www.asu.pl :: Zobacz temat - pomocy
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pomocy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
krianksan3
*
*


Dołączył: Feb 15, 2007
Posty: 98
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Sro Lut 20, 2008 20:43    Temat postu: pomocy Odpowiedz z cytatem

Przytoczę tylko co mi sie dzieje na benzynie, a więc przejechałem jakies 50km, nastepnie obroty jakby zaczynaly mi sie zacinac, spadly prawie do zera potem znowu wzrosly, spadly auto troszke sie potoczylo az w koncu sie zatrzymalo i zgasl silnik. Na samym poczatku nie mialem zadnych wyswietlanych bledow, po tym fakcie zapalil mi sie check engine ,a po odczytaniu kodów za pomoca stacyjki check za pomocą mignięc poinformowal mnie o bledach, a byly to cyfry :
12 21 11 43 11 55 . Nastepnie chciałem go uruchomic i nie moglem. Postanowiłem odpiac kleme ujemna od akumulatora i tak tez zrobiłem, komputer sie zresetowal. Uruchomilem auto bez problemu, check engine sie juz nie palil, ale dalszej jazdy nie podejmowalem poniewaz wiem ze te objawy wystapily by powtornie.
Jak podlanczam powtornie kleme i wlanczam zaplon to nie pracuje mi pompa paliwa od razu lecz jak przekrece kilka razy kluczykami, dlaczego?
Prosze o podpowiedz co moze byc tego wszystkiego przyczyna, bo juz sam nie wiem gdzie mam rece wlozyc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ptak1
*
*


Dołączył: Jun 19, 2007
Posty: 184
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Sro Lut 20, 2008 21:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z kodami to ci za bardzo nie pomogę tylko tyle że powiem co znaczą
21-Sygnał czujnika tlenu nie zmienia się (pozostaje na 4.3-4.5)
11- W czasie obracania silnika korbą nie wykryto wzorcowego sygnału zapłonu
43- Nie uzyskano szczytowego prądu w cewce pierwotnej przy maks. czasie przebywania:problem z interfejsem modułu napędowego do zespołu sterowania
to mi wyglądana na przestawiony zapłon, mogę się mylić może ktoś z kolegów się wypowie.
A co do pompy to zaczął bym od sprawdzenia podłączenia przewodów do pompy może są zasniedziałe lub zabrudzone i nie zawsze puszczą napięcie aby uruchomiła się pompa, podejrzewam że jak ci pompa nie załapie po przekręceniu kluczyka, ale w tym czasie wszystkie kontrolki się zapalają, chyba że jest inaczej.
_________________
voyager 96 3.3l zagazowany


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krianksan3
*
*


Dołączył: Feb 15, 2007
Posty: 98
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Czw Lut 21, 2008 12:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jutro sprwadze czujniki wału korbowego i wałka rozrzadu i czy nie sa zasniedziale
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group