www.asu.pl :: Zobacz temat - gaśnie na benzynie
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gaśnie na benzynie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
maniekmach
*
*


Dołączył: Oct 26, 2005
Posty: 120
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Gru 20, 2006 19:23    Temat postu: gaśnie na benzynie Odpowiedz z cytatem

witam
od pół roku mam założoną instalację gazową i wszystko ok,ale ostatnio jak staniało paliwo postanowiłem troszkę pojeździć na benzynce i samochód zaczoł mi gasnąć przy zdjęciu nogi z gazu tzn. jak chamuję np. przed światłami nie zawsze ale zdarza się. na wolnych obrotach jest ok. czy może mieć na to wpływ instalacja lpg dodam że na niej chodzi idealnie.może trzeba wumienić jakieś świece kable lub filtry paliw i powietrza(gaz nie strzela). moze ktoś miał podoby objaw.
_________________
FORD WINTSTAR 3.0 L 97r FULL OPCJA
"KIEDY RAZ ZAZNASZ LOTU, BĘDZIESZ CHODZIŁ Z OCZAMI WPATRZONYMI W NIEBO, PRAGNĄC TAM POWRÓCIĆ"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Sro Gru 20, 2006 20:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

preparat do czyszczenia wtryskiwaczy - STP - najprawdopodobniej zaschly. o ile odrzyja to ok, jesli nie wymiana.

to normalne przy dlugiej jezdzie tylko na gazie Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Czw Gru 21, 2006 9:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zerknij tez na silniczek wolnych obrotow czy dziala, umnie gazole odcieli wtyczke bo im nie pasowalo ze sie obroty podnosza. Na poczatku na wolnych tez chodzil ale byl ustawiony na srube, spalanie bylo wieksze niz normalnie
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
darioso
*
*


Dołączył: Mar 17, 2005
Posty: 208
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Gru 21, 2006 10:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No raczej silniczek wolnych obrotów nie ma nic do tego. Gdyby był niesprawny lub odcięty, objaw byłby zupełnie odwrotny tzn. nie miał by wolnych obrotów tylko wysokie. Tak na benzynie jak i na gazie. Moim zdaniem też wskazałbym na niesprawne wtryskiwacze, ewentualnie na pompę paliwa. Nie wiem czy gazownicy zrobli odcięcie pompy w momencie przełączania na gaz, jeśli tak to może być lekko przytarta. Jeśli nie zrobili odcięcia to też może być przytarta z powodu zbyt niskiego stanu paliwa w zbiorniku. Zrób reset pompy w swoim Windstarze poprzez wciśniecie czerwonego 'guziczka', który znajduje się w komorze bagażowej w prawym schowku pod przypietym podnośnikiem z kluczem do kół.
_________________
WINDSTAR 96 3.8 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Pią Gru 22, 2006 1:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

.. a ja wam mowie ze to suche wtryski, no Rolling Eyes

mialem to samo i doswiadczenia wielu ziomkow z pontiac-polska wskazuje na te dolegliwosc. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Gru 22, 2006 12:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podczas eksploatacji samochodu na lpg nalezy pamietac aby jakas czesc przebiegu robic na benzynie(wiem ,cena lpg kusi aby zawsze na nim jezdzic) ja polecam metode radykalna: jesli jedziesz po piwo do sklepu,na drugi koniec osiedla lub gdzies do 4 -5 km to nawet nie wlaczaj lpg. ja ostanio mam 3 km do pracy ,a w weekendy jade 25 w jedna strone do domu wiec w tygodniu mam lpg odlaczone i jezdze tylko na benzynie-zwlaszcza teraz kiedy jest chlodno. do tego bardzo odradzam odlaczanie pompy paliwa. wtryskiwacze chlodzone sa paliwem bedacym w stalym obiegu kiedy auto pali na lpg. juz i tak nie maja lekkiego zycia bo jak wiemy lpg spala sie w wyzszej temperaturze. no i tankowanie paliwa. pompy szlag trafia bardzo szybko. wszyscy oszczedzamy i ludzie z lpg czesto tankuja kilka kropel zeby tylko odpalic. ma to wiele wad. w zbiornku skrapla sie woda,pompa sie konczy bo czesto pracuje na sucho( a jest smarowana paliwem) no i zbiornik rdzewieje. proponuje inna metode. zatankowac pod korek i potem tez tylko tankowac po kropelce byle bak byl stale pelny.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Pią Gru 22, 2006 13:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

święte słowa, ja też długo jeździłem wyłącznie na lpg, a potem na pb gasł mi na wolnych obrotach, a podczas jazdy strasznie go muliło i do tego strasznie capiło.
wlałem preparat, wyjeździłem zbionik i było cacy, teraz raz na miesiąc na autostradzie wyłanczam gaz na 2*300 kilometrów, po mieście wole lpg, bo i tak jest większe zuźycie, w ten sposób troche oszczędzam pieniędzy i moje wtryski...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Pią Gru 22, 2006 20:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

darioso napisał:
No raczej silniczek wolnych obrotów nie ma nic do tego. Gdyby był niesprawny lub odcięty, objaw byłby zupełnie odwrotny tzn. nie miał by wolnych obrotów tylko wysokie. Tak na benzynie jak i na gazie.

NIe wiem jak w Windstar'ze ale u mnie mial znaczenie, gdyz byl odciety a wolne obroty ustawione na srube przy przepustnicy. Przy obciazeniu sie dusil - wiadomo.
Gaz chodzil idealnie bo byl ustawiony przy parowniku.
Przy tym przeoczeniu wymienilem pompe i wtryski...
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Gru 22, 2006 21:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

migol napisał:

NIe wiem jak w Windstar'ze ale u mnie mial znaczenie, gdyz byl odciety a wolne obroty ustawione na srube przy przepustnicy. Przy obciazeniu sie dusil - wiadomo.
Gaz chodzil idealnie bo byl ustawiony przy parowniku.
Przy tym przeoczeniu wymienilem pompe i wtryski...

mówisz o tej śrubie na torxa?bo ja nią kręciłem i nie wiem czy od tego ale na benzynie źle pracuje a jechać to prawie się nie da brak mocy Evil or Very Mad
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
maniekmach
*
*


Dołączył: Oct 26, 2005
Posty: 120
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Gru 23, 2006 9:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
dziekuje za podpowiedzi ale przyczyn może być pewnie wiele.dodam jeszcze że na benzynie silni pracuje równo i go nie muli tzn. jest bardziej dynamiczny niż na lpg tylko jak zwalniam puszcając noge z gazu gaśnie i to też nie za każdym razem.a czy to może być przyczyna za małego dopływy powietrza?,zauważyłem że gazownicy zastosowali u mnie jakąś sztuczkę tzn w obudowie filtra powietrza gdzie dochodzi rura tam gdzieś z dołu samochodu częściowo zaślepili mi go blaszką,hmm częściowo to zostawili dopływ powietrza- 3/4 DOLOTU JEST ZAŚLEPIONE!!!.dwa mieśiące temu robiłem przegląd i na analizatorze spalin było ok- mieścił się w normach.
_________________
FORD WINTSTAR 3.0 L 97r FULL OPCJA
"KIEDY RAZ ZAZNASZ LOTU, BĘDZIESZ CHODZIŁ Z OCZAMI WPATRZONYMI W NIEBO, PRAGNĄC TAM POWRÓCIĆ"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Sob Gru 23, 2006 18:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[/quote] mówisz o tej śrubie na torxa?bo ja nią kręciłem i nie wiem czy od tego ale na benzynie źle pracuje a jechać to prawie się nie da brak mocy Evil or Very Mad[/quote]
Dokladnie o tej Very Happy
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
maniekmach
*
*


Dołączył: Oct 26, 2005
Posty: 120
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Sty 16, 2007 18:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki za podpowiedz z tym płynem do wtrysków-pomogło!!!
zastanawia mnie jedna rzecz z tym dolotem powietrza który mi zmniejszyli więcej niż o połowe.prosił bym o wypowiedz fachowca od lpg czy tak powinno być, bo niedługo jadę na przegląd instalacji gwarancyjny i chciałbym się zapytać co to jest?
_________________
FORD WINTSTAR 3.0 L 97r FULL OPCJA
"KIEDY RAZ ZAZNASZ LOTU, BĘDZIESZ CHODZIŁ Z OCZAMI WPATRZONYMI W NIEBO, PRAGNĄC TAM POWRÓCIĆ"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 16, 2007 20:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi sie ze Twoi gazownicy ułatwili sobie w kłopotachw najbardziej prymitywny sposób.
Pewnie nie potrafili wyregulować założonego gazy (trudno znaleść tak na szybko przyczene ale stawiał bym na mikser) wiec stłumili dolot powietrza po to aby wytworzyć podciśnienie w układzie i gaz był łatwiej "zasysany".
Mógłbyś spróbować wyjąć tą kryze i sprawdzić jak bez niej zachowuje sie samochód, a po doświedczeniech kazazć ją im usunąć i wyregulować auto jak należy.
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Czw Sty 18, 2007 2:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przy 3.0 nie ma duzego problemu. napisz jaka srednice mixera masz. przy 32mm jest kicha. powinno sie stosowac 34-36mm

napisz prosze co masz za reduktorek zamontowany i jak wyglada spalanie w twoim przypadku (poza tym ze pewnie nie jezdzi juz tak ladnie jak przed zagazowaniem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
maniekmach
*
*


Dołączył: Oct 26, 2005
Posty: 120
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Sty 20, 2007 10:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powiem szczerze że jeździ nawet nieźle.Natomiast co do spalania gazu to jest tak:
po mieście pali między 18 a 20 l/100,ale wiadomo jaka to jest jazda po Warszawie,więcej się stoi w korkach.Druga rzecz to jak mam włączone ogrzewanie to co chwil włancza mi się kompresor ponoć tak powinno być.
W trasie czesto nie latam ,ostatnio jechałem nad morze to wyszło w granicach 13-14 l/100 załadowany z rodziną i rower na dachu,nie szybciej niż 120/godz.,no tam czasamu przy wyprzedzaniu trochę szybciej.
Sprawdzę go w przyszłym tygodniu ,bo jadę na narty.
A benzyny pali po mieście około14-15 l.
Co do miksera i parownika to nie wiem postaram się odpisać jutro wieczorem.No i chyba czas wymienić już świece ,kable i filtr bo nieraz przy odpalaniu na benzynie wydaje mi się ,że lekko potrafi strzelić.
Pozdr.
_________________
FORD WINTSTAR 3.0 L 97r FULL OPCJA
"KIEDY RAZ ZAZNASZ LOTU, BĘDZIESZ CHODZIŁ Z OCZAMI WPATRZONYMI W NIEBO, PRAGNĄC TAM POWRÓCIĆ"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
maniekmach
*
*


Dołączył: Oct 26, 2005
Posty: 120
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Lut 17, 2007 11:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
po wymianie filtra powietrza i regulacji na przeglądzie lpg pojechałem w góry i spalił mi na trasie Warszawa- Bukowina Tatrzańska 14,5 l/100 a z powrotem 13 chyba było wiecej z górki.Nie zanotowałem natomiast spalania na miejscu ale napewno spalił więcej bo jeździłem cały czas na łańcuchach(sypało konkretnie) i kruciutkie przejazdy pod wyciąg.Myślę że by spalił jeszcze mniej gdyby nie duży box na dachu który mam dość wysoki i szeroki.Nie polecam stacji bp mają słaby gaz czasami musiałem przełanczać na benzyne bo się męczył pod jadąc pod góre,wg mnie dobry jest na orlenie wtedy praktycznie nie czuć różnicy.
Pozdrawiam
_________________
FORD WINTSTAR 3.0 L 97r FULL OPCJA
"KIEDY RAZ ZAZNASZ LOTU, BĘDZIESZ CHODZIŁ Z OCZAMI WPATRZONYMI W NIEBO, PRAGNĄC TAM POWRÓCIĆ"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sob Lut 17, 2007 19:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przy jakiej jezdzie te 14,5l? wg mnie to duzo za duzo jak na twoj silnik. powinien ci pic ~11
moj na trasie (tez mierzona w gory i spowrotem) palil 13l przy 120-130km/h 5 osob na pace i duzo sprzetu - na tyle siedzial prawie na oponach.

mogles na jakiegos kiepskiego bp trafic, albo na takiego co leje dobry gaz i twoj komputer nie potrafil tego dobrze wyregulowac.

a orleny to ja mam w powazaniu, gaz jak i wacha jakosci mizernej Razz przynajmniej w mojej czesci kraju.


btw, jak wyajzd ? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
koral010n
*
*


Dołączył: Dec 04, 2006
Posty: 152

PostWysłany: Sob Lut 17, 2007 21:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mój 13-15l na krótkich trasch i czasem miasto..
..gaz zwykły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob Lut 17, 2007 21:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

koral010n napisał:
Mój 13-15l na krótkich trasch i czasem miasto..
..gaz zwykły.

ale co traktor kosiarka czy snopowiązałka Very Happy Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
koral010n
*
*


Dołączył: Dec 04, 2006
Posty: 152

PostWysłany: Sob Lut 17, 2007 23:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

qazws napisał:
koral010n napisał:
Mój 13-15l na krótkich trasch i czasem miasto..
..gaz zwykły.

ale co traktor kosiarka czy snopowiązałka Very Happy Wink


Jeśli potrafisz czytać ze zrozumieniem, to powinieneś wyczaić, że chodzi o 4 - kołówkę z USA - a ostatnie posty dotyczą "Windstara".

Chyba, że u ciebie w mieście kosiarki, snopowiązałki konne i ciągnikowe...itp. mają 4 koła + 5 które nie kręci się na zakręcie+2 zapasowe, a traktory z płógiem "chodzą" po chodniku..

heh.pozdro..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
darioso
*
*


Dołączył: Mar 17, 2005
Posty: 208
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Lut 18, 2007 0:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

'koral010n' - wyluzuj Smile
_________________
WINDSTAR 96 3.8 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
koral010n
*
*


Dołączył: Dec 04, 2006
Posty: 152

PostWysłany: Nie Lut 18, 2007 1:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

darioso napisał:
'koral010n' - wyluzuj Smile


No i masz rację ... ale człowiek chce dobrze, a ktoś sobie ja... robi!
A jest to przecież extra forum.!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
maniekmach
*
*


Dołączył: Oct 26, 2005
Posty: 120
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Lut 18, 2007 19:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
z tego co tu kiedyś pisali mądrzy ludzie to zamało też nie może palić,przy większych pojemnościach i masie musi spalić więcej niż "lanos" który pali koło 10 litrów. ja jechałem też czasami ponad 120 km/h załadowany i z dużym boksem na dachu.myślę też że duży wpływ " na spalanie" ma dystrybutor na stacji. nie polecam tankowania na malutkich stacjach lpg szczególnie tam gdzie mają długi przewód do tankowania,i butle gazowe na wymiane.spryciarze zakręcają główny zawór i spuszczają gaz do butli, a później z naszej kieszeni napełniamy go z powrotem i dlatego może wychodzi nagle wyższe spalanie.
_________________
FORD WINTSTAR 3.0 L 97r FULL OPCJA
"KIEDY RAZ ZAZNASZ LOTU, BĘDZIESZ CHODZIŁ Z OCZAMI WPATRZONYMI W NIEBO, PRAGNĄC TAM POWRÓCIĆ"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 6:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak ci bedzie palil 11l to za niedlugo remont glowic,byle lanos pali 10 a ty bys chcial zeby silnik 2x wiekszy palil 11l,bez przesady z ta oszczednoscia Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group