www.asu.pl :: Zobacz temat - uklad chlodzenia
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

uklad chlodzenia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Wto Lip 10, 2012 14:48    Temat postu: uklad chlodzenia Odpowiedz z cytatem

Witam
Mam takie pytanko, czy jak zapowietrza mi się uklad chlodzenia, leca bobelki w zbiorniku wyrownawczym, to czy silnik moze gasnac i nie trzymac obrotow na gazie???
Sorki za bledy ale pisze z telefonu....
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lip 10, 2012 15:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak leca ci babelki w zbiorniku to raczej masz walnieta uszczelke pod glowica.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Wto Lip 10, 2012 15:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam walniety przewód pod samochodem idący do tylnej jakiejś nagrzewnicy czy czegoś takiego. Tam mi spiernicza płyn chlodniczy i się zapowietrza jak dostaje podcisnienia. Tylko czy silnik może przez to gubic obroty i przygasac?
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Lip 10, 2012 17:33    Temat postu: gaz Odpowiedz z cytatem

Może przygasać na gazie jeśli reduktor jest zapowietrzony....
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Wto Lip 10, 2012 18:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm, tylko wówczas reduktor winien być oszroniony, jak zapowietrzony, a on nie jest..... fakt jak miałem mało płynu do na reduktorze miałe w lato zimę Very Happy
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Lip 10, 2012 20:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>hmm, tylko wówczas reduktor winien byæ oszroniony

no dokladnie...ale moze masz nie tylko walniety wezyk do nagrzenicy...moze faktycznie padla juz uszczelka i poprostu ci zarzuca swiece plynem chlodniczym i stad te historie z gasnieciem i obrotami?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Sro Lip 11, 2012 8:07    Temat postu: Re: uklad chlodzenia Odpowiedz z cytatem

kobys napisał:
Witam
Mam takie pytanko, czy jak zapowietrza mi się uklad chlodzenia, leca bobelki w zbiorniku wyrownawczym, to czy silnik moze gasnac i nie trzymac obrotow na gazie???
Sorki za bledy ale pisze z telefonu....

Masz bialy dym z wydechu?
W oleju maź?
jak nie,uszczelka powinna byc OK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Lip 12, 2012 8:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bąbelki w zbiorniczku mogą pojawiać się ,ale tylko gdy jest walnięta uszczelka głowicy lub zaciąga powietrze na przewodzie lub korku przy stygnięciu.

Jeśli ciągle lecą bąbelki a płynu ubywa to szukanie igły w stogu siana.

Przerabiałem ostatnio konkretnie temat i doszedłem do wniosku ,że chłodzenia bez zbiornika wyrównawczego ciśnieniowego jest do niczego.

Jak znajdę odpowiedni zbiornik z czujnikiem stanu to przerobię ten badziewny układ.

Ostatnio pękł mi wąż chłodnicy i mało brakowało a zatarłbym silnik.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Irek73
*
*


Dołączył: Aug 02, 2010
Posty: 2

PostWysłany: Pon Gru 03, 2012 21:38    Temat postu: podobny temat z bąbelkami ale... Odpowiedz z cytatem

Chevrolet Venture 2001 gaz /benzyna, teraz przy tych problemach tylko jazda na benzynie( parownik gazu zamarza). Rano po uruchomieniu i krótkiej jeździe wskaźnik temperatury pędzi na czerwone pole. Po chwili spada do normalnego poziomu ale pojawia się ale. Są bąbelki w zbiorniku wyrównawczym, olej czysty, obłoku pary nie ma, uruchamia się od pierwszego zakręcenia. W czasie jazdy z nogą na gazie temperatura silnika w normie, zdjęcie nogi z gazu, postój na światłach temperatura do czerwonego pola, noga na gaz temperatura spada. Brak ogrzewania albo bardzo słabe. Płyn w zbiorniku wyrównawczym ciepła/gorąca, wąż dochodzący do chłodnicy gorący. Chłodnica zimna (nawet na samym wejściu), wąż wychodzący letni lub zimny. Termostat wymieniony. Pompa oglądana przez otwór węża: łopatki całe, "podobno nie ślizga się na wałku" słowa mechanika. Ogólnie nikt nie ma koncepcji, najczęściej stawiają na uszczelkę głowicy ale nie pasuje ten element że w czasie przyspieszania temp. spada, pojawił się nawet koncept że wpływ ma skrzynie biegów która się podobno przegrzewa (sprawdzałem poziom oleju - prawidłowy), olej czysty czerwony, do wymiany zostało jeszcze 40 tys. km. Spotkał się ktoś z takim tematem ma może jakąś podpowiedź? Pozdrawiam Irek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pontiac123
*
*


Dołączył: Aug 19, 2012
Posty: 160

PostWysłany: Wto Gru 04, 2012 0:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A sprawdzałeś korek od zbiorniczka wyrównawczego czy nie pęknięty albo czy ma zaworek?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Irek73
*
*


Dołączył: Aug 02, 2010
Posty: 2

PostWysłany: Wto Gru 04, 2012 21:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Korek od zbiorniczka wyrównawczego jest gumowy zatrzaskowy, nad nim jest zawór odpowietrzający jest luźny nie widać aby się blokował.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group