www.asu.pl :: Zobacz temat - Silnik 2.5 i 4cyl. Ford czy warto?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik 2.5 i 4cyl. Ford czy warto?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Czw Sty 03, 2013 20:46    Temat postu: Silnik 2.5 i 4cyl. Ford czy warto? Odpowiedz z cytatem

Czy silnik 2.5 4cyl. z taurusa 1gen nadaje się do czegoś? Czy to jeździ ?
Pytam bo mogę kupić kawowego taurusa z 1987 na chodzie i się zastanawiam a cena jest jak za dwa porządne tankowania rodzinnego sedana.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Czw Sty 03, 2013 21:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sluchaj. troche jezdzilem pontiakiem 6000 z 2,5 litra R4. moc 90 hp - dokladnie tyle co w taurusie, moment ten sam, masa pojazdow zblizona.

tempo jazdy, dzwiek silnika i wyglad pod maska nasuwal mi sie jeden do dzis - polonez.

ale o dziwo polonezy mnie wyprzedzaly Shocked

wiec wniosek jeden - w taurusie minimum to vulcan Wink

choc jesli masz dac za niego 500 zl i wytrzyma rok jazdy to bierz. na zlomie dostaniesz potem 1000 zł Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Czw Sty 03, 2013 22:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No właśnie tak myślę. Działa klima wymienione zawieszenie zero rdzy i tylko dwa razy dobił do 99.999. Cena to 550zł więc wysoka nie jest. Ma tylko pęknięty reflektor ale w garażu mam reflektory zapasowe do 1, 2 i 4gen na EU.
HarryAngel polonez 1.4 weźmie mustanga 3.8 z lat 1994-1998 w automacie. Nie wiem czemu Ford wypuszczał takie auta bo to nie jest wcale ekonomiczne a osiągi ma beznadziejne.
3.0 Vulcan to chyba najlepszy silnik do taurusa. 140KM i prosta budowa. Nie było problemu z uszczelkami pod głowicami rozrząd był na łańcuchu i nie trzeba było w nim nic dłubać jak w SHO 3gen czy SHO 2gen i tym beznadziejnym pasku(chociaż znam ludzi co 12lat na jednym pasku jeździli i było ok Razz)

Nie wiem czy przypadkiem w taurusie 3.0 FFV 4gen nie ma właśnie silnika vulcan.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Czw Sty 03, 2013 22:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ty mnie pytasz dlaczego ford dawal ten silnik do taurusa skoro nie byl ani ekonomiczny ani nadawal sie do jazdy?

ja ci nie odpowiem bo nie znam sie na fordach i nie wiem czy chce wiedziec cos o nich wiecej Wink

moge ci tylko powiedzec ze iron duke 2,5L tech4 od GM byl montowany nie tylko w sedanach w ktorych wczesniej bylo minimum 5.0 tbi v8 ale i do f-body czyli camaro, firebird 3gen.

dlaczego?

bo to byly lata 80 i to byla odpowiedz na kryzys. maly silnik psychologicznie oddzialywal na umysly i portfele klientow a cena w salonie takze byla nizsza o 1/3 w porownaniu do small block chevy czy 3,8 v6. jezdzil po prostej, skrecal, wreszcie hamowal bo nie przyspieszał i byl nowy. cos czego amerykanie sobie nie mogli odmowic, nawet w kryzysie lat 80.

chrysler wtedy nawet nie mial juz nie tylko swojego v8 ale i nawet v6. wszedzie dawal R4. ratunek nadszedl dopiero od mitsubischi Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Pią Sty 04, 2013 16:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tez mi ratunek ;/
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Sob Sty 05, 2013 1:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja bym wzial z czystej ciekawosci,cena jest mala
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sob Sty 05, 2013 2:14    Temat postu: Taurus Odpowiedz z cytatem

Jeździłem i było OK. Szatan prędkości to nie był ale do jazdy na co dzień jak najbardziej....
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Sob Sty 05, 2013 14:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Robert_Belgia napisał:
ja bym wzial z czystej ciekawosci,cena jest mala


to jak z laska przy trasie. cena mala, podmywa sie fanta wiec pewno bedzie słodko Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Sob Sty 05, 2013 14:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i tym oto sposobem puściłem pawia na klawiaturę...
Pojechałem z kasą go kupić ale coś mnie tknęło żeby się przejechać jeszcze raz i niestety lub stety że przed podpisaniem papierów wskazówka od temperatury prawie wyskoczyła z podziałki... Chyba jest problem z głowicą lub uszczelką. W poniedziałek będę coś wiedział bo może to tylko termostat i będzie ok...
Jak taurusy i mustangi z lat 1986-1998 stoją długo na dworzu w taką pogodę to niestety termostaty idą bardzo często:/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group