www.asu.pl :: Zobacz temat - Voyager tempomat
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Voyager tempomat

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
zbysio
*
*


Dołączył: Aug 07, 2010
Posty: 16
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob Sie 28, 2010 22:59    Temat postu: Voyager tempomat Odpowiedz z cytatem

Witam, przeczytałem tematy o tempomacie lecz nie znalazłem odpowiedzi, ostatnio coraz częściej znika mi tempomat, to znaczy po zapaleniu samochodu włączam tempomat bez problemu, zapala się kontrolka i działa ok, ale czasem kontrolka gaśnie i już nie można włączyć tempomatu aż do następnego uruchomienia silnika, nigdy nie wyłączył mi się w trakcie kontrolowania prędkości tempomatem, wyłącza się (gaśnie kontrolka) ale tylko kiedy tempomat jest jakby na czuwaniu, kiedy świeci się kontrolka. Trochę chaotycznie to może opisałem ale może ktoś pomoże, od czego zacząć sprawdzanie? bardzo się przyzwyczaiłem do tempomatu
_________________
Chrysler Voyager 3.3 97r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Sie 29, 2010 7:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tempomat dziala po osiagnieciu jakiejs tam predkosci. moze dlatego nie wlaczaci sie po odpaleniu auta. mnie tez sie w zadnym aucie nie wlaczal w takim przypadku.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Nie Sie 29, 2010 8:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Darek, Zbysio raczej opisuje problem wyłączania się tempomatu w ogóle, bez względu na prędkość.
U mnie kontrolka świeci się cały czas, od momentu włączenia silnika, aż do jego wyłączenia, a jazdę "na tempomacie" mogę kontynuować od V=50km/h do Confused nie wiem, bo nigdy tak szybko nie jechałem tym autkiem, ale podobno do 140km/h...

Najgorsze jest to, że nie potrafię zbysiowi w żaden sposób pomóc Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Sie 29, 2010 9:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może taśma przy kierownicy uszkodzona.
Trza by zerknąć na kostki od siłownika tempomatu,.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zbysio
*
*


Dołączył: Aug 07, 2010
Posty: 16
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie Sie 29, 2010 10:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No właśnie mam nadzieję, że to nie taśma. Siłownik zlokalizuje gdzieś obok akumulatora? jest do niego łatwe dojście?
_________________
Chrysler Voyager 3.3 97r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Sie 29, 2010 10:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie bardzo.Tam są układy podciśnieniowe oraz akumulator podciśnienia sprawdź czy ci nie puszcza.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zbysio
*
*


Dołączył: Aug 07, 2010
Posty: 16
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie Sie 29, 2010 16:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety ale w ogóle nie mogę zobaczyć od góry gdzie jest ta kostka zasilająca siłownik
_________________
Chrysler Voyager 3.3 97r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zbysio
*
*


Dołączył: Aug 07, 2010
Posty: 16
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie Sie 29, 2010 22:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po kluczykowaniu pokazuje błąd 77, wiem, że ma on związek z tempomatem ale czy dokładnie na coś wskazuje ?
_________________
Chrysler Voyager 3.3 97r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pon Sie 30, 2010 4:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ma zwiazek z przerwami w zasilaniu +12V albo sterowaniu minusem podawanym z PCM dla solenoidow silownika tempomatu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zbysio
*
*


Dołączył: Aug 07, 2010
Posty: 16
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon Sie 30, 2010 22:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok, dziękuje, czyli problem raczej elektryczny, dziś przejechałem około 100 km i cały czas tempomat działał bez awarii, czyli raz działa normalnie a czasem jednak nie.
_________________
Chrysler Voyager 3.3 97r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Wto Sie 31, 2010 19:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zbysio napisał:
Ok, dziękuje, czyli problem raczej elektryczny, dziś przejechałem około 100 km i cały czas tempomat działał bez awarii, czyli raz działa normalnie a czasem jednak nie.


... to może tempomat masz podłączony do przerywacza kierunkowskazów, bo one też działają, nie działają, działają... Wink
Przepraszam za żarcik z duuuużą brodą Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zbysio
*
*


Dołączył: Aug 07, 2010
Posty: 16
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto Sie 31, 2010 22:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

He, he, dziś znowu się wyłączał. Popatrzyłem pod maskę, znalazłem kostkę tempomatu ale nic nie znajduje tak na oko.
_________________
Chrysler Voyager 3.3 97r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zbysio
*
*


Dołączył: Aug 07, 2010
Posty: 16
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią Gru 03, 2010 13:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam po czasie Smile żeby nie było, że się poddałem. Czasem jedank udaje mi się wysilić umysł i na podstawie schematów elektrycznych tempomatu, doszedłem do wniosku, że przyczyną moich problemów z tempomatem może być z dużym prawdopodobieństwem wyłącznik stopu. Wymieniłem na nowy i skończyły się nieregularne, choć ostatnio coraz częstsze awarie tego układu. Pozdrawiam i dziękuje.
_________________
Chrysler Voyager 3.3 97r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group