napewno ze wzgledu na lenistwo lub wrodzona tepote) zmienilem ostatnio vw polo 1.0 wniesione w posagu przez moja partnerke na pontiac grand am 3.1. nie stac nas bylo na utrzymanie wieswagena,teraz jest o 50% taniej. o innych aspektach tej zmiany nie wspomne bo by mnie zastaly tu swieta Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 21:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

50%? chyba troche koloryzujesz...
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 21:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie!!!
polo palilo 10l w zimie-to monowtrysk 45 koni. nie dalo sie tym jezdzic. bylo niebezpieczne!!!
grand pali 10-11 lpg. za cene polo kupilem granda,instalacje sekwencyjna, wyporzadzilem auto i jeszcze zostalo. polo bylo 3 lata starsze od granda.
jakies pytania? Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
tylquita
*
*


Dołączył: May 30, 2012
Posty: 7
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw Maj 31, 2012 23:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie chciałbym tylko powiedzieć, że to chyba najbardziej konkretne forum na jakim byłem lub po prostu użytkownicy amerykańskich aut są tak zaj.biści!!! Very Happy Tak szybkiej i fachowej pomocy nie dostaniesz nawet na pogotowiu. Dzięki!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Cze 01, 2012 6:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehe, you're welcome Wink
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
edekk
*
*


Dołączył: Mar 13, 2012
Posty: 109
Skąd: Łask

PostWysłany: Pią Cze 01, 2012 13:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

eee bez przesady, zawsze chętnie możemy rękę złamać Twisted Evil
_________________
Buick Park Avenue `99 V6 3,8
Chevrolet Van G20 `90 V8 5,7
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
tylquita
*
*


Dołączył: May 30, 2012
Posty: 7
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon Mar 11, 2013 21:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie z kolejnym pytaniem. Budżet jest taki, że celuję w voyagera za 7-9 tys zł. Pytanie czy brać takiego, który od razu ma lpg czy też kupić samą benzynę za max 6000zł i czy za 3000zł wstawię tam jakąś w miare logiczną instalację?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Mar 11, 2013 21:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli moge podpowiedziec: jak masz dobrego gazownika albo chcesz jechac do lukiego(wczesniej czy pozniej wszyscy tam trafiaja;) to zdecydowanie polecam bez gazu. jak trafi sie dobry z gazem i bedzie na lpg jezdzil ,odpalal itp jak na pb i bedzie to sekwencja to mozna brac. moje doswiadczenia sa takie,ze wole kupic bez i dobrze zainstalowac. wiem co mam i silnik nie skatowany zle ustawionym gazem.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Mar 12, 2013 10:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zaiste swiete slowa,swiete Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
tylquita
*
*


Dołączył: May 30, 2012
Posty: 7
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto Mar 12, 2013 10:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ok. Jest tak. Bez gazu nie dam rady Smile finansowo na dłuższą metę. Też logika mi podpowiada, żeby kupić bez i włozyć nową i wiedzieć co ma się pod maską. Tylko pytanie jaką? Czy są jakieś sprawdzone i polecane do voyagerów instalacje oraz czy w okolicach szczecin - gryfice zna ktoś może warsztat, który zrobi to dobrze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group