www.asu.pl :: Zobacz temat - Chevrolet Lumina wysokie obroty POMOCY
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chevrolet Lumina wysokie obroty POMOCY

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
magdatoma
*
*


Dołączył: Apr 29, 2011
Posty: 15
Skąd: Jelenia Gora

PostWysłany: Pią Kwi 29, 2011 17:59    Temat postu: Chevrolet Lumina wysokie obroty POMOCY Odpowiedz z cytatem

Witam 4 maja minie miesiąc jak kupiłam Chevrolet Lumina 3.1 93r. benzyna+ gaz. Przejechałam w dzień zakupu 300km. i autko odmówiło posłuszeństwa nabrał wysokich obrotów i dalej nie pojechał. Auto stoi na warsztacie miesiąc czasu i dalej jestem w kropce wymienili silnik krokowy a obroty wysokie nadal są POMOCY opadam już z sił.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Kwi 30, 2011 2:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uzupełnij profil bo być może się znajdzie z twojej okolicy i ci pomorze.

Na wstępie należało by się zając konserwacją instalacji.Byc może problem tkwi w zaśniedziałych stykach itd.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sob Kwi 30, 2011 9:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co masz na myśli, pisząc "wysokie obroty", w jakim zakresie one się zawierają ?
Myślę, że jak trochę ponad 1tys RPM, to może któreś przewody podciśnieniowe masz nieszczelne, rozłączone, ułamane.
Czasem jak coś grzebię przy silniku i rozłączę, zapominając podłączyć któryś przewód podciśnieniowy, to zaraz mam obroty rzędu 1100-1400 RPM.
Po podłączeniu przewodu, obroty się normują do około 700 RPM.
Jako ciekawostkę podam, że jak jeździłem na oleju silnikowym 10W40, to obroty były 750-850, a po zastosowaniu oleju 5W30 obroty są w przedziale 650-750 RPM.
Dlaczego tak się dzieje, to poszukaj na forum, postów naszego naczelnego dobrodzieja, "markseven".

Ps. Nie mam pewności, ale silnik krokowy odpowiada chyba tylko za wolne obroty, myślę, że ktoś naciągnął ciebie na zbędny wydatek Confused

Ne mam niestety żadnych innych pomysłów na rozwiązanie twojego problemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Pon Maj 02, 2011 15:54    Temat postu: Re: Chevrolet Lumina wysokie obroty POMOCY Odpowiedz z cytatem

magdatoma napisał:
Przejechałam w dzień zakupu 300km. i autko odmówiło posłuszeństwa nabrał wysokich obrotów i dalej nie pojechał

Napisz coś więcej - w jakich okolicznościach doszło do awarii i co to znaczy, że dalej nie pojechał (nie mógł czy się bałaś nim jechać w takim stanie?).
Czy wysokie obroty ma na gazie czy na benzynie czy nie ma znaczenia na jakim paliwie jest...

Podpowiedz mechanikom, żeby dokładnie posprawdzali pancerz linki gazu tzn czy gdzieś nie jest zagięty, czy siedzi na swoim miejscu, czy linka chodzi swobodnie w pancerzu itp.
Trzeba też zdjąć gumę z przepustnicy od filtra powietrza i sprawdzić czy przepustnica zamyka się swobodnie do końca.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
magdatoma
*
*


Dołączył: Apr 29, 2011
Posty: 15
Skąd: Jelenia Gora

PostWysłany: Sro Maj 04, 2011 17:03    Temat postu: Witajcie ponownie Odpowiedz z cytatem

Witam dzisiaj mechanik powiedział mi że poszła przepustnica po wybuchu gazu bo także popaliło kostki. Szukam części bądź całej przepustnicy. ODP. Auto miało dość wysokie obroty aż z pod maski się zakopciło i stanęliśmy bo baliśmy się dalej jechać nie raz jak dojeżdżaliśmy do świateł to auto gasło i mieliśmy problem z odpaleniem. Gdy odpalałam auto to auto zarówno jak i na gazie jak i na benzynie ma wysokie obroty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Pon Maj 09, 2011 14:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to wygląda na to, że masz już zdiagnozowaną przyczynę awarii.
Szkoda, że nie napiałaś wcześniej że doszło do wybuchu wybuchu gazu w Twoim aucie.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
magdatoma
*
*


Dołączył: Apr 29, 2011
Posty: 15
Skąd: Jelenia Gora

PostWysłany: Czw Maj 19, 2011 11:52    Temat postu: Pomocy ciąg dalszy LUMINA Odpowiedz z cytatem

Hej nawet nie wiedziałam że doszło do wybuchu gazu ale to już zrobione teraz mam inny problem gdyż wczoraj gdy odebrałam dziecko z przedszkola nie mogłam odpalić ale mieliśmy kable i się doładowaliśmy od takiego gościa. Wieczorem podłączyliśmy akumulator do ładowania jak odłączyliśmy to był naładowany dokręciliśmy klemę bo była poluzowana a rano z ledwością odpalił a teraz już do stacyjki nie podaje prądu. Co teraz mam z tym zrobić??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Czw Maj 19, 2011 20:01    Temat postu: Re: Pomocy ciąg dalszy LUMINA Odpowiedz z cytatem

magdatoma napisał:
Co teraz mam z tym zrobić??

Naładować porządnie akumulator(jeżeli jest mocno rozładowany to trzeba ładować prądem znamionowym przez nawet ok 10 godzin) i pojechać do jakiegoś kumatego elektryka.
Powiedzieć mu, że chcesz:
1. sprawdzić wartość ładowania alternatora powinno być 13,9-14,2 V dla akumulatora kwasowego.
2. sprawdzić stan akumulatora pod obciążeniem
3. pobór prądu przez instalację pojazdu w stanie spoczynku.

Często zdarza się nadmierny upływ prądu przez np radio czy wyłączniki oświetlenia wnętrza, mimo że żarówka oświetlenia niby nie świeci.
Ogólnie jeżeli stwierdzi nadmierną upływność to zostaje zlokalizowanie miejsca awarii.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
magdatoma
*
*


Dołączył: Apr 29, 2011
Posty: 15
Skąd: Jelenia Gora

PostWysłany: Pią Maj 20, 2011 6:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie akumulator naładowany i przejścia prądu jest a jak przekręcam stacyjkę to normalnie się włącza ale gdy chcę odpalić to nawet nie drgnie. Czy może być to rozrusznik?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Maj 20, 2011 7:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze byc,albo wysiadl tzw.automat rozrusznika(cewka uruchamiajaca glowny obwod pradowy),albo mechanicznie ze wzgledu na zuzycie lapie go na tulejkach.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Maj 20, 2011 21:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Możesz spróbować przełożyć wajchę biegów z P na N (z kluczykiem w stacyjce) i wtedy spróbować odpalić. Jak miałem Luminę to czasem nie chciała mi się odpalić na P, wtedy przestawiałem na N i zapalała. A czasem jeszcze musiałem przestawić wajchę ponownie na P. Ponoć to jest problem z czujnikiem położenia wału.
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Maj 21, 2011 6:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli miales problemy z zapalaniem na P a czesto odpalal na N(bo tylko na tych pozycjach odpala)to nie czujnik na wale a wybierak przy skrzyni,pewnie sie konczyl.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Maj 21, 2011 8:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O widzisz Jedi... mógł też gdzieś nie stykać, bo zdarzało mi się to rzadko, żeby na N odpalać. A teraz autko jest w rękach mojego znajomego i on mówi, że nie ma z odpalaniem żadnych kłopotów Smile
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Maj 21, 2011 8:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pozycjoner z czasem sie wyrobi i stad te klopoty
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
magdatoma
*
*


Dołączył: Apr 29, 2011
Posty: 15
Skąd: Jelenia Gora

PostWysłany: Sob Maj 21, 2011 18:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Próbowaliśmy z P na N ale nie odpala z tego co widać to było coś tam kiedyś robione a były właściciel nie odbiera telefonu. A może ktoś wie jak sprytnie wykręcić rozrusznik?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Maj 21, 2011 18:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wklejam schemat ukladu rozruchowego,narazie nie baw sie w wyciaganie rozrusznika.Przesledz miernikiem trase od stacyjki(ignition switch) do starter solenoid,jesli na samym koncu przy solenoidzie(to ta mniejsza sruba przy rozruszniku z kabelkiem)bedzie napiecie a rozrusznik nie kreci to wtedy nalezy go wyciagnac,byc moze skonczyly sie szczotki.

_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
magdatoma
*
*


Dołączył: Apr 29, 2011
Posty: 15
Skąd: Jelenia Gora

PostWysłany: Pon Maj 23, 2011 13:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziękuję za schemat a i tak się okazało że w rozruszniku poszedł Wirnik i naprawa wyniesie 130zł bez wymontowania i zamontowania. Zobaczymy co dalej. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Maj 23, 2011 14:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na twoim miejscu podjechałbym na warsztat gdzie robią amerykańce i pod kompa bym się podpiął. Lepiej wiedzieć co drzemie pod maską, tym bardziej że sprzedający nie chce podnosić telefonów i nie wiadomo co on tam jeszcze ukrył Smile
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
magdatoma
*
*


Dołączył: Apr 29, 2011
Posty: 15
Skąd: Jelenia Gora

PostWysłany: Wto Maj 24, 2011 13:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam autko stało w warsztacie i niby było podłączone do komputera ale w warsztacie nic nie mówili że coś jest nie tak. To co ja wiem co mam do wymiany to kable, klocki hamulcowe, bębny i nie wiem jak z akumulatorem bo mi się wydaje że powinien być 80Ah a jest 65Ah czy to nie za mało? Rozrusznik zrobiony autko jeździ ale coś go jeszcze boli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
magdatoma
*
*


Dołączył: Apr 29, 2011
Posty: 15
Skąd: Jelenia Gora

PostWysłany: Wto Maj 24, 2011 19:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I witam ponownie mamy teraz problem z ładowaniem czego może być tego przyczyna ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Maj 25, 2011 5:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podaj bezposrednio [+] z aku na glowny styk przy altku(sruba 8 klucz 13),jesli sie pojawi ladowanie to masz przepalony fusible link przy rozruszniku.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Maj 25, 2011 10:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli brakuje ładownia to alternator jest do wymiany. Jeżeli akumulator nie trzyma to należy go wymienić.
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Maj 25, 2011 11:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mylisz sie siwy,przepalenie wlasnie wspomnianego fusible link przy rozruszniku spowoduje brak ladowania alternatora,gdyz [+] z aku leci do cewki automatu przy rozruszniku a stamtad poprzez fusible link do altka i jeszcze gdzies,wiec jak nie bedzie wzudzenia na altku to nie bedzie ladowania.
A dlaczego fusible link a nie bezpiecznik,gdyz przy ewentualnej awarii/zablokowaniu altka poplynie ogromny prad obciazeniowy,ktory moze doprowadzic do pozaru i linka ta jest tak policzona,ze przepali sie wlasnie w tym miejscu.
Slabym punktem tego rozwiazania jest jego usytuowanie,o ile fusible link to linka w izolacji o tyle sama koncowka przykrecana do styku cewki automatu rozrusznika z wiekiem koroduje i drucik w niej zacisniety robi sie coraz ciezszy stawiajac coraz wiekszy opor dla pradu,co z czasem skutkuje brakiem ladowania,mimo ze jeszcze nie ma widocznej przerwy w obwodzie.
Same "przedzwonienie" przewodu moze wprowadzic w blad,gdyz przejscie bedzie a ladowania nie.
Dlatego tez napisalem aby najlepiej przez kabel rozruchowy podac + z aku na glowna srube.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
magdatoma
*
*


Dołączył: Apr 29, 2011
Posty: 15
Skąd: Jelenia Gora

PostWysłany: Sob Maj 28, 2011 6:34    Temat postu: Pomocy Odpowiedz z cytatem

Alternator zrobiony A ładowania nie ma tu w kablach jest masakra porobione przez jakiegoś magika powiedzcie mi jak tam kable powinny być podłączane bo z tego co zauważyliśmy to jak podłączam te kable jak były to rozrusznik cały czas się kręci. A z kasy już się spłukałam a jak nie dam rady go zrobić to na żyletki pójdzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
magdatoma
*
*


Dołączył: Apr 29, 2011
Posty: 15
Skąd: Jelenia Gora

PostWysłany: Pon Maj 30, 2011 13:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witajcie ostatnia szansa dla luminy i postanowiliśmy wczoraj odkręciliśmy licznik a tam dosłownie makabra licznik był nie do końca przykręcony a i te (blaszki) styki latają sobie każdy w inną stronę Czy można je podkleić czy coś z nimi zrobić ?
_________________
Magda gg 12520469 mail magatoma@tlen.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Maj 30, 2011 13:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak sie nie da naprawic to za uzywke zaplacisz grosze.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Maj 30, 2011 15:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Okazuje się , że ta Lumina to jakaś mina.... Z twoich opisów wynika, że tam wszędzie jakiś magik wkładał swoje łapy... Strach się bać Neutral
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
magdatoma
*
*


Dołączył: Apr 29, 2011
Posty: 15
Skąd: Jelenia Gora

PostWysłany: Wto Cze 07, 2011 16:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy ktoś wie jak ściągnąć bębny w luminie ??
_________________
Magda gg 12520469 mail magatoma@tlen.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Cze 07, 2011 16:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odkrecic kola i to wszystko.Jesli nie chca zejsc tzn.ze sa juz na tyle zuzyte,ze szczeki je blokuja.Nalezy duzymi srubokretami je podwazyc i zbic.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Cze 07, 2011 17:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powinna być taka śruba regulacyjna od tyłu bębna, którą można zmniejszyć rozwarcie szczęk, tak aby bęben mógł lekko zejść.


http://www.autozone.com/autozone/repairinfo/repairguide/repairGuideContent.jsp?pageId=0900c152801dbd48


link do hamulców na Autozone, radzę założyć konto i korzystać z tej kopalni wiedzy
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
magdatoma
*
*


Dołączył: Apr 29, 2011
Posty: 15
Skąd: Jelenia Gora

PostWysłany: Sro Cze 15, 2011 12:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witajcie teraz kolejny problem Brak hamulców wymieniliśmy klocki z przodu z tyłu cylindekek i przewód na zgaszonym silniku hamulce działają a jak odpalimy autko to hamulców wcale nie ma ?
_________________
Magda gg 12520469 mail magatoma@tlen.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Cze 15, 2011 13:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale o hamulcach to juz nie w dziele elektryka
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Cze 15, 2011 13:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może wystarczy tylko odpowietrzyć
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
magdatoma
*
*


Dołączył: Apr 29, 2011
Posty: 15
Skąd: Jelenia Gora

PostWysłany: Sro Cze 15, 2011 13:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

odpowietrzanie nic nie daje
_________________
Magda gg 12520469 mail magatoma@tlen.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Cze 15, 2011 13:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no chyba jak wymienili cylinderek to odpowietrzyli.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
magdatoma
*
*


Dołączył: Apr 29, 2011
Posty: 15
Skąd: Jelenia Gora

PostWysłany: Pon Cze 27, 2011 12:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w spawie hamulców napisałam na INNE i zapraszam do pomocy
_________________
Magda gg 12520469 mail magatoma@tlen.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group