www.asu.pl :: Zobacz temat - Nierówna praca silnika przy zapalaniu
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nierówna praca silnika przy zapalaniu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob Lis 29, 2008 17:33    Temat postu: Nierówna praca silnika przy zapalaniu Odpowiedz z cytatem

Przy mrożniejszych dniach po zapaleniu silnik pracuje nierowno - trudno stwierdzić na ilu garach - autko jedzie ale oczywiście nie ma calej mocy, co ciekawe problem ustępuje po przechechaniu około 3 minut i co ciekawe ustepuje w sposób nagly - ot po prostu w pewnym momencie nagle wszystko wraca do normy i przez cały dzień (oczywiście jeśli jest cieply) wszystko chodzi tak jak trzeba. Na świecach przejechałem jakieś 20 tyś km (oczywiście na LPG). Co to może być ? ... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
DODGE GrandCaravan 3.3 model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sob Lis 29, 2008 20:03    Temat postu: Re: Nierówna praca silnika przy zapalaniu Odpowiedz z cytatem

cyberda_ napisał:
Przy mrożniejszych dniach po zapaleniu silnik pracuje nierowno - trudno stwierdzić na ilu garach - autko jedzie ale oczywiście nie ma calej mocy, co ciekawe problem ustępuje po przechechaniu około 3 minut i co ciekawe ustepuje w sposób nagly - ot po prostu w pewnym momencie nagle wszystko wraca do normy i przez cały dzień (oczywiście jeśli jest cieply) wszystko chodzi tak jak trzeba. Na świecach przejechałem jakieś 20 tyś km (oczywiście na LPG). Co to może być ? ... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
DODGE GrandCaravan 3.3 model 2001


Sprawdź przewody wysokiego napięcia, może mają przebicie.Jak silnik jest zimny to i przewody wilgotne, a co za tym idzie iskra skacze wszędzie, tylko nie tam gdzie trzeba.Po delikatnym nagrzaniu silnika, wilgoć jest przeganiana, przewody schną i wszystko wraca do normy.
Najłatwiej sprawdzić, czy to jest przyczyną, to w ciemnościach, otworzyć maskę silnika i zaobserwować przewody WN.
Podkreślam, to są tylko moje domysły.
Niestety nic innego nie przychodzi mi do głowy.
Taki sam problem miałem kiedy jeździłem kadetem.

Plymouth G.V. 3,3 1996r zagazowany skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob Lis 29, 2008 22:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiście sprawdzę jak radzisz, ale zastanawia mnie to że problem ustępuję nagle. Sprawdze przewody i dam znać - ciekawe tylko jak sprawdzić przewody na glowicy z tyłu silnika - chyba będę musiał mojemu dentyście zaiwanić lusterko dentystyczne ... he he he Laughing Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Sob Lis 29, 2008 23:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mialem to samo w TS-ie, wystarczyla wymiana swiec - w jednym aucie zmianialem swiece co 500km zanim trafilem na takie na ktorych chial jezdic i okazalo sie ze byly to polecane i stosowane przez producenta
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Wto Sty 13, 2009 20:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cyberda_ napisał:
Oczywiście sprawdzę jak radzisz, ale zastanawia mnie to że problem ustępuję nagle. Sprawdze przewody i dam znać - ciekawe tylko jak sprawdzić przewody na glowicy z tyłu silnika - chyba będę musiał mojemu dentyście zaiwanić lusterko dentystyczne ... he he he Laughing Laughing Laughing

No i ja mam taki sam problem.Dzisiaj wymieniłem świeczki /autolite/ i przewody WN /Sentech/.Troszkę pojeździłem po mieście i wszystko było OK. aż tu nagle... jadąc pod górkę... nie chciał zmienić biegu, załączyła się kontrolka serwisowa i dupa blada.Silnik stracił moc /ja też Wink /zaczął nierówno pracować, nie na wszystkie gary.Teraz w ciemnościach zlokalizowałem, że jedna świeca chyba ma przebicie.Założyłem starą i już nie świeci w ciemnościach, ale problem nadal pozostał.Dalej pracuje nierówno.Teraz pozostaje sprawdzić tylko... Shocked te z tyłu .
Już mnie coś trafia.Po pierwsze jak tam wsadzić głowę i oczy i jak to sprawdzić co się dzieje.Świece, przewody, czy jedno i drugie.Po kiego diabła zmieniałem te świece Wink jak silnik pięknie cykał na starych /też autolite/.
Ja na starych przejechałem 40 tys.km, a ile poprzedni właściciel ???
Prawdą jest, że lepsze jest wrogiem dobrego...
A jutro srana Wink miałem jechać do stolycy.Musiałem odwołać hotel i takie tam.Nigdy więcej przed wyjazdem nie będę robił rzeczy obsługowych przed długimi trasami.
Jak się uporam z tym problemem to dam znać co i jak.
Tak na marginesie, jeśli skubnąłeś już swojemu dentyście lusterko, to muszę je od Ciebie pożyczyć Wink

Plymouth G.V. 3,3 1996r zagazowany skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto Sty 13, 2009 23:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W lipcu miałem dokladnie taki sam objaw jak Ty - no i niestety okazało się że to cewka zapłonowa i niestety musialem wymienić - oczywiście na używane

Pozdrowionka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sro Sty 14, 2009 10:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Błędy sprawdzałeś?Może sonda już szwankuje(podgrzewanie)
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sro Sty 14, 2009 13:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

NIe nie sprawdzałem. Odkąd zainstalowałem instalację LPG zawsze sypie mi błędami i przestałem na to zwracać uwagę bo nie wiadomo które są prawdziwe, a które pochodzą od instalacji gazowej

Pozdrowionka

Piotrek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sro Sty 14, 2009 14:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odłącz klemę na kilka minut,podłacz.Zrobisz z kilkanaście km i zczytaj błędy wrzuć w temat.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Sro Sty 14, 2009 19:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może masz brudny silnik krokowy?
_________________
Chrysler 300M 3,5 '99 gaz jedyny w okolicy - już nie
Chrysler Town&Country 3,8 '05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Czw Sty 15, 2009 0:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

On napisał:
cyberda_ napisał:
Oczywiście sprawdzę jak radzisz, ale zastanawia mnie to że problem ustępuję nagle. Sprawdze przewody i dam znać - ciekawe tylko jak sprawdzić przewody na glowicy z tyłu silnika - chyba będę musiał mojemu dentyście zaiwanić lusterko dentystyczne ... he he he Laughing Laughing Laughing

No i ja mam taki sam problem.Dzisiaj wymieniłem świeczki /autolite/ i przewody WN /Sentech/.Troszkę pojeździłem po mieście i wszystko było OK. aż tu nagle... jadąc pod górkę... nie chciał zmienić biegu, załączyła się kontrolka serwisowa i dupa blada.Silnik stracił moc /ja też Wink /zaczął nierówno pracować, nie na wszystkie gary.Teraz w ciemnościach zlokalizowałem, że jedna świeca chyba ma przebicie.Założyłem starą i już nie świeci w ciemnościach, ale problem nadal pozostał.Dalej pracuje nierówno.Teraz pozostaje sprawdzić tylko... Shocked te z tyłu .
Już mnie coś trafia.Po pierwsze jak tam wsadzić głowę i oczy i jak to sprawdzić co się dzieje.Świece, przewody, czy jedno i drugie.Po kiego diabła zmieniałem te świece Wink jak silnik pięknie cykał na starych /też autolite/.
Ja na starych przejechałem 40 tys.km, a ile poprzedni właściciel ???
Prawdą jest, że lepsze jest wrogiem dobrego...
A jutro srana Wink miałem jechać do stolycy.Musiałem odwołać hotel i takie tam.Nigdy więcej przed wyjazdem nie będę robił rzeczy obsługowych przed długimi trasami.
Jak się uporam z tym problemem to dam znać co i jak.
Tak na marginesie, jeśli skubnąłeś już swojemu dentyście lusterko, to muszę je od Ciebie pożyczyć Wink

Plymouth G.V. 3,3 1996r zagazowany skrzynia A604


No i kicha Sad
W/w problemy w nowym, przeze mnie utworzonym poście "Przepływomierz w 3,3 1996r"

Plymouth G.V. 3,3 1996r zagazowany skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Czw Sty 15, 2009 0:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WMA napisał:
A może masz brudny silnik krokowy?


Ze 2 miechy temu czyszczony.
Wolne obroty utrzymuje, choć z trudem.
Generalnie obroty falują.Bez znaczenia, benzyna czy LPG...

Plymouth G.V. 3,3 1996r zagazowany skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Czw Sty 15, 2009 0:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lift napisał:
Odłącz klemę na kilka minut,podłacz.Zrobisz z kilkanaście km i zczytaj błędy wrzuć w temat.


Dzisiaj już trochę tych km nakręciłem, a "chek" nie chce się zaświecić.Może jutro się zaświeci.
Jutro ciąg dalszy opowieści z dreszczykiem...

Plymouth G.V. 3,3 1996r zagazowany skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group