www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler Stratus 2,0 gaśnie po kilku minutach
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler Stratus 2,0 gaśnie po kilku minutach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Sebow
*
*


Dołączył: Jan 09, 2008
Posty: 9
Skąd: kujawsko - pomorskie

PostWysłany: Sro Sty 09, 2008 17:52    Temat postu: Chrysler Stratus 2,0 gaśnie po kilku minutach Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich. Mam problem z moim stratusem 2,0 1996r. Do tej pory wszystko było ok., ale ostatnio zgasł i zaczął się wyświetlać kod błędu nr 12 : Niedawno odłączono akumulator lub komputer, lub zbyt niskie napięcie z akumulatora. Alternator ładuje ok 14,6 V. Co mogło się stać. POMOCY !!![/b]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
EDEX
*
*


Dołączył: Nov 07, 2007
Posty: 129
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Sro Sty 09, 2008 23:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Confused musisz napisac cos wiecej,moze poprostu paliwa nie dostaje.zapchany filter.wiecej opisz Crying or Very sad pozdrowienia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EDEX
*
*


Dołączył: Nov 07, 2007
Posty: 129
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Sro Sty 09, 2008 23:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Smile sprawdz klemy Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Sebow
*
*


Dołączył: Jan 09, 2008
Posty: 9
Skąd: kujawsko - pomorskie

PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 11:27    Temat postu: Re: Chrysler Stratus 2,0 gaśnie po kilku minutach Odpowiedz z cytatem

Witam. Klemy akumulatora są ok, sam je czyściłem. Objaw jest mniej więcej taki: przekręcam stacyjkę i słyszę pompę - auto odpali i chodzi ok 5 minut. Po tym czasie gaśnie, tak jakby mu zasilanie odcięto. Wówczas po przekręceniu stacyjki nie słyszę już pompy paliwa. Odczekam jakiś czas i po przekręceniu kluczyka pompa zadziała, ale krócej - odpali i zgaśnie od razu. To wygląda tak, jakby w czasie pracy silnika ako nie było ładowane i gdy spadnie napięcie gaśnie silnik. Po chwili, gdy ako nabierze trochę mocy można znów odpalić silnik. Paliwo jest. Nie mam pojęcia co się mogło stać. Chodził bez zarzutu od września i nagle zgasł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 13:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To trochę brzmi jak system przeciwkradzieżowy, a ty go nie rozbrajasz.
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
EDEX
*
*


Dołączył: Nov 07, 2007
Posty: 129
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 13:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Smile tak też mi soię wydaje Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 15:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdz sobie ladowanie,jesli to nie antykradziezowy system to moze byc jeszcze zawieszony EGR lub walniety czujnik polozenia walu.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Sebow
*
*


Dołączył: Jan 09, 2008
Posty: 9
Skąd: kujawsko - pomorskie

PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 16:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pytałem w serwisie i gdyby to był czujnik położenia wału, to bym go wcale nie odpalił. Co to jest ten EGR?.... Ale jest jeszcze coś. Mam założony autoalarm silicon i czy on mógłby robić coś takiego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Sebow
*
*


Dołączył: Jan 09, 2008
Posty: 9
Skąd: kujawsko - pomorskie

PostWysłany: Pią Sty 11, 2008 8:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wczoraj jescze odłączyłem autoalarm i nadal robi to samo. Czy może mieć jakiś dodatkowy fabryczny system antykradzieżowy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Sebow
*
*


Dołączył: Jan 09, 2008
Posty: 9
Skąd: kujawsko - pomorskie

PostWysłany: Pią Sty 11, 2008 21:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiem już co to ten EGR, ale jak to wszystko sprawdzić czy przedmuchać Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Sty 12, 2008 10:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Musisz go wykrecic i sprawdzic czy nie jest otwarty(zawieszony),jesli tak to czesto pomaga czyszczenie z nagarow,albo jego zaslepienie blaszka z puszki po piwie.Tu masz swoj EGR
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Sty 12, 2008 11:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

egr sprawdzasz podłączając mu napięcię np. z akumulatora powinien ci klikać
bo to dział prawie jak elektrozawór dmuchnij w kanały i na właczonym egr zmienia się współczynnik oporu jak na wyłączonym.podłacz woltomierz do zasilania egr czy jest napiecie.ja wnioskuję konserwację kostek instalacji.u mnie był problem podobny a okazało się ,że na płycie z licznika były zimne luty na kostkach. teraz jest ok. Very Happy
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Sebow
*
*


Dołączył: Jan 09, 2008
Posty: 9
Skąd: kujawsko - pomorskie

PostWysłany: Sob Sty 12, 2008 16:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za info. Sprawdzę go i dam znać co i jak Exclamation Exclamation Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Sebow
*
*


Dołączył: Jan 09, 2008
Posty: 9
Skąd: kujawsko - pomorskie

PostWysłany: Nie Sty 13, 2008 19:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Sprawdziłem EGR i działa, ale mam pytanie: kiedy powinien się załączyć i jaka jest jego zasada działania Question Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Sty 13, 2008 22:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

EGR jest sterowany podcisnieniem a nie pradowo,te wtyczki w jego okolicy to czujnik polozenia zaworu
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Sebow
*
*


Dołączył: Jan 09, 2008
Posty: 9
Skąd: kujawsko - pomorskie

PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 23:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Sprawdziłem EGR, wszystko działa ok. Problem jednak pozostaje wciąż ten sam. Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group