www.asu.pl :: Zobacz temat - luz na kolumnie kierowniczej
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

luz na kolumnie kierowniczej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pon Lis 19, 2007 13:36    Temat postu: luz na kolumnie kierowniczej Odpowiedz z cytatem

Po zakupie nówek opon zimowych pojechałem na ustawienie zbieżności. Wymieniłem przy okazji gumy stabilizatora.

Po wizycie w warsztacie dostałem Evil or Very Mad - gdy wyjechałem z warsztatu słychać jakieś stuki, po przejechaniu kilku kilometrów wróciłem się żeby kogoś w warsztacie ZJECHAĆ (wjechałem było OK - wyjechałem COŚ PUKA). Wrzucili auto na szarpaki i diagnoza luz na kolumnie kierowniczej I TYLE.

Pytanko: czy to coś poważnego i czy to poważnie nadszarpnie mój budżet (i tak już inwestycja była na GUMY) - podobno coś takiego regenerują (no i jestem ciekaw ile taka usługa kosztuję Confused )

Evil or Very Mad a już myślałem że sobie trochę spokojnie pojeżdżę A TU .... Evil or Very Mad
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pon Lis 19, 2007 16:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Byłem teraz w innym warsztacie (dla sprawdzenia) i okazało się że to łącznik stabilizatora Laughing - no to chociaż tyle POZYTYWU, bo jak się pytałem o tą kolumnę to mi powiedział ok 1500zł za REGENERACJĘ Evil or Very Mad ZGROZA.
Jak to jest łącznik to koszt w ASU 70zł Rolling Eyes

NASZE WARSZTATY I FACHOOOOOOOWCY !!!!!

Kupię KAŁACHA Exclamation Confused
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
TNT
*
*


Dołączył: Nov 01, 2007
Posty: 132
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon Lis 19, 2007 16:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do ceny z regeneracje przekładni kierowniczej to Ci naopowiadali bzdur- koszt takiej regeneracji (ze szlifowaniem listwy zębatej to koszt 600-800zł, natomiast regeneracja kolumny kierownicy to w 90% przypadków wymiana krzyżaka. Więc bez paniki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Sro Lis 21, 2007 10:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jednak to nie luz na kolumnie kierowniczej - wymieniłem łączniki stabilizatora i WSZYSTKO OK - i koszt 75zł (koszt za dwa łączniki + wymiana Very Happy )
No a w ASU za jeden łącznik 70 zł Shocked - ale jaka jakość tego łącznika to się okaże jak będzie do DU...... to dam znać, a może będzie OK Question
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Lis 21, 2007 11:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja tez mam maly problemik-jadac po dziurach lub koleinach z zamarznietego sniegu czuje w kierownicy stukanie. na postoju przy wlaczonym silnikiu i szybkich ruchach kierownica lewo/prawo tez to slychac. poza tym auto prowadzi sie dobrze:) wymienione sworznie i koncowki drązka(zewnetrzne). sprawdzalem metodami domowymi to te elementy sa raczej ok. co jeszcze moze byc? drazki kierownicze(znaczy ich przeguby) czy mocowanie przekladni kierowniczej(maglownicy)?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
TNT
*
*


Dołączył: Nov 01, 2007
Posty: 132
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sro Lis 21, 2007 12:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Esdarek mocowanie przekładni możesz na99% wykluczyć, pozostają Ci -drążki kierownicze (ściślej ich przeguby tzw. jabłka);
-luz między listwą zębatą a wałkiem sterownika(można skasować w dość prosty sposób);
-luz na krzyżakach kolumny kierownicy;
-i najgorsze luz listwy zębatej w ślizgaczach połączony zazwyczaj z wyciekiem płynu hydraulicznego (sprawdź czy w osłonach przekładni jest sucho.
Niestety do diagnozy potrzebny jest podnośnik lub w ostateczności kanał.
Powodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group