www.asu.pl :: Zobacz temat - Ciężko odpala - co to może być ?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ciężko odpala - co to może być ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 0:39    Temat postu: Ciężko odpala - co to może być ? Odpowiedz z cytatem

Od kilku dni pojawił mi się problem z odpalaniem mojego autka.
Cięzko odpala - musze dosyć mocno pokręcić zanim zalapie, a gdy już odpali przez chwilę nierowno pracuje. Co ciekawe problemy z odpalaniem są tylko wtedy gdy auto stoi na nierownym terenie - albo pod gorkę, albo maską z gorki - na rownym nie ma problemów.
Co to może być?
Wpierw myślałem że mam mało paliwa w baku bo paliła się rezerwa - więc dolałem do 1/3 i nic - to samo.
Może pada pompa paliwa, albo czyjnik poł. wału - ale dlaczego tylko jak nierówno zaparkuję - wystarczy że tylne koła są na krawężniku.

Pozdrowionka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 18:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a zrób cos takiego, włącz zapłon, poczekaj 3-5sekund aż pompka zrobi ciśnienie w układzie paliwowym i wtedy kręć rozrusznikiem, jeśli odpali od razu to gdzieś ucieka ciśnienie po dłuższym postoju.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie Sty 04, 2009 1:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Już tak robilem i nic ale istotnie efekt njest taki jakby paliwo schodzilo z układu do zbiornika i trzeba nieźle pokręcić aby dopompować. Po przekręceniu kluczyka przez chwilę słyszę pompkę paliwa więc chyba działa. Taki efekt miałem jak kiedyś braklo mi paliwa - po zatankowaniu tak samo musiałem kręcić aby zapełnić układ. A może to wina świec ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Sty 04, 2009 19:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

> paliwo schodzilo z układu do zbiornika i trzeba nieźle pokręcić aby dopompować.

u ciebie jest pompa elektyczna i krecenie silnikiem nie ma nic wspolnego z pompowaniem!!!

>Taki efekt miałem jak kiedyś braklo mi paliwa - po zatankowaniu tak samo musiałem kręcić aby zapełnić układ.

jesli kiedys ci braklo paliwa to pewnie zatarles/przytarles pompe i ma ona problem z nabiciem cisnienia - najpewniej bedzie podlaczyc manometr i sprawdzic.
a co do swiec to tezmoze byc jakis trop - choc wadliwe swiece to raczej uwydatniaja sie na cieplym silniku
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Sty 04, 2009 20:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

obstawiam pompe. niewiele trza by ja zatrzec.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Nie Sty 04, 2009 23:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zatankuj zbiornik do połowy i sprawdz czy jest różnica.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pią Sty 09, 2009 14:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a masz tam LPG? jesli tak jaki reduktor?
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob Sty 10, 2009 0:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiście że mam LPG - ale co do reduktora to nie wiem - mam instalację KME ktorą spier... mi instalator w Częstochowie Poczesnej (NIE POLECAM GOSTKA - TRZYMAĆ SIĘ JAK NAJDALEJ) i mam z tą instalacją problemy od samego początku. Oczywiście zawsze odpalam na benzynie i nie wiem czy do tego jak odpala auto ma znaczenie instalacja, choć zaraz po założeniu instalacji wydawało mi się że auto istotnie ospalało minimalnie gorzej, tzn od pierwszego przekręcenia ale przed instalacją było to PYK - i już, a po założeniu instalacji LPG nusiałem już robić PYK, PYK (oczywiście latem).

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Sty 10, 2009 8:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Że też nikt wcześniej nie napisał Ci tego, podjedz do Lukiego
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sob Sty 10, 2009 10:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co do tego odpalania i instalacji....tez dluugo z tym walczylem, okazalo sie ze z reduktora gazowego wychodzi wezyk podcisnienia do dolotu, z reduktora uciekal przez ten wezyk gaz do dolotu i zalewalo gazem auto jak dluzej postalo, stad musialem dluzej krecic aby odpalil...wiem ze jest to czesta usterka w reduktorach OMVL, nie wiem jak inne marki...wystarczy wymienic membrany reduktora i bedzie ok...
...sprawdzic czy ucieka mozesz sam, zdejmujac wezyk i np naslinic koncowke... Wink
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob Sty 10, 2009 11:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek Wiem o Lukim ale moja instalacja jest jeszcze na gwarancji, a poza tym od samego początku nie działa pomiar gazu no i oczywiście pomiar benzyny - co do benzyny chłopek stwierdził że "te typy tak mają" - super - nie ... Facet musi mi doprowadzić instalację do porządku w ramach gwarancji czego zresztą skrzętnie unika, ale jak tak dalej będzie to sprawa trafi do sądu i tyle. UNIKAJCIE TEGO SERWISU LPG JAK OGNIA - CZĘSTOCHOWA POCZESNA.

Darryd - Co do reduktora to sprawdzę.

Pozdrowionka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Sty 10, 2009 17:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może się tak z tym gostkiem umów że podjedziesz do innego sprawdzonego warsztatu (Luky) gdzie dokonają regulacji na jego koszt, skoro on nie potrafi. Pytanie tylko czy Luky ma oprogramowanie do Twojej instalacji? Musiałbyś się wpierw z nim umówić.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group