www.asu.pl :: Zobacz temat - Pęknięta cewka wysokiego napięcia w silniku 3,3l z94r
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pęknięta cewka wysokiego napięcia w silniku 3,3l z94r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
darpiotr
*
*


Dołączył: Jan 27, 2008
Posty: 11

PostWysłany: Pią Sty 21, 2011 21:03    Temat postu: Pęknięta cewka wysokiego napięcia w silniku 3,3l z94r Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich.
Co może być przyczyną pęknięcia cewki wysokiego napięcia w silniku 3,3l,Pękła w miejscu gdie wychodzą przewody na 3 i 4 cylinder.Przepalił się też bezpiecznik przez który podawane jest +12V na cewkę.Czy może to być uszkodzenie komputera silnika ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Pią Sty 21, 2011 22:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To raczej cewka miała już dość pracy i się skończyłaSmile.
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pią Sty 21, 2011 22:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz gaz w tym autku?
Jeśli tak to sprawdź przewód pobierający sygnał obrotów do centralki gazowej czy się gdzieś się nie przypalił na kolektorze lub nie ma kontaktu z masą. Miałem taki przypadek i tak właśnie wyglądała cewka po zwarciu
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
darpiotr
*
*


Dołączył: Jan 27, 2008
Posty: 11

PostWysłany: Pią Sty 21, 2011 22:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdziłem,przewód jest OK,silnik pracuje na pozostałych 4 cylindrach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sob Sty 22, 2011 15:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to może cewka już chciała na emeryturę Wink
Przy zakupie upewnij się co do wtyczki. 96-98 jest kwadratowa,od 99-2000 jest płaska ,od 2001 zupełnie inna cewka .

Silniki 3,3 i 3,8 mają takie same cewki.
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
darpiotr
*
*


Dołączył: Jan 27, 2008
Posty: 11

PostWysłany: Nie Sty 23, 2011 10:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po odłączeniu wtyczki od cewki zapłonowej i wtyczki od komputera silnika sprawdziłem przejścia przewodów.Przewód który doprowadza impulsy z komputera do cewki tej sekcji która pękła wykazuje upływność do masy.Podejrzewam,że to może być przyczyną rozsadzenia cewki-dostaje cały czas minus.Pozostałe dwa przewody są OK Wytnę ten przewód i w jego miejsce wstawię nowy.Mam nadzieję że to pomoże.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darpiotr
*
*


Dołączył: Jan 27, 2008
Posty: 11

PostWysłany: Wto Sty 25, 2011 20:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wymieniłem przewód,wstawiłem nową cewkę zapłonową i po problemie.Sinik pracuje bardzo ładnie.
Temat zamykam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group