www.asu.pl :: Zobacz temat - Kolejny problem... traci franca moc jak się rozgrzeje...
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kolejny problem... traci franca moc jak się rozgrzeje...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Wto Sty 24, 2012 12:04    Temat postu: Kolejny problem... traci franca moc jak się rozgrzeje... Odpowiedz z cytatem

Witam
Ponownie zwracam się do Was o poradę w temacie.
Auto: Ponton 3,8l Rok '94, Wersja po lifcie.
Po przejechaniu 10 km zgaszeniu samochodu ponownym odpaleniu
ruszeniu i zatrzymaniu się na skrzyżowaniu dalszą jazdę uniemożliwia
brak mocy . podczas powolnej jazdy w korku auto gaśnie przy pełnym
rozgrzaniu silnika obroty wahają się między 700 a 1100 na minutę(nie
równo pracuje)...
Pomóżcie, bo zwariuje.

Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Wto Sty 24, 2012 12:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdziłeś ciśnienie paliwa i jak ma się sprawa filtrów (paliwowy i powietrza) no i jak wygląda ssak w zbiorniku???

zacznij od sprawdzenia ciśnienia
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Sty 24, 2012 13:56    Temat postu: paliwo Odpowiedz z cytatem

Ja bym jeszcze sprawdził zawór EGR, wyczyścił przepływomierz, zobacz też czy nie ma nigdzie lewego powietrza...
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Pon Sty 30, 2012 15:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdzam zatem to o czy napisaliście. Jeszcze jedno pytanie - koło pasowe na wale jest tak jakby dwuczęściowe. Pytanie jest takie - czy te koła powinny być sztywno zespolone? Bo w tej chwili można wykonać ruch 90 stopni nie ruszając wału...
Pytam, ponieważ 2 dni temu po próbie odpalenia straszny łoskot pod maską był. Dochodził właśnie z koła na wale. Po wstępnym demontażu spostrzeżenia takie jak u góry...
Będę wdzięczny za info.
Pozdrawiam
Michał
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Sty 30, 2012 15:31    Temat postu: kolo pasowe wału Odpowiedz z cytatem

Koło pasowe powinno być na sztywno. Składa się ono z części która jest przykręcona śrubą do wału, z części po której chodzi pasek i jest ona osadzona na gumie oraz z części z której czyta czyjnik. Wszystko powinno być na sztywno.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Pon Sty 30, 2012 15:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki wielkie za wyczerpującą odpowiedź. Pytanie: Jakie objawy są, jeśli jest to koło uszkodzone we wspomniany sposób? istnieje możliwość zczytywania błędnych danych, przez co jest spadek mocy? (mówię o ewentualnych wcześniejszych objawach, niż ten stukot). Co mozna uszkodzić, jśli jest już "za późno" - patrz stukot.?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Sty 30, 2012 15:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czujnik dostaje falszywe dane,wiec ci wystawia zaplon w zlym momencie a to stukanie to pewnie spalanie stukowe,wymien kolo na sprawne.
Jesli odkrecenie pojdzie bez problemow to jest to pol godz.roboty.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Pon Sty 30, 2012 16:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odkręcenie poszło sprawnie - pytanie gdzie mogę znaleźć takie koło - szukam po allegro, ale chciałbym coś w miarę pewnego...
Dzięki za odzew... Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Pon Sty 30, 2012 16:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...bo rozumiem że nie istnieje coś takiego jak "regeneracja" w tym przypadku...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Sty 30, 2012 16:42    Temat postu: guma Odpowiedz z cytatem

Jeśli np. rozwulkanizowała się guma to już raczej tylko wymiana. Jeśli coś innego to zawsze można coś pokombinować.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Wto Sty 31, 2012 1:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

eXito napisał:
Pytanie: Jakie objawy są, jeśli jest to koło uszkodzone we wspomniany sposób?
Bedzie tylko stukanie - jednej czesci kola o druga.Poniewaz rozsypala sie guma wulkanizujaca ze soba obie czesci kola i sa one luzne wzgl.siebie. Ta guma sluzy do przeniesienia momentu z walu silnika na pasek spelniajac role tlumika wibracji. Dlatego to kolo w usa fachowo nazywa sie "VibrationDamper" albo "HarmonicDamper" lub HarmonicBalancer - tlumienie lub niwelowanie drgan,wibracji itp. Jesli chodzi o zaplon to nic sie nie przestawia,bo czytniki sa zawsze na tej czesci kola ktora jest na sztywno z walem.

Uploaded with ImageShack.us NA ZDJECIU MASZ WEB ADDRES FIRMY,KTORA PRZYSLE CI TAKIE KOLO DO DOMU.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group