www.asu.pl :: Zobacz temat - nie mozna uruchomic Voyagera 2,5TD
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

nie mozna uruchomic Voyagera 2,5TD

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
jarry
*
*


Dołączył: Dec 02, 2007
Posty: 2

PostWysłany: Nie Gru 02, 2007 17:46    Temat postu: nie mozna uruchomic Voyagera 2,5TD Odpowiedz z cytatem

I co dalej !Wjechalem do garazu i po dwoch dniach nie moge odpalic silnika.Z tydzien wczesniejm jak odpalilem to miał chwilowe trudnosci z wejsciem na swoje obroty (tak jakby nie palil na ktorys cylinder)Ustąpiło Zauwazylem ze ciezko kreci rozrusznik szybko zżera akumulator rowniez sprzegło musi byc mocno wcisniete bo kreci w "powietrzu"lub po chwili rozlacza i trzeba powtórnie wcisnąć. Z miesiac temu przy dodawaniu gazu podczas jazdy na kilkanascie sekund nie bylo reakcji silnika (jakby brakło paliwa) zawsze jest pół zb. a samo ustapiło .Świeczki żarowe sprawdzane (bez wykrecania)podobno dzialaja bo iskrza.Co sie spodziewac pompa paliwa nie podaje ?Aha latem palił dobrze ale w poprzednia zimę fatal i teraz juz pokazał mimo braku zimy! Filtr paliwa zawsze jesienia nowy.
A na marginesie "udany motor "2,5TD VM trzeba pamietac aby miec zawsze drobna kase na powrot do domu !!! jarry
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
TNT
*
*


Dołączył: Nov 01, 2007
Posty: 132
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie Gru 02, 2007 18:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jaki przebieg ma twój silnik, te silniki są "wredne" i potrafią być mało trwałe dla pewności sprawdź ciśnienie sprężania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Nie Gru 02, 2007 18:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdź czy ci sprężanie nie siadło...
spradź pompe sprawdź wtryski, wykręć i sprawdź świece, sprawdź filter paliwa
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Nie Gru 02, 2007 23:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stawiam tez na nieszczelny uklad paliwowy!Moze byc tak ze paliwo Ci wraca do zbiornika i uklad sie zapowietrza!A wiadomo ze teraz tez i temperatury mniejsze wiec i silnik trudniej odpalic!
Jak nie uklad to pompa prawdopodobnie juz ma dosc wspolpracy!!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
jarry
*
*


Dołączył: Dec 02, 2007
Posty: 2

PostWysłany: Pon Gru 03, 2007 9:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przebieg 240 tys (jesli wierzyc licznikowi) filtry wymieniane zawsze przed zima dzisiaj wykrecam swiece a jak mam sprawdzic pompe czy ma cisnienie czy dziala oczywiscie zapytam czy to moge zrobic w garazu bez jakis skomlikowanych przyrzadów Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Pon Gru 03, 2007 9:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w sumie to chyba wystarczy odkręcić przewód do wtrysku i zobaczyć co sie dzieje...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dmucha
*
*


Dołączył: Apr 25, 2006
Posty: 48
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Gru 03, 2007 12:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam

sprawdzanie zacznij od najbardziej prozaicznych rzeczy. Z tego co poszesz to sprawdź połączenie pedału gazu i oczywiście stan całego pedału, później czujnik położenia wału. A co do świec żarowych to bez wykręcenia i porządnego sprawdzenia na zewnątrz auta to nie wiele się zda. Miernik w rękę i do dzieła.
Daj znać o efektach swojej pracy.
_________________
VOYAGER 2,5 TD 1997r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Wto Gru 04, 2007 10:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak ciezko kreci rozrusznik to musisz podjechac do elektryka-bo jak nie ma tzw.uderzenia to silnik diesla nie odpali sprawdz tez akumulator bo moze przy poborze gwaltownie tracic prad a co do swiec zarowych to nie zawsze iskrzenie jest oznaka sprawnosci,mozesz jeszcze sprawdzic przekaznik swiec czy podaje na nie prad,no i oczywiscie paliwo...
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
agjp
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 32

PostWysłany: Czw Lut 21, 2008 10:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam mam ten sam dokładnie problem ,nie wiem jak naprawiłeś to opisz co było .Co do pompy paliwa ona sama daje paliwo ze zbiornika nie ma pompki wstępnej . Komputer sprawdziłem wygląda na OK pozostaje sterownik pompy paliwa w pompie i wtedy nie działa pompka wspomagająca w pompie wtryskowej daj znać na agjp@op.pl lub zadzwoń 0511 088 077 ja będę się tym bawił w sobotę podmienie komputer z innego i zostanie wiązka albo pompa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group