www.asu.pl :: Zobacz temat - Co to za błąd??? P0508 ????
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co to za błąd??? P0508 ????

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Gru 10, 2010 13:40    Temat postu: Co to za błąd??? P0508 ???? Odpowiedz z cytatem

Nie mogę nigdzie znaleźć są P0507 P0510 ale P0508 nigdzie nie ma opisanego? Chyba będzie to coś od przepustnicy albo silnika krokowego.
POMOCY !!!!!!! Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Gru 10, 2010 23:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Znalazłem coś takiego

P0508 - Idle air control motor circuit low

Może ktoś wie o co biega ????
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Gru 11, 2010 3:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zestawienie tych trzech bledow mowi ,ze: system utrzymuje wolne obroty wieksze niz powinny byc ( P0507) ,silnik krokowy zasilany jest zmniejszonym sygnalem (P0508) , dlatego ze czujnik polozenia przepustnicy zle kontaktuje (P0510).>><<To tak ogolnie moimi slowami,ale moze byc tez kilka usterek na raz - silnik krokowy lub przewody sygnalu do niego,TPS, niekontaktujace wtyczki,lewe powietrze, nawet luzny TPS.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob Gru 11, 2010 20:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wymieniłem czujnik położenia wału, wymieniłem cały mod. przepustnicy na sprawny na 100% (wraz ze wszystkimi czujnikami i krokowcami)i dalej nic

Tylko co krokowiec ma do braku zasilania na cewce ????
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie Gru 12, 2010 17:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moim zdaniem ma, pcm przed zapaleniem bada czy wszystkie czujniki są ok jak jest cos nie tak nie podaje zasilania na cewke czyli blokuje zapłon
ja znalazłem takie błędy przy tym kodzie P0508:
Obwód sterowania IAC zwarte do masy
Obwodu sygnału IAC otwarty
Obwodu sygnału IAC zwarte do masy
Obwód sterowania IAC otwarty
IAC MOTOR
PCM
(IAC- silnik krokowy)
Jak wymieniłeś krokowy to został jeszcze PCM

Sprawdz jeszcze po kolorach kabli od krokowca do skrzynki i PCM czy nie ma jakiegoś nadpalonego lub uszkodzonego kabla wtyczki itd
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Gru 12, 2010 19:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ani krokowiec, ani inny czujnik nie ma nic do podania + na cewke i wtryski! komp/stacyjka najpierw podaje +, odpalasz silnik i dopiero wlacza diagnostyke! w przeciwnym razie jak komp ma sprawdzic np. czujnik polozenia walu skoro nie ma impulsow z obracajacego sie walu? jak ma sprawdzic obwody cewki skoro nie ma na nich impulsow (bo przeciez nie ma +...) itp,itd...jednym slowem algorytm postepowania wyglada mniej wiecej tak ze przekrecajac stacyjke podajesz +12v na cewke, wtryskiwacze i kompa, komp podaje +5v na TPS i inne czujniki. odpalasz silnik i nastepuje test i ew. odlaczenie uszkodzonych ukladow. Tak ze jesli cyberda nie ma +12 na cewce po przekreceniu stacyjki to ma albo uszkodzonego kompa albo przewody. Mozna sprobowac podciagnac tego + z np. obwodu wtryskiwaczy lub innego miejscai sprawdzic czy odpali Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie Gru 12, 2010 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

masz racje, przesadziłem
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group