www.asu.pl :: Zobacz temat - gdy sie nagrzeje nie chce zapalic
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gdy sie nagrzeje nie chce zapalic

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
MLODY1984
*
*


Dołączył: Mar 02, 2011
Posty: 147
Skąd: Jelenia Góra (dolny

PostWysłany: Czw Sie 11, 2011 20:35    Temat postu: gdy sie nagrzeje nie chce zapalic Odpowiedz z cytatem

Witam założyłem nowy temat bo po kilki godzinnym szperaniu na forum i nie tylko, nie znalazłem, żeby ktoś miał taki problem. A mianowicie zacznę od początku, tak będzie najlepiej.
zacząłem porządnie inwestować w mojego vojtusia, wymiana całego zawieszenia przód, tył,całe wnętrze bo było strasznie zaorane przez poprzedniego właściciela, więc trochę kasy na to wydałem, ale wracając do tematu, wszystko było ok do czasu kiedy oddałem autko na wymianę oleju i filtra w ASB u gościa który w mojej mieścinie zajmuje się amerykańcami. oddałem autko do niego 9 sierpnia wymienił mi olej na MOPARA ATF +4 i do tego filtr do A604, fakt ASB o wiele lepiej pracuje, aha jeszcze 8 sierpnia strzelił mi wężyk paliwowy przy filtrze zanim dojechałem do mechaniora 15 litrów benzynki poszło się bujać, ale zrobione. od 10 sierpnia zaczęły się dziać dziwne rzeczy z moim Vojtusiem, mianowicie jak jest zimny odpala, jeździ bez najmniejszego zajęknięcia, natomiast po przejechaniu nawet 2km jak już silnik się zagrzeje to nie chce za żadne skarby odpalić, kręci normalnie, wszystko jest git a nie chce odpalić. sprawdziłem kluczykowaniem wyskoczyły następujące błędy:
12- wiadomo odłączany aku
32-zawór egr znalazłem pęknięty wężyk,więc go wymieniłem i jest git, błąd znikł
21- sonda - instalacja II generacji więc wiadomo że będzie go wywalać
ponownie błąd 21. wyskakuje dwu krotnie
55- wiadomo koniec odczytu
posprawdzałem już chyba wszystko, map sensor odkręcany i wyczyszczony, krokowce tak samo, wszystkie wtyczki sprawdzone i przeczyszczone.
dodam tylko że jak autko postoi sobie z 10 minutek i ostygnie odpala bez najmniejszego problemu. Sorki że tak się rozpisałem ale chciałem jak najlepiej zobrazować mój problem. Jak ktoś ma jakiś pomysł czego szukać i co jeszcze sprawdzić to będę wdzięczny,bo mi już brak pomysłów, a nie chcę się pozbywać mojego kochanego amerykanina. Pozdrawiam
_________________
Dodge Grand Caravan 3.8l SE z LPG 97r kanada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Sie 12, 2011 14:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niektóre czujniki po nagrzaniu zmieniają swoją rezystancję i zaczynają fiksować.

Sprawdź iskrę na świecach w momencie awarii może to czujnik z wału lub wałka.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MLODY1984
*
*


Dołączył: Mar 02, 2011
Posty: 147
Skąd: Jelenia Góra (dolny

PostWysłany: Pią Sie 12, 2011 18:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj autko trafiło na warsztat, co prawda w związku z wymianą maglownicy, drążków i końcówek drążków, ale przy okazji maja sprawdzić lub ustalić co może być przyczyną takiego zachowania. Jutro ma być gotowy więc napiszę jak coś będę wiedział
_________________
Dodge Grand Caravan 3.8l SE z LPG 97r kanada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Wto Sie 16, 2011 18:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

stawiam na czujnik położenia wału korbowego
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MLODY1984
*
*


Dołączył: Mar 02, 2011
Posty: 147
Skąd: Jelenia Góra (dolny

PostWysłany: Wto Sie 16, 2011 18:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Więc tak dalej nie wiadomo co jest grane, nikt w tej zakichanej Jeleniej Górze nie chce dotykać silnika V6 nawet nie chcą sprawdzić kompresji na cylindrach, chyba że sam sobie rozbiorę cały dolot, i przyjadę do nich (co prawda nie wiem jak chyba na lawecie) to wtedy mi sprawdzą kompresje. Masakra normalnie już mi ręce opadają. W czwartek chyba po kolei będę wyciągał wszystkie czujniki i sprawdzał bo normalnie już nie wiem.
_________________
Dodge Grand Caravan 3.8l SE z LPG 97r kanada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MLODY1984
*
*


Dołączył: Mar 02, 2011
Posty: 147
Skąd: Jelenia Góra (dolny

PostWysłany: Wto Sie 16, 2011 18:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok może głupie pytanie, ale gdzie znajduje się ten czujnik położenia wału?
_________________
Dodge Grand Caravan 3.8l SE z LPG 97r kanada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MLODY1984
*
*


Dołączył: Mar 02, 2011
Posty: 147
Skąd: Jelenia Góra (dolny

PostWysłany: Czw Sie 18, 2011 11:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w końcu znalazłem warsztat który naprawia amerykańskie maszyny w Jeleniej Górze, jak powiedziałem gościowi co dzieje się z autkiem, od razu wskazał na czujnik położenia wału korbowego lub czujnik położenia wałka rozrządu, niestety dopiero w środę zajmą się moim Vojtusiem bo teraz mają za dużo roboty. Jak odbiorę autko z warsztatu to dam znać czy była to trafna diagnoza. Pozdrawiam
_________________
Dodge Grand Caravan 3.8l SE z LPG 97r kanada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Pią Sie 19, 2011 8:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czujnik polozenia walu korbowego znajduje sie w okolicach walu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MLODY1984
*
*


Dołączył: Mar 02, 2011
Posty: 147
Skąd: Jelenia Góra (dolny

PostWysłany: Nie Sie 21, 2011 16:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj miałem trochę czasu i zacząłem grzebać przy moim vojtusiu, dzięki Panowi trafna diagnoza czujnik położenia wału korbowego, podmieniłem z czujnikiem z mojego dawcy i hula jak trzeba, ile się na pałowałem żeby go dobrze ostawić to moje i jaka satysfakcja że zrobiłem to sam z Waszą pomocą. Teraz tylko czasami potrafi zgasnąć na niskich obrotach ale podejrzewam że to przez EGR bo go rozbierałem i czyściłem i chyba coś s pitoliłem bo podczas hamowania albo raczej zwalniania do świateł to obroty spadają poniżej 500 i potrafi zgasnąć, w każdym razie wielkie DZIĘKI za pomoc. temat chyba można uznać za zamknięty, chyba że mylę się co do tego EGR, to też prosiłbym o podpowiedz. Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzięki
_________________
Dodge Grand Caravan 3.8l SE z LPG 97r kanada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group