www.asu.pl :: Zobacz temat - głowica kaput
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

głowica kaput

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pią Kwi 18, 2008 13:38    Temat postu: głowica kaput Odpowiedz z cytatem

jak w tytule :buuuuuuuuuuuuuuuu
tylnia glowica mi zdechla,widze i jestem pewny na 100 procent
pelno oleju plynu chlodniczego na pompie itd
jakie koszty robocizny w asu?
i jakie koszty wszystkich materiałów?
..a moze ktos inny chce pogrzebac?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pią Kwi 18, 2008 13:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a moze robić to samemu ??? sa jakies trudności???co radzicie???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pią Kwi 18, 2008 13:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja w Winim robiłem sam. Nie było to jak w Polonezie. Ale też i nie zadna wyższa filozofia.
Poza tym jak już to obie z docieraniem zaworów szlifowaniem gładzi, wymianą uszczelniaczy zaworowych.
Poza tym jak będziesz robił to sam (no napewno dłużej ci to zejdzie) to lepiej poznasz swój samochud. Zajżysz tam gdzie na codzień wzrok nie sięga. i pewnie zauważysz kilka drobnych żeczy do poprawki takich jak kabelki, kostki, wymycie kolektorów, przepustnic itp itd.
No i jedno co pewnie cię zirytuje to klucze takie jak 11, 16.
Nagle sie okazuje ze nie masz i trzeba kupić. Poza tym używaj solidnych narzędzi.
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pią Kwi 18, 2008 14:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

auto znam jak wlasna kieszen..kostki juz wszytkie robilem myslalem ze go nie zloze elektrycznie pozniej teraz wymiana lozysk wczesniej skrzynia caly uklad hamulc pozniej wiele asu glowica byla kiedys robiona niestety
nie wiem czemu mi poszla auto nie przeciazane olej zawsze plyn tez no bywa
czy zawsze trzeba ją planowac?i oczywiscie robic dwie naraz czy jedna?
a jak z dokrecaniem srub?
a co z rozrzadem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group